نوشته شده توسط : Mahdi

طرفداران تنیس می توانند همراه با بازی AO International Tennis 2 عشق همیشگی شان را در دنیای بازی های ویدیویی دنبال کنند. این بازی یک میدان نبرد هیجان انگیز برای شما است و از همه نظر می تواند بازی کاملی محسوب شود. اثری که در آن داستان منحصر به فرد خود را شکل می دهید و یک کریر دست و حسابی در دنیای تنیس برای خود خلق می کنید. داستانی که به نبرد با غول های دنیای تنیس ختم می شود و راجر فدرر و رافائل نادال انتظار می کشند تا شما را به چالش بکشند. بازی از نظر گرافیکی پیشرفت زیادی نسبت به نسخه قبلی خودش داشته است و حتی می بینیم که انیمیشن حرکات بازیکنان هم واقعی تر و خشن تر از گذشته شده است. اعتراضات بیشتر شده و هر فرد می توانید با توجه به عملکرد خود در میدان بازی، آن را گاها مشاهده کنید.

AO International Tennis 2 v1.0.1422 PC-ALI213

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , بازی , ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

در مراسم قرعه کشی که در آذر ماه پارسال برگزار شد؛ ایران با سه کشور مراکش، پرتغال و اسپانیا هم گروه شد. گروهی که در نگاه اول چالش برانگیر وسخت به نظر می رسد. مسابقات جام جهانی از روز ۲۴ ام خرداد امسال به مدت یک ماه میزبان میلیون ها بیننده ی فوتبال در سراسر دنیا خواهد بود. طبق زمان بندی که برای مسابقات انجام شده است؛ تیم ملی کشورمان ایران به ترتیب در ۲۵ خرداد ماه با تیم ملی مراکش، ۳۰ خرداد ماه با تیم ملی اسپانیا و ۴ تیر ماه نیز با تیم ملی پرتغال بازی خواهد کرد. در این میان تنها تیم ملی اسپانیا، یک بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است و آن هم مربوط به جام جهانی دوره قبلی یعنی جام جهانی ۲۱۴ برزیل می باشد.

تیم ملی ایران برای انجام دومین دیدار خود راهی کازان شده تا این بار مقابل ماتادورهای فرناندو هیه رو به دنبال شگفتی باشد. ایران و اسپانیا تاکنون هیچ مسابقه‌ای با هم برگزار نکرده‌اند. همچنین این مسابقه ششمین بازی ایران با تیم‌ های اروپایی در جام جهانی است. یک تساوی و ۵ شکست حاصل عملکرد ایران برابر تیم‌های اروپایی بوده است. تنها تساوی ایران مقابل اسکاتلند در سال ۱۹۷۸ رقم خورد. بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در دور دوم بازی‌های گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه شهر کازان آغاز می‌شود.

بازی ایران و اسپانیا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

Iran vs Spain World Cup 2018

کیفیت ۱۰۸۰p HDTV بدون سانسور اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: بازی فوتبال - ایران و اسپانیا - جام جهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 3 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید Ready To Race Pack در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ برای عنوان Assetto Corsa در شبکه استیم منتشر شد. در این بسته الحاقی ۱۰ ماشین جدید از کارخانه های AUDI, Lotus, McLaren, Maserati و Toyota به بازی اضافه شده اند که محبوب ترین ماشین های این کمپانی ها می باشند. مدل های جدیدی که در این بسته الحاقی اضافه شده اند ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی، قدرت، قدمت و طراحی را از کشورهای پیشرفته صنعت خودرو یعنی آلمان، انگلیس، بریتانیای کبیر و ژاپن در دست دارد. لیست کامل این ماشین ها در ادامه مطلب در بخش توضیحات انگلیسی قرار گرفته است. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد

Assetto Corsa Ready To Race Pack PC-RELOADED

|آپدیت بازی Assetto.Corsa.Update.v1.15.Incl.Ferrari.Pack.DLC-BAT اضافه شد|

Assetto-Corsa-Ready-To-Race-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی NBA 2K18 یا همان بسکتبال ان بی ای سال ۲۰۱۸ توسط گروه CODEX هم زمان با انتشار بازی، کرک و منتشر شد. متاسفانه این بازی نمره های بسیار کمی را بر روی پلتفرم کامپیوتر دریافت کرده و اکثر شکایت کاربران به دلیل عدم بهینه سازی مناسب این بازی برای کامپیوتر می باشد که باگ های بسیار بسیار فراوانی را به همراه داشته است. به همین دلیل، انتظار آپدیت های متعددی را مثل عنوان NBA 2K17 برای این نسخه از بازی نیز خواهیم داشت.

بر اساس تریلرهایی که تاکنون از دانلود بازی NBA 2K18 منتشر شده است، گرافیک بازی و طراحی دقیق چهره‌ها یکی از بهبودهای عظیم بازی نسبت به گذشته خواهد بود. تمامی چهره‌ها از سال گذشته تا به امروز دوباره بازسازی شده‌اند و این‌بار به ریزترین جزئیات نیز توجه خاصی شده است، به طوری که به راحتی می‌توانید تتوها و حتی کشیدگی ماهیچه‌های بازیکنان را هم مشاهده کنید. جدا از فیزیک بازیکنان، این‌بار دقت خاصی روی لباس و کفش‌های بسکتبالیست‌ها نیز انجام گرفته است. اتفاقی که نبودش کاملا احساس می‌شد. اگر بازی NBA 2K17 را تجربه کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که طراحی لباس‌ها آن حالت نرم و انعطاف‌پذیر لازم را ندارند و در بیشتر اوقات خشک و ثابت به نظر می‌رسند که شاید کمی توی ذوق می‌زند اما امسال توکی اسپورتس با اسکن لیزری تمام کفش‌ها و یونیفرم‌های تیم‌های حاضر در بازی، سعی کرده است تا این مشکل را نیز مرتفع کند.

NBA 2K18 PC-CODEX

دانلود-بازی-NBA-2K18



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

نسخه دمو برای دانلود فیفا ۱۸ در تاریخ ۱۳ سپتامبر منتشر شد! نسخه نهایی این بازی از تاریخ ۲۹سپتامبر ۲۰۱۷ قابل دسترس می باشد که برای کرک آن، احتمالا از Denuvo استفاده نکرده و فقط قفل گذاری انحصاری Origin استفاده شود. قفل گذاری که در آپدیت های جدید Mass Effect: Andromeda و Titanfall 2 به کار گرفته شد و گروه CODEX توانست از پس آن بربیاید! بازهم باید تا روز انتشار بازی منتظر ماند تا تصمیم نهایی گروه توسعه دهنده گرفته شود. در حال حاضر، نسخه آزمایشی این بازی منتشر شده است که می توانید با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب کامل، از دانلودها دریافت کنید.

نسخه دمو بازی قرار است شامل ۱۲ تیم و چهار استادیوم باشد. همچنین در این نسخه به حالت‌های Kick Off و بخش داستانی بازی (به‌صورت محدود) دسترسی خواهیم داشت. استادیوم‌های حاضر در این نسخه دمو، لا بومبونرا، سانتیاگو برنابئو، استاب‌هاب سنتر و استادیوم کینگ فهد هستند. تیم‌های نسخه دمو بازی FIFA 18 هم منچستر یونایتد، منچستر سیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، لس آنجلس گلکسی، تورنتو FC، بوکا جونیورز، گوادالاخارا و ویسل کوبه خواهند بود.

FIFA 18 DEMO PC-3DM

دانلود-بازی-FIFA-18



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد. متاسفانه نسخه PES 2018 نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند و به همین دلیل در حال حاضر کرک نمی باشد. ولی باتوجه به کرک به موقع و زودهنگام عناوین جدید توسط گروه CPY بسیار می توان به دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 با کرک سالم و نهایی امیدوار بود. اما این موضوع را نیز باید دقت داشت که هیچ چیزی قطعی نیست و شاید مثل سال پیش زمان زیادی برای کرک این عنوان بسیار محبوب طول بکشد! در هر صورت، در حال حاضر دیتای فول آنلاک بازی برای عزیزانی که تمایل به استفاده توسط سی دی کی اوریجینال دارند و یا می خواهند بعدا به محض انتشار کرک، بازی را کرک کنند قرار داده شده است.

کونامی گفته است که هیچ بخش از PES 2018 نیست که نسبت به شماره‌ی قبلی این مجموعه، پیشرفت نکرده باشد. از روند بازی گرفته تا بخش آنلاین آن و هم‌چنین سیستم Match-Making جدید، قرار است اتفاقات بزرگی برای بازی بیافتد. منوهای جدید، ظاهر پیشرفته کرده‌ی بازیکن‌ها و هم‌چنین تغییر کامل حالت نمایش بازی‌ها، فقط تعدادی از تغییرات Pro Evolution Soccer 2018 است.در پرو ۲۰۱۸، بخش PES League به تمام حالت‌های آنلاین بازی اضافه خواهد شد؛ مثل حالت سه به سه جدیدی که به صورت مسابقه‌ای هم برگزار خواهد شد. قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی هم امسال کیفیت‌اش بالاتر برود و شبیه به نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ شود.

این بار کونامی با بازی Pro Evolution Soccer 2018 قصد دارد گام جدیدی در بازی‌ فوتبال برداشته و یک شبیه‌ساز تمام عیار را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد؛ از نقل و اتقالات گرفته تا لایسنس تیم‌های مختلف و ویژگی‌های جدید در بازی که سبب می‌شوند مخاطب، تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را حس کند. اولین موردی که سازنده‌ها قول آن را در بازی PES 2018 داده‌اند، استادیوم و تیم‌های لایسنس شده بیشتر است. یکی از مشکلات عمده‌ی PES که از گذشته تا به امروز گریبان‌گیر آن بوده، لایسنس نبودن تیم‌ها و استادیوم‌های بازی است که چند سالی می‌شود که کونامی در جریان همکاری‌های مختلف، این ضعف را نسخه به نسخه بهتر کرده و در اینجا شاهد حضور تیم فولام انگلیس با تمام کیت‌های خود و استادیوم اختصاصی‌اش هستیم. همچنین تیم‌های دیگری نظیر والنسیا نیز با تمام کیت‌های خود در این بازی حضور دارد.

Pro Evolution Soccer 2018 Full Unlocked-3DM + DEMO-DLHA

|نسخه دمو رایگان بازی اضافه شد|

دانلود-بازی-Pro-Evolution-Soccer-2018



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی The Testament of Sherlock Holmes در سبک ماجرائی که توسط Frogwares طراحی و برای رایانه های شخصی منتشر شده است. شرلوک هلمز مشهورترین و بزرگترین کاراگاهی است که تا به حال وجود داشته است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد. در طول این سال ها این کارآگاه مشهور در همه زمینه ها از تلوزیون تا سینما وارد شده است و حالا آمده است تا در صنعت گیم نیز شما را با داستان هایش همراه کند. شما در نقش شرلوک هلمز به همراه دستیار خود، دکتر واتسون باید به حل پرونده های مختلف در بازی بپردازید. ماموریت های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند. گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و طراحی محیط کاملا شما را در حال و هوای قرن 18 میلادی قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا حرفه ای حتما دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
نتیجه تصویری برای دانلود Moto Racer 4 - بازی موتو ریسر 4
(96/5/10) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

بازی Moto Racer 4 در سبک مسابقه ای که توسط Artefacts Studios طراحی و در سال 2017 توسط Microids برای رایانه های شخصی منتشر شده است. این بازی تحت نظارت پائول کویست، طراح کهنه کار سری اصلی در استودیوی دِلفینی سافتور، و  با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته می‌شود و ۱۵ حالت مختلف دارد. در کنار حالت‌های پرطرفدار و متداول مانند Time Trial، Single Race و Championship حالت های جدیدی نیز قرار گرفتند. از جمله حالت های جدید:
King of the Hill: در ابتدای مسابقه تمامی موتورسواران با زمانِ یکسانِ ثبت شده در تایمر کار خود را آغاز خواهند کرد؛ این تایم فقط برای راننده‌ای که در جایگاه اول باشد کم خواهد شد و رانندگان پشت سری هم توربو دریافت خواهند کرد تا بتوانند به جایگاه اول برسند. اولین راننده‌ای که تایمش به صفر برسد برنده مسابقه خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار عالیی وقشنگ کیفیت عالیه ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی WRC 6 FIA World Rally Championship که توسط استودیو کیتون ریسینگ گیمز (Kyotonn Racing Games) که مسئولیت ساخت نسخه‌های قبلی مجموعه را هم بر عهده داشت ساخته شده است (ناشر سابق بازی یعنی پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) به نفع باندای نامکو از انتشار بازی صرف نظر کرد)، یک چالش جذاب از مسابقات اتوموبیل رانی است که تجربه کاملی از رالی را به همراه تولید مجدد و دقیق مراحل ویژه، تیم‌ها و رانندگان مسابقات رالی قهرمانی جهان ارایه می‌دهد. علاوه بر این، بازی ۱۱ مرحله ویژه بزرگ را در خود جای داده است که چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را در کنار نمایشی از محیط‌های مختلف سرتاسر جهان به بازیکنان ارایه می‌دهد. WRC همچنین به حالت چندنفره تقسیم صفحه (split-screen) مجهز است و در کنار آن چالش‌های هفتگی بازی نیز قرار است جذابیت‌های این بازی را افزایش دهند. همچنین مسابقات قهرمانی WRC هم به ورزش‌های الکترونیکی (eSports) افزوده خواهد شد. WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است.

WRC 6 FIA World Rally Championship PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۴GB اضافه شد|

 WRC-6-FIA-World-Rally-Championship-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 787
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام بازی NBA 2k17 برای پلتفرم کامپیوتر PC به صورت نهایی و کامل عرضه شد. در NBA 2K17 شاهد دو حالت MyGM و MyLeague خواهیم بود. در هر دو حالت می‌توانید در نقش مربی به شخصی سازی تیم خود بپردازید ولی در جزئیات با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در MyGM شما بیشتر بر روی عملکرد تیم و مالک باشگاه و کار‌های این چنینی تمرکز می‌کنید. در صورتی که در MyLeague تمرکز بر روی شخصی سازی تیم و بازیکنان و نقل و انتقالات تیم است. همچنین در هر دو حالت ذکر شده، بازیکنان به تمرین کردن در پایان هر فصل پرداخته و بازی آن‌ها در طول فصل به صورت شبیه‌سازی شده به نمایش در می‌آید. همچنین طی یک فصل با عملکردهای متفاوت هر بازیکن روبرو خواهیم بود. در کنار این‌ها هم می‌توانید تیم مورد نظر خود را ساخته و تمامی بخش‌های آن نظیر بازیکنان و حتی لباس آن‌ها را طراحی کرده و در داخل لیگ قرار دهید.

NBA 2K17 PC-CODEX

|آپدیت NBA.2K17.Update.v1.12-CODEX اضافه شد|

NBA-2K17-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

نسخه نهایی بازی MXGP3: The Official Motocross Videogame با کرک نهایی CODEX منتشر شد! این بازی قرار است براساس مسابقات موتوکراس قهرمانی جهان در فصل ۲۰۱۶ باشد و «تجربه یک گیم‌پلی پویاتر و جذاب‌تر از همیشه» را به بازیکنان عرضه کند. این به خاطر گرافیک نوآورانه و خلاقیت‌هایی است که به واسطه استفاده از موتور آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) در بازی ایجاد شده است. البته این نسخه از موتور آنریل جدید نیست و در واقع، اولین باری است که در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. گاز بدهید و آماده یک رقابت غیر قابل پیش‌بینی باشید. شرایط آب و هوایی پویای مسابقه در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود. از آفتابی تا بارندگی شدید، هر کدام از این تغییرها روی دید و پیست رانندگی موتور سواران تاثیر گذار است و حتی ماهرترین بازیکنان را به چالش خواهد کشید. در این میان زمین مسابقه بیشترین چالش را خواهد آفرید: گل و لای، گرد و خاک و تغییرپذیری پویای زمین. در حالی که صدای موتورهای موتوسیکلت شما در نهایت گاز دادن به گوش می‌رسد، این موتورها را ارتقا دهید و آن را با صدای گوش خراش محیطی ترکیب کنید.

MXGP3 The Official Motocross Videogame PC-CODEX

|آپدیت Update.v20170609-CODEX اضافه شد|

MXGP3-The-Official-Motocross-Videogame-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Chess Ultra در سبک استراتژیک، ورزشی و شبیه سازی می باشد که توسط استودیو Ripstone طراحی و منتشر شده است. پس از انتشار اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۱۲ با نام Pure Chess که با استقبال خوبی از سوی گیمرها روبرو شد، اکنون سازنده بازی دومین نسخه آن را تحت عنوان Chess Ultra منتشر کرده است. این نسخه که از قابلیت های فراوان و گرافیک بالایی برخوردار است توانسته یک محیط رقابتی واقعی را برای کاربر ایجاد کند. این بازی توسط موتور بازیسازی Unreal Engine 4 طراحی شده و با رزولوشن ۴K قابل اجرا می باشد همچنین قابلیت واقعیت مجازی(VR) نیز در بازی وجود دارد. از دیگر امکانات جدید بازی می توان به اضافه شدن حالت Chess Grandmaster به بخش تک نفره و حالت‌های رتبه‌بندی، Regular ،Fisher به بخش چندنفره اشاره کرد.

Chess Ultra PC-CODEX

Chess Ultra-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی NBA Playgrounds یک عنوان بسکتبال آرکید است که در آن شاهد رقابت دو تیم دو نفره خواهیم بود. در این بازی تعداد زیادی از ستارگان فعلی و قدیمی NBA از جمله استفن کری، لبرون جیمز، شکیل او‌نیل و آلن آیورسن حضور خواهند داشت. گرافیک بازی حالتی کارتونی دارد و همچنین بازی شامل حالت‌های چندنفره محلی و آنلاین نیز خواهد بود. یکی از ویژگی‌های بارز بازی NBA Playgrounds، لایسنس بودن بازیکنان و تیم‌ها در آن است که قطعا یک امتیاز مثبت برای این بازی محسوب می‌شود. تمامی ورزشکاران و تیم‌های NBA موجود در این بازی قابلیت افزایش قدرت را خواهند داشت. علاوه بر این، بازی در کنار حفظ ویژگی‌های یک عنوان ورزشی آرکید، شامل حرکات مختلفی که در ورزش بسکتبال قابل مشاهده است، می‌شود.

NBA Playgrounds v1.3 PC-RELOADED

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی اضافه شد|

NBA-Playgrounds-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام بازی فیفا ۱۷ توسط گروه STEAMPUNKS کرک و منتشر شد! فیفا ۱۷ برای اولین بار در این سری از موتور گرافیکی قدرتمند فراست بایت (که پیش تر برای عناوینی چون بتلفیلد و استار وارز استفاده شده) بهره می برد. این موتور دست توسعه دهندگان الکترونیک آرتز را برای ساخت بهتر و واقعی تر بازیکنان باز کرده، و علاوه بر پردازش چهره و حرکات صورت عالی، بخش های کاملا جدیدی را به زودی تجربه خواهیم کرد. از سیستم های گیم پلی از نو نوشته شده گرفته تا روایت داستانی.بر طبق مانور های تجاری سازندگان، گیم پلی فیفا ۱۷ در ۴ بخش اساسی دچار پیشرفت و تحول شده؛ تکنیک های جدید حمله، درگیری های فیزیکی بهتر، سیستم هوش مصنوعی فعال و خلاق، و باز نویسی دوباره ضربات ایستگاهی. تکنیک های جدید حمله، همانطور که از نامش مشخص است، سعی دارد تنوع حمله و بازی سازی را در جریان مسابقات بالا برده و در عین حال فضایی خلاقانه تر برای مخاطب ایجاد کند. فیفا ۱۷ با ارایه ترکیبی از سیستم های جدید شوت زنی (که بتوانند توپ را تا حد امکان به نقطه مورد نظر برسانند)، پاس های حیاتی و بازی ساز (که با فضا سازی و ایجاد موقعیت شرایط را برای گل زنی فراهم می کند)، ضربات پشت دروازه هدایت شده (که با شروع های مجدد سریع و هدفمند می تواند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کند) و ضربات سر بهینه شده (با کنترل بهتر روی جهت و قدرت ضربه) حملاتی جذاب تر و واقعی تر را به ارمغان خواهد آورد.

FIFA 17 PC-STEAMPUNKS

|کرک نهایی و سالم STEAMPUNKS اضافه شد|

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۱گیگابایت اضافه شد|

FIFA-17-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل صفحه بعد