نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Algo Bot اثری معمایی و برپایه کدنویسی می باشد که در اعماق سفینه ای فضایی با نام Europa وقتی که یک ماموریت بازیافت به طور کاملا اشتباه پیش می رود روایت می شود. از مهارت های ویژه ی الگوریتم خود استفاده کنید تا به ربات اصلی بازی، یعنی Algo Bot فرمان بدهید. آلگو بات یک خدمت رسان در سفینه ی فضایی می باشد که یک مدیر خط بداخلاق با نام PAL دارد و باید این بحران را برطرف کند. دانلود بازی Algo Bot اثری از استودیو Fishing Cactus می باشد که در سبک معمایی، برنامه نویسی و تخیلی در ۱۴فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

داستان بازی از جایی شروع می شود که انسان ها سوار بر سفینه ی Europa شده اند و درباره ی زندگی جدید خود در نقطه ای دور از کهکشان در حال رویاپردازی هستند. شما به عنوان Algo Bot در بخش سیستم بازیافت سفینه حضور دارید. ناگهان همه چیز به هم می ریزد و فاجعه ای پیش بینی نشده رخ می دهد. تمامی خدمه خوابیده اند و تا شما و مدیر خط خود یعنی PAL این فاجعه ی خط بازیافت را اصلاح نکنید، از خواب نمی توانند بیدار شوند. درواقع سیستم هوش مصنوعی سفینه ی Europa این اجازه را به انسان ها نمی دهد که اگر نا به سامانی در سفینه وجود داشته باشد، بتوانند از رویاپردازی بیدار شوند. شما از یک زبان برنامه نویسی بصری استفاده می کنید تا یک سری از دستورات را به Algo Bot بدهید. آیا می توانید تمامی معماهای موجود را حل کنید؟ از ویژگی های کلیدی دانلود بازی Algo Bot می توان به وجود بیش از ۴۰معمای برنامه نویسی در ۵محیط منحصر به فرد، داستانی تلخ و شیرین از دو قهرمان دوست داشتنی، فراگیری آسان گیم پلی و دشواری بسیار در استادشدن، گرافیک ۳بعدی خیره کننده و امکان Backtrack کردن برای بهینه سازی راه حل های پیشین اشاره نمود.

Algo Bot PC-PROPER PLAZA

دانلود-بازی-Algo-Bot



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Remothered Tormented Fathers منتشر شد و گروه SKIDROW به محض انتشار، این بازی را کرک کرد. عنوان Remothered: Tormented Fathers پروژه جدیدی از یک طراح خوش ذوق است. این طراح کریس داریل (Chris Darril) نام دارد که در سال ۲۰۰۷ نیز عنوانی را ساخته بود. این بازی در ابتدا قرار بود به صورت فن مید (Fan Made) و به صورت یک بازی بازسازی شده از عنوان Clock Tower ساخته شود اما به مرور زمان، بازی اسم و رسم خود را پیدا کرد به عنوانی جداگانه و امیدوار کننده تبدیل شد. خلاصه ی داستان بازی بدین صورت روایت می شود که رزماری رید (Rosemary Reed)، یک زن شگفت انگیز ۳۵ ساله است که به خانه مامور اسناد رسمی بازنشسته، دکتر فلتون (Dr. Felton) می‌رود؛ کسی که توسط یک بیماری ناشناخته و مرموز، تحت تاثیر قرار گرفته است. خانم Reed با خانم گلوریا (Ms. Gloria)، پرستار پیرمرد مذکور سلام و احوال پرسی می‌کند. زمانی که رزماری خود را معرفی می‌کند و خواسته‌های واقعی خود را می‌گوید، وحشت آغاز می‌شود.بازرسی‌های رزماری باعث شده بود تا او باور کند که ناپدید شدن دختر آن مرد، Celeste، در واقع یک قتل عام وحشتناک بوده است. دکتر فلتون و همسرش، آریانا (Arianna)، ممکن است تنها کسانی باشند که حقیقت را می‌دانند که شامل هویت واقعی Celeste و فرقه متعصبانه سرخ پوش می‌شود.

Remothered Tormented Fathers PC-SKIDROW

|آپدیت بازی Remothered Tormented Fathers Build 01022018-SKIDROW اضافه شد|

دانلود-بازی-Remothered-Tormented-Fathers



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود Mystery Age: The Imperial Staff - بازی معمای دوران، کارکنان سلطنتی

در داستان بازی Mystery Age: The Imperial Staff، پس از وقوع طوفان خطرناکی که برای دهکده تهدیدی جدی بشمار آمده است یکی از اهالی تصمیم می گیرد تا بدنبال کشف علت آن باشد. شما در قالب یک بازی هیجان انگیز یافتن اشیاء پنهان، یک ماجراجویی را تجربه خواهید کرد که در آن باید به دختری که به همراه مادرش سفر می کند، کمک کنید تا با حل معماهای مختلف، از بارش باران مرموز سیاه جلوگیری نموده و پدرش که در چنگال یک روح شیطانی اسیر شده است را نجات دهد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا اجرا بازی با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 26 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد