نوشته شده توسط : Mahdi

 نرم افزار GlassWire ابزاری برای نمایش میزان اینترنت مصرفی می باشد که توسط استودیو SecureMix LLC در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این نرم افزار می توانید مشاهده کنید که چقدر از اینترنت استفاده می کنید و بیشترین مصرف شما در چه ساعاتی و از چه طریقی می باشد. همچنین این نرم افزار دیتابسی از سایتهای مختلف پر مصرف را در اختیار دارد که در مواقع مراجعه شما، به شما هشدار می دهد. علاوه بر این برای صرفه جویی در هزینه ها تنها کافیست میزان اینترنت مصرفی را به مقدار خاصی در هر ماه محدود کرده تا در صورت رسیدن به محدوده مصرفی مورد نظر استفاده از اینترنت قطع شده و هشدار مصرف در قسمت نوتفیکیشن بار به نمایش در آید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۶٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , اندروید , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نرم افزار Plex for Android ابزاری برای پخش موزیک و فیلم می باشد که توسط استودیو Plex, Inc. در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این نرم افزار با بیش از ۵ میلیون بار دانلود توانسته امتیاز ۴٫۴ از ۵٫۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند. نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی است که از آن می توانید برای پخش رسانه های مختلف مثل موزیک و ویدیو و همچنین نمایش عکس استفاده نمایید. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که شبکه های تلویزیونی را مشاهده نمایید. شما برای اجرا این برنامه به اندروید ۴٫۲ و بالاتر نیاز دارید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همراه بانک پاسارگاد با کلی امکانات مختلف برای مشتریان این بانک عرضه شده است تا بتوانند کارهای بانکی خود را با تکنولوژی پیش ببرند و گام مهمی را در زمینه بانکداری اینترنتی از طرف این بانک شاهد باشیم. محیط کاربری زیبا و گزینه های متعدد، باعث شده است که دیگر نیازی به مراجعه خودپردازها یا شعبان بانک پاسارگاد نداشته باشید و با این برنامه کارهای خود را براحتی انجام دهید.

با دانلود همراه بانک پاسارگاد می توانید کارهایی نظیر انتقال کارت به کارت به شماره موبایل و پرداخت قبوض دسته ای را براحتی انجام دهید. امنیت این برنامه تضمین شده است و می توانید براحتی همه عملیات لازم را از طریق یک درگاه ایمن و رسمی که توسط بانک تائید شده است انجام دهید.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بیمه , اپل , پارسادگاد ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

با دانلود Lucky Patcher یک برنامه کاربردی در اختیار خواهید داشت که قابلیت ایجاد تقلب در بازی ها را خواهد داشت و شما می توانید توسط این برنامه لایسنس بازی ها را دور زده و از منابع نامحدود بازی ها لذت ببرید. برنامه می تواند تبلیغات در برنامه ها و بازی ها را نیز از بین برده و به صورت خودکار این کارها را برای شما انجام دهد. نرم افزار قابلیت محدود کردن مجوزها را نیز داشته است و یک نسخه اصلاح شده یا همان MOD را در اختیار کاربران قرار می دهد. پچ های اختصاصی این برنامه به قدری قوی می باشند که بازی های زیادی توسط این برنامه کرک شده و در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

با دانلود Lucky Patcher شما دیگر می توانید به صورت اختصاصی خودتان برنامه ها را کرک نمایید و از قابلیت های بیشتر انها بهره مند شوید. این برنامه پایگاه داده بزرگی از تمام بازی ها و اپ ها دارا می باشد و بسته به برنامه های خاص می تواند امکانات مختلفی را برای شما به ارمغان داشته باشد. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود Lucky Patcher از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار تقلب در بازی ها , نرم افزار , اندروید , اندروید-کاربرد ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

نرم افزار SD Maid سیستم اندروید گوشی شما را به صورت کامل بهینه سازی می کند و سعی می کند که گزارش های خرابی در بخش های مختلف این سیستم عامل را بررسی کند و فایل های اشکال زدایی را فعال کند. بدین منظور، هر گوشی کارکرد خاص خودش را دارد و واقعا نیازی به دیگر برنامه ها نخواهید داشت. شما می توانید فایل های موقت را توسط این برنامه داشته باشید تا در صورت بروز مشکل در سیستم عامل اندروید و کند شدن سرعت، این فایل ها مورد استفاده قرار گیرد و کارکرد قبلی به اندروید باز گردد.

با دانلود SD Maid می توانید با چند کلیک ساده، موارد حذفی را انجام دهید و دیگر فایل های ویروسی را در اندروید خود نداشته باشید. تنها کافی است تا به اسکن کامل اندروید خود بپردازید و در صورت وجود مشکل، می توانید آنها را گزارش کنید و به صورت لوگ آنها را نگهداری کنید. همه فایل ها توسط این برنامه اسکن می شوند و می توانید رفت و آمد هر فایلی را با صدور مجوز کنترل کنید. در این صورت دیگر شاهد ماندگاری بهتر اندروید و پایداری سرعت آن خواهید بود.

برای دانلود فایل به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار , نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 3 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

MacroDroid – Device Automation PRO

نرم افزاری جهت انجام امور و کارها بر روی دیوایس اندرویدی شما بصورت خودکار می باشد که محصولی از شرکت ArloSoft بوده که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است .این برنامه به شما امکانات و قابلیت هایی نظیر پیکربندی انجام امور و غیره را بصورت اتوماتیک میدهد. MacroDroid از یک رابطه ی کاربری عالی بهره میبرد و روند کار در این برنامه بصورت گام به گام اجرا و آموزش داده میشود که کار کردن را برای شما بسیار آسان و راحت میکند. توسط این برنامه می توانید بیش از 120 نوع فرآیند مختلف را به صورت خودکار توسط دستگاه خود انجام دهید.
این نرم افزار با رابط کاربری بسیار شیک به یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه انجام خودکار کارها محسوب می شود. به عنوان مثال می توانید با لرزش دست، عکس ها را در شبکه اجتماعی آپلود نمایید. و هر کار دیگر که بخواهید ( البته به شرطی که تنظیمات آن را برای انجام کار خاص خود انجام دهید)

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: اندروید-کاربرد , اندروید , نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 2 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد