نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Ultimate Fishing Simulator دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی شبیه ساز در سبک ورزش ماهیگیری می خواهید. این بازی که موفقیت خود را در گوشی های هوشمند به ثبت رساند، حال بر روی پلتفرم PC در ۳۰م آگوست ۲۰۱۸ منتشر شده است. از انتظار برای گرفتن ماهی خسته شده اید؟ می خواهید خود را به چالش بکشید و هرگونه ماهی را از هرجایی که امکانش هست صید کنید؟ شانس با شماست! این بازی دقیقا به همین منظور توسعه یافته است.

طعمه ها، تجهیزات شکار و سایر وسایل به صورت کاملا دقیقی در گیم پلی قرار گرفته اند. جریان آب به صورت کاملا واقع گرایانه شبیه سازی شده و چرخه ی روز و شب به وضوح احساس می شود. این بازی صبر شما را به چالش خواهد کشید! چرا که با یک بازی آرکید روبرو نیستید که به سرعت ماهی خود را شکار کرده و به مراحل بعدی بازی بروید، شما باید صبر و حوصله به خرج دهید و پاداش آن را دریافت نمایید. تجهیزات مناسب و طعمه ی دقیق را انتخاب کنید؛ موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

Ultimate Fishing Simulator New Fish Species PC-CODEX

بسته الحاقی جدید New Fish Species اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با On The Road یک شبیه ساز تمام عیار کامیون رانی را تجربه خواهید کرد. در این شبیه ساز بیش از شش هزار و پانصد کیلومتر جاده زیر پای شما قرار دارد و می توانید جا به جایی ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کامیون ها از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و می توان به TGX، MAN یا سری اسکانیا اشاره کرد که کامیون هایشان با لایسنس کامل در بازی حضور دارند. در جاده چالش های زیادی را تجربه خواهید کرد و سفرتان زیبا خواهد بود. هر جاده ای می تواند موارد نابی برای کشف داشته باشد و تجربیات شما را هم بالا می برد. کامیون ها حرکت بسیار واقع بینانه ای دارند و حتی در زمینه طراحی بصری هم عملکرد خوبی دارد. می توانید سفارشات را به موقع تحویل گرفته و آن را از طریق جاده ها حرکت دهید. سیستم اقتصادی بازی را درک کنید و سعی در استخدام نیروهای بیشتر برای خود داشته باشید. مسیرها را تا حد ممکن سریع انتخاب کنید و هزینه های خود را پایین بیاورید. استراحت اجباری یکی از کارهای مهم شما است و نباید خطرات را متوجه سفر خود بکنید.

On The Road v1.1.3 PC-PLAZA



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی شبیه سازی , دانلود بازی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Fishing Barents Sea جدیدترین اثر استودیو Misc Games می باشد که در سبک شبیه سازی و ماهیگیری در تاریخ ۷فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است. سکان کشتی خود را بدست بگیرید و دریای بزرگ نروژ را برای پیداکردن بهترین مناطق ماهیگیری کاوش کنید. در ابتدای بازی شما قایق کوچکی که از پدربزرگ خود به ارث برده اید را دارید. حال وقت آن است که به ماهیگیری مشغول شوید و کسب درآمد کنید تا بتوانید آپگریدهای متعدد برای خرید کشتی های بزرگتر و بهتر را بدست آورید. در دریای زیبای بارنتس سرگرم شوید و رویاهای صنعت ماهیگیری خود را به حقیقت نزدیک کنید. با استفاده از ابزارهای گوناگون بر روی کشتی های مختلف، چگونگی شکار گونه های مختلف ماهی ها را یاد بگیرید. هر روشی را می توانید خیلی آسان یاد بگیرید اما استادشدن در هر یک از آن ها کاری بسیار دشوار است. حال وقت آن رسیده است که خودی نشان دهید!

Fishing Barents Sea v1.3.4.3618 PC-TiNYiSO



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , بازی , دانلود بازی کاکپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه کامل و نهایی بازی Tropico 6 در ۲۹م مارس ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. این بازی یک اثر موفق در سبک استراتژیک، شهرسازی و مدیریت اقتصادی می باشد که توسط استودیو Limbic Entertainment توسعه یافته و Kalypso Media آن را منتشر کرده است. نسخه ای که توسط گروه CODEX کرک شده، بر اساس ریلیز کامل اِل پرز (El Prez Edition) می باشد و تمامی محتویات این بازی و هرچه در آینده منتشر خواهد شد را پشتیبانی می کند.

شخصی‌سازی کاخ ریاست، گزینه‌های اضافی برای توسعه ترابری و زیرساخت‌ها و توانایی سرقت شگفتی‌های جهان نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل و کولوسئوم (تماشاخانه باستانی شهر رم) از قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه جدید تروپیکو وجود دارد. بازی Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل ساخته می‌شود. ویژگی‌هایی مثل بخش شبیه‌ساز بازی، راه‌یابی و همچنین یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز مواردی هستند که در تروپیکو ۶ شاهد آن خواهیم بود.

Tropico 6 Lobbyistico PC-CODEX

آپدیت جدید بازی Lobbyistico اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانل , د با لینک مستقیم , دانلود بازی , شهر سازی , شهر داری , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Megaquarium از تیم توسعه دهنده ی عنوان محبوب و موفق Big Pharma می باشد که یک شبیه ساز کاملا جدید با حال و هوای مدیریت و اقتصاد خواهد بود. در بازی Megaquarium شما مدیریت یک حیات وحش آبی را به دست خواهید گرفت. شما از چندین تانکر آب ساده و با امکانات بسیار کم شروع خواهید کرد و با گذشت زمان و مدیریت صحیح، منابع خود را افزایش می دهید تا بتوانید روزانه میزبان صدها بازدیدکننده باشید، ده ها خدمه برای خود استخدام کنید و گونه های زیستی متعدد آبزیان را در پارک آبی خود جای دهید. دانلود بازی Megaquarium حدود ۱۰۰گونه ی متعدد از آبزیان شامل ماهی ها، کوسه ها، سفره ماهی ها، عروس دریایی، خرچنگ ها و… را در خود جای داده است.

اگر شما خدمه ی خود را به درستی انتخاب نکنید، هرگز پیشرفت نخواهید کرد. بر اساس مهارت ها و پتانسیل های آتی افراد خود را انتخاب کنید تا در توسعه ی پارک آبی به شما کمک کنند. آیا شما تصمیم دارید که گروهی از افراد چندمنظوره را به کار بگیرید یا گروهی از متخصصین برای هریک از حوزه های خاص را استخدام نمایید؟ شما باید مزایا و معایب هریک از استراتژی ها را شناسایی کرده و آن چه را که برای پارک آبی شما مناسب می باشد را انتخاب کنید. در بازی Megaquarium هرگاه که مراجعه کنندگان به پارک آبی شما بیایند، شما امتیاز کسب خواهید کرد و با این امتیازات می توانید حیوانات و امکانات جدید برای پارک آبی خود خریداری کنید. به توسعه و بهبود پارک آبی خود مشغول شوید و به بزرگترین آکواریم دنیا تبدیل شوید.

Megaquarium v1.6.2 PC-SiMPLEX

نسخه آپدیت شده v1.6.2 جایگزین شد.

 

خرید هاست



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

 | بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون |

| نسخه سالم و معتبر بازی |

| شامل تمام DLC های بازی |

| نسخه Repack و کرک شده |

| آپدیت ژانویه 2020 |

| اضافه شدن DLC های Road to the Black Sea – Bulgarian Paint Jobs |

 

Euro Truck Simulator 2 1.36.2.24 + 70 DLC یک بازی جدید در سبک شبیه ساز رانندگی با کامیون است که در سال 2013 توسط شرکت SCS Software ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است . بازی Euro Truck Simulator 2 یک بازی بسیار زیبا و عالی است که برای شبیه سازی کامیون باربری ساخته شده و شما میتوانید تجربه ی باورنکردی با کامیونها را داشته باشید و از رانندگی با آن لذت ببرید .

در بازی یورو تراک 2 این امکان به شما دارید که همراه ماشینهای سنگین به رانندگی در جاده های بسیار وسیع میان شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مانند رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ بپردازید و تجربه بیش از چند صد مایل همراه با ماشینهای سنگین بدست آورید. در این سفرها با وجود محدودیت زمانی و فشاری که وجود دارد  استقامت ، مهارت و سرعت شما سنجیده و افزایش می یابد. پس اگر شما خود را یک راننده حرفه ای میدانید مهارت های خود را در بازی Euro Truck Simulator 2 به چالش بکشید . هم اکنون میتوانید بازی Euro Truck Simulator 2 را به صورت مستقیم و رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: اخرین ورژن بازی یوروتراک2 , بازی شبیه سازی , شبیه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از یک جنگ ویرانگر که بین ساحره های کهن اتفاق افتاده بود، وردی اسرارآمیز تنها چیزی بود که باعث شده بود تا سرزمین Driftland سرپا بماند و از بین نرود. گرچه تمامی تمدن از بین رفته بود و چیزی دیگر باقی نمانده بود، اما برخی از قبیله ها سعی می کردند تا این سرزمین را زنده کرده و دوباره به آن حیات ببخشند – اما برای هرچیزی دیرشده بود! آن ها از تمامی باقی مانده ی جادوی خود استفاده کردند تا بتوانید تعادل را در دنیا برقرار کنند. سالیان تیره و تار زیادی گذشت تا دوباره روزنه هایی از امید در این سرزمین مشاهده شد. نیروهای جادویی جدیدی ظهور کردند که می توانستند کارهای مهم و بدیعی انجام دهند. جادوگران جدیدی نیز پدید آمدند تا بتوانند از این نیروها استفاده کنند و حیات را به این سیاره مجدد بازگردانند.

حال که جدال های سرزمینی مجدد جان گرفته، این نیروی کشف شده تعیین می کند که سرزمین Driftland می تواند احیا شود یا برای همیشه از کهکشان حذف خواهد شد. شما در نقش جادوگری به نام Mage Overlord خواهید بود که قلعه، برج و قلمروی فرمانروایی منحصر به فرد خود را دارد و باید با استفاده از نیروهای منحصر به فردش، به کاوش تمامی سرزمین پرداخته و امپراطوری خود را توسعه دهد. بازی Driftland The Magic Revival اثری از استودیو Star Drifters می باشد که پس از گذشت مدت زمانی طولانی، بالاخره در ۱۸م آپریل ۲۰۱۹ از حالت Early-Access خارج شد و به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید.

بازی Driftland The Magic Revival دارای سبک استراتژیک، شبیه سازی و RTS است که المان های شهرسازی را در خود جای داده. گیم پلی بازی بر روی هدف گذاری های عمومی تمرکز دارد که نیاز به دقت در جزئیات برای انجام امور ندارد. شما فقط باید جنگجوها، کاندارها، جادوگران و … را تحت فرمان خود داشته باشید و رهبری کنید تا سایر امور را آن ها انجام دهند.

Driftland The Magic Revival PC-RELOADED

آپدیت بازی Update v1.0.18-BAT اضافه شد

دانلود-بازی-Driftland-The-Magic-Revival



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , بازی کامپیوتری ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Algo Bot اثری معمایی و برپایه کدنویسی می باشد که در اعماق سفینه ای فضایی با نام Europa وقتی که یک ماموریت بازیافت به طور کاملا اشتباه پیش می رود روایت می شود. از مهارت های ویژه ی الگوریتم خود استفاده کنید تا به ربات اصلی بازی، یعنی Algo Bot فرمان بدهید. آلگو بات یک خدمت رسان در سفینه ی فضایی می باشد که یک مدیر خط بداخلاق با نام PAL دارد و باید این بحران را برطرف کند. دانلود بازی Algo Bot اثری از استودیو Fishing Cactus می باشد که در سبک معمایی، برنامه نویسی و تخیلی در ۱۴فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است.

داستان بازی از جایی شروع می شود که انسان ها سوار بر سفینه ی Europa شده اند و درباره ی زندگی جدید خود در نقطه ای دور از کهکشان در حال رویاپردازی هستند. شما به عنوان Algo Bot در بخش سیستم بازیافت سفینه حضور دارید. ناگهان همه چیز به هم می ریزد و فاجعه ای پیش بینی نشده رخ می دهد. تمامی خدمه خوابیده اند و تا شما و مدیر خط خود یعنی PAL این فاجعه ی خط بازیافت را اصلاح نکنید، از خواب نمی توانند بیدار شوند. درواقع سیستم هوش مصنوعی سفینه ی Europa این اجازه را به انسان ها نمی دهد که اگر نا به سامانی در سفینه وجود داشته باشد، بتوانند از رویاپردازی بیدار شوند. شما از یک زبان برنامه نویسی بصری استفاده می کنید تا یک سری از دستورات را به Algo Bot بدهید. آیا می توانید تمامی معماهای موجود را حل کنید؟ از ویژگی های کلیدی دانلود بازی Algo Bot می توان به وجود بیش از ۴۰معمای برنامه نویسی در ۵محیط منحصر به فرد، داستانی تلخ و شیرین از دو قهرمان دوست داشتنی، فراگیری آسان گیم پلی و دشواری بسیار در استادشدن، گرافیک ۳بعدی خیره کننده و امکان Backtrack کردن برای بهینه سازی راه حل های پیشین اشاره نمود.

Algo Bot PC-PROPER PLAZA

دانلود-بازی-Algo-Bot



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 10 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 یکی از عناوینی که با وجود قفل گذاری Denuvo تا به حال کرک نشد، دانلود بازی Fernbus Simulator بوده که با حضور گروه جدید CODEPUNKS که ترکیبی از دو گروه CODEX و STEAMPUNKS می باشد، با وجود عدم درخواست بالا برای این بازی، کرک شد. دانلود بازی Fernbus Simulator یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی stillalive studios ساخته شده است. این استودیو یکی از استودیو های موفق بازی سازی در سال های اخیر می باشد و سابقه ساخت بازی های موفقی چون Son of Nor و Son of Nor Item: Moon’s Touch Bracer را در کارنامه هنری خود داشته است. در این بازی شما در نقش یک راننده اتوبوس قرار دارید و باید در یک محیط کاملا شبیه سازی شده به رانندگی بپردازید و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مسافران خود را در کمترین زمان ممکن و بدون تصادف به مقصد برسانید. در این بازی شش کمپانی بزرگ اتومبیل سازی مانند کمپانی بزرگ MAN قرار دارند که این تعداد باعث بوجود آمدن تنوع بسیار بالایی در تعداد اتوموبیل های شما می شود و شما می توانید با سلیقه خود یک اتوبوس را انتخاب کرده و به انجام ماموریت های خود بپردازید. در سفرهای شهری خود در اتوبان های آلمان بسیار مراقب باشید و کنترل اتوبوس خود را در طول روز و شب در طی تمامی فصول با دقت بسیار بالا داشته باشید. بیش از ۲۰هزار کیلومتر از شبکه ی راهی آلمان به همراه ۴۹شهر مختلف به صورت کامل در دانلود بازی Fernbus Simulator شبیه سازی شده اند. مقیاس گذر زمان در بازی ۱:۱۰ می باشد و بنابراین تورهای شما طولانی نخواهد شد. مثل تمامی اتوبوس های مسافربری دنیا، یک سری از مسافران از قبل بلیط تهیه کرده اند و سوار ماشین شما می شوند. اما باتوجه به وجود جای خالی، شما می توانید مسافران سر راهی گرفته و از آن ها پول دریافت کنید.

Fernbus Simulator PC-CODEPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Fernbus-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: تیم توسعه و بازی سازی ایرانیان , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 11 / 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی کشور ایتالیا برای بازی شبیه سازی کامیون اروپا ۲ تحت عنوان دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Italia در ۵دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، استودیو SCS Software این بازی را توسعه داده و منتشر کرده است. این عنوان بسیار موفق از ۵سال پیش همواره توانسته بسته های الحاقی متعدد را منتشر کند و همواره مورد تمجید کاربران قرار بگیرد. در بسته الحاقی ایتالیا شما پا به این کشور با تاریخ غنی، صنعت مدرن، معماری سنتی و مناظر طبیعی پراکنده می گذارید. ویژگی های رایج کشور ایتالیا را پشت چرخ های کامیون خود تجربه کنید. جاده های پر پیچ و خم با تونل های فراوان را تجربه کنید و بعد از گذر از آن ها به افق های دور دست خیره شوید. از ارتفاعات کوه ها پایین بیایید و به ساحل دریاها برسید. از زمین های زراعی عبور کرده و به مناطق با حیات وحش بکر برسید. در بسته الحاقی ایتالیا بیش از ۱۱۵۰۰کیلومتر جاده ی جدید برای شما تعبیه دیده شده است. ۱۹شهر جدید شامل رم، ناپولی، پالرمو و … در انتظار شماست. جاده های کمربندی در اطراف شهرهای مهم، دروازه ها و نشانه های ورودی کشور ایتالیا، معماری های ایتالیایی، صنایع و شرکت های محلی و… همگی در بسته الحاقی ایتالیا برای بازی Euro Truck Simulator 2 منتظر شما هستند.

Euro Truck Simulator 2 Italia PC-CODEX

|آپدیت بازی Euro.Truck.Simulator.2.Italia.Update.v1.30.1.19-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Euro-Truck-Simulator-2-Italia



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator یا به اختصار UEBS پس از موفقت در پلتفرم اندروید، برای کامپیوتر نیز منتشر شد! نبردهای سنگین بدون هیچ محدودیتی را شبیه سازی کنید. آیا می خواهید که ۱۰هزار مرغ به نبرد با رم مشغول شود؟ چرا که نه؟! یا می خواهید ۱۱هزار سرباز قرون وسطی به نبرد با سربازان جنگ جهانی دوم بپردازند؟ به سادگی، هیچ محدودیتی برای شما در بازی UEBS وجود ندارد. بازی UEBS در سبک سندباکس، شبیه سازی و استراتژیک می باشد که در تاریخ ۱۷ آپریل ۲۰۱۷ برای پلتفرم PC معرفی شد و سرانجام در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید. با تنوع زیاد از تجهیزات و انتخاب های متعدد، جنگ های خود را شلوغ کنید.

همه چیز از زمان رم باستان، سربازان قرون وسطی، شوالیه ها، اورک ها، ترول ها و حتی مرغ ها را در دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator به دست بگیرید! تمرکز اصلی بازی بر روی عدم محدودیت برای گیمر می باشد. به همین دلیل هیچ محدودیتی برای تعداد جنگجویان در نبرد هم نخواهید داشت. در این بازی از سربازان رومی و تاریخی گرفته تا شوالیه ها و پرندگان حضور دارند.هر آنچه که شما بخواهید فراهم است تا بازی خشن و جنگ آوری را تجربه کنید.تمرکز اصلی بازی نیز به روی از میان برداشتن محدودیت هاست و به شما این امکان را میدهد تا هرکاری که دلتان میخواهد را انجام دهید. بازی در دنیایی باز ساخته شده و هیچ بخشی از محیط بازی محدود نیست.

Ultimate Epic Battle Simulator PC-RELOADED

|آپدیت Ultimate.Epic.Battle.Simulator.Update.v1.2-BAT اضافه شد|

Ultimate-Epic-Battle-Simulator-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید Ready To Race Pack در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ برای عنوان Assetto Corsa در شبکه استیم منتشر شد. در این بسته الحاقی ۱۰ ماشین جدید از کارخانه های AUDI, Lotus, McLaren, Maserati و Toyota به بازی اضافه شده اند که محبوب ترین ماشین های این کمپانی ها می باشند. مدل های جدیدی که در این بسته الحاقی اضافه شده اند ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی، قدرت، قدمت و طراحی را از کشورهای پیشرفته صنعت خودرو یعنی آلمان، انگلیس، بریتانیای کبیر و ژاپن در دست دارد. لیست کامل این ماشین ها در ادامه مطلب در بخش توضیحات انگلیسی قرار گرفته است. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد

Assetto Corsa Ready To Race Pack PC-RELOADED

|آپدیت بازی Assetto.Corsa.Update.v1.15.Incl.Ferrari.Pack.DLC-BAT اضافه شد|

Assetto-Corsa-Ready-To-Race-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نسخه کرک شده و نهایی CODEX برای دانلود بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد. در دانلود بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

Project CARS 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۹٫۱GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Project-CARS-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

|آپدیت Update.v.1.3-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد. متاسفانه نسخه PES 2018 نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند و به همین دلیل در حال حاضر کرک نمی باشد. ولی باتوجه به کرک به موقع و زودهنگام عناوین جدید توسط گروه CPY بسیار می توان به دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 با کرک سالم و نهایی امیدوار بود. اما این موضوع را نیز باید دقت داشت که هیچ چیزی قطعی نیست و شاید مثل سال پیش زمان زیادی برای کرک این عنوان بسیار محبوب طول بکشد! در هر صورت، در حال حاضر دیتای فول آنلاک بازی برای عزیزانی که تمایل به استفاده توسط سی دی کی اوریجینال دارند و یا می خواهند بعدا به محض انتشار کرک، بازی را کرک کنند قرار داده شده است.

کونامی گفته است که هیچ بخش از PES 2018 نیست که نسبت به شماره‌ی قبلی این مجموعه، پیشرفت نکرده باشد. از روند بازی گرفته تا بخش آنلاین آن و هم‌چنین سیستم Match-Making جدید، قرار است اتفاقات بزرگی برای بازی بیافتد. منوهای جدید، ظاهر پیشرفته کرده‌ی بازیکن‌ها و هم‌چنین تغییر کامل حالت نمایش بازی‌ها، فقط تعدادی از تغییرات Pro Evolution Soccer 2018 است.در پرو ۲۰۱۸، بخش PES League به تمام حالت‌های آنلاین بازی اضافه خواهد شد؛ مثل حالت سه به سه جدیدی که به صورت مسابقه‌ای هم برگزار خواهد شد. قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی هم امسال کیفیت‌اش بالاتر برود و شبیه به نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ شود.

این بار کونامی با بازی Pro Evolution Soccer 2018 قصد دارد گام جدیدی در بازی‌ فوتبال برداشته و یک شبیه‌ساز تمام عیار را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد؛ از نقل و اتقالات گرفته تا لایسنس تیم‌های مختلف و ویژگی‌های جدید در بازی که سبب می‌شوند مخاطب، تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را حس کند. اولین موردی که سازنده‌ها قول آن را در بازی PES 2018 داده‌اند، استادیوم و تیم‌های لایسنس شده بیشتر است. یکی از مشکلات عمده‌ی PES که از گذشته تا به امروز گریبان‌گیر آن بوده، لایسنس نبودن تیم‌ها و استادیوم‌های بازی است که چند سالی می‌شود که کونامی در جریان همکاری‌های مختلف، این ضعف را نسخه به نسخه بهتر کرده و در اینجا شاهد حضور تیم فولام انگلیس با تمام کیت‌های خود و استادیوم اختصاصی‌اش هستیم. همچنین تیم‌های دیگری نظیر والنسیا نیز با تمام کیت‌های خود در این بازی حضور دارد.

Pro Evolution Soccer 2018 Full Unlocked-3DM + DEMO-DLHA

|نسخه دمو رایگان بازی اضافه شد|

دانلود-بازی-Pro-Evolution-Soccer-2018



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

 

Taxi Sim 2016 1.5.0 Apk + Mod

Taxi-Sim-2016-Cover

بازی Taxi Sim 2016 یکی از برترین بازی های شبیه ساز تاکسی رانی برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر می خواهید تا در شهر به تاکسی رانی پرداخته و پشت معروف ترین تاکسی های تاریخ بشینید این بازی انتخاب شما می باشد. شما در بسیاری از شهرها می توانید با اتومبیل خود به تاکسی رانی پرداخته و از بهترین آپدیت های ماشین ها نیز بهره ببرید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Taxi Sim 2016 1.5.0 Apk + Mod



:: موضوعات مرتبط: , بازی های اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

دانلود-بازی-Starway-Fleet

کرک نهایی ریلودد دانلود بازی Starway Fleet به محض انتشار نسخه اصلی بازی، توسط گروه RELOADED منتشر شد. بازی Starway Fleet عنوانی اکشن، کژوال و شبیه سازی فضا می باشد که می توان توسط HTC Vive، Oculus Rift و هم چنین گیم پدهای رایج بازی های رایانه ای آن را انجام داد. در ماموریت های مختلفی که شامل شناسایی و پیگیری مسائل مختلف در نبردهای فضایی می باشد شرکت کنید، پشتیبان جنگی برای سفینه های باربری مهیا کنید یا به سفینه های آسیب دیده کمک کند تا اسکورت شده و به سلامت به مقصد برسند.

شما می توانید به صورت آفلاین ماموریت های خود را علیه دشمنان کنترل شده کامپیوتری یا در حالت آنلاین (تا بیش از ۳ پلیر) با دوستان خود در حالت مالتی پلیر انجام دهید. تمامی تلاش خود را برای محبوب و شماره یک شدن در سرتاسر کهکشان بکنید تا تمامی دنیا اسم شما را بر سر زبان بیاورند! جهت مطالعه ویژگی های دانلود بازی Starway Fleet و هم چنین اسکرین شات ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

Airport Simulator 2015 بازی مهیجی در سبک شبیه سازی پرواز می باشد که شما در آن با بدست گرفتن کنترل یک فرودگاه تبدیل به قهرمان می شوید. ماموریت های هیجان انگیز و متنوعی در زمینه های مختلف پرواز به شما محول خواهد شد که از جمله آنها می توان به کنترل ماشین های حمل بار فرودگاه و به دست گرفتن فرودگاه های بین المللی اشاره کرد. هواپیما ها را در مکان مناسب خود فرود و امتیازات لازم را برای رسیدن به مراحل بالاتر بدست آورید.
بازی شامل بیش از ۱۵ هواپیمای مسافرتی و باری می باشد که در شکل و شمایل متنوعی ارائه شده اند. شما باید در قسمتی نوارهای فورد را محاسبه کرده و هواپیما را درست فرود آورید. وسایل جانبی در این فرودگاه نیز شامل تنوع زیادی می باشند. مثل در مراحلی شما باید کامیون پله بر مسافرتی را به هواپیما نزدیک کرده و مسافران را پیاده کنید. استفاده از اتوبوس های شاتل و همچنین خودروهای یخ شکن از دیگر بخش های این بازی می باشد.

 

Airport Simulator 2015-PLAZA

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 31 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی رانندگی آفرود SPINTIRES برای PC

 

SPINTIRES اسپین تایرز نام بازی در سبک شبیه سازی ، مسابقه ای و ماجراجویی عرضه شده توسط استودیو Oovee® Game Studios می باشد و این بازی برنده جایزه اینتل برای مسابقات off-road شده است. در این بازی مهارت رانندگی بازیکن و استقامت به چالش کشیده می شود. در بازی شما باید در مسیرهای سخت و صعب العبور توسط خودروهای قدرتمند به رانندگی بپردازید و مهارت رانندگی خودتان را به چالش بکشید. در این بازی شما در نقش راننده روس وظیفه رانندگی و یافتن مسیر را با تنها با یک نقشه و قطب نما خواهید داشت. کشف کامیون های جدید، ایستگاه، پارکینگ و کارگاه های چوب بری و سوخت گیری از جمله نکات این بازی می باشد. جمع آوری چوب با جرثقیل و حمل آن به مکان های مورد نظر از جمله وظایف شما می باشد. سعی کنید به وسیله نقلیه شما آسیبی وارد نشود. پس آماده چالش شوید !بازی اسپین تایرز رانندگی آفرود برای کامپیوتر SPINTIRES



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی American Truck Simulator جدید برای اولین بار در وب سایت گیم نیوز فقط برای اعضای وب سایت میباشد.(بصورت تک پارته)

بسته الحاقی جدید Heavy Cargo Pack برای عنوان بسیار موفق American Truck Simulator منتشر شد! گروه SKIDROW مجموعه کاملی از این بازی را منتشر کرده که شامل تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۰ژوئن ۲۰۱۷ می باشد. در این بسته الحاقی شما به باربری و حمل ماشین آلات سنگین خواهید پرداخت. بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack PC-SKIDROW

American-Truck-Simulator-Heavy-Cargo-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/13) تغییرات:

نسخه  Nubia Civilization and Scenario Pack - CODEX اضافه شد.

بازی Sid Meiers Civilization VI در سبک استراتژی که توسط Firaxis ساخته و در سال 2016 توسط 2K برای رایانه های شخصی منتشر شده است. سری بازی Civilization که توسط Sid Meiers پایه گذاری شد یکی از بهترین و محبوبترین بازی های سبک استراتژی است که این بازی ششمین نسخه از این سری بازی محصوب می شود. بازی دست به تغییرات خوبی به نسبت نسخه قبل که در سال 2010 ارائه شد زده است و با پایبندی به ریشه های این سری توانسته است تجربه جدیدی را برای گیمر ها رقم بزند. از تغییرات بازی می توان به تغییر و تحولات در دنیای بازی حالا به صورت زنده در نقشه قابل مشاهده است و هر فرهنگ برخورد و رفتار منحصر بفرد خود را دارند. تنوع و فراوانی فرهنگ ها در بازی باعث شده است که برخورد با هر کدام نیاز به استراتژی خاص خود باشد چه بخواهید از راه صلح و دیپلماسی وارد شده و یا با جنگ و لشگرکشی به هدف خود برسید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه فشرده شده FitGirl اضافه شد.

بازی Planet Coaster در سبک شبیه سازی و استراتژی که توسط Frontier Developments طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. استودیوی انگلیسی Frontier که ساخت بازی Elite: Dangerous را در کارنامه دارد، در یک چرخش 180 درجه‌ای نسبت به حال و هوای این بازی، در کنفرانس پی‌سی گیمینگ در E3 از بازی جدید خود که یک شبیه‌ساز فضای شهربازی است رو‌نمایی کرد. بازی در بررسی سایت گیم‌اسپات نمره‌ی ۹/۱۰ را کسب کرده است. در این بررسی به ویژگی سرگرم‌کننده بودن بازی اشاره شده است و مدیریت فضای شهربازی را یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز عنوان می‌کند. آزادی عمل بسیاری در مدیریت شهربازی و وسایل آن در بازی وجود دارد که با دارا بودن وسایل متنوع می تواند ساعت های بسیاری شما را سرگرم کند.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: کسانی که دنبال بازی پر هیجان شادی اینو حتما دانود کنن ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه Longstop Hill - RELOADED اضافه شد.

بازی Tank Warfare: Tunisia 1943 در سبک استراتژی و شبیه ساز که توسط Graviteam طراحی و در سال 2017 توسط Strategy First Inc. برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی به بخش مهمی در جنگ های جهانی و در کشور تونس خواهیم رفت. محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و در هر مرحله ماموریتی را به وسیله تانک های مختلف هدایت خواهید کرد.در بازی سعی شده است که تجربه ای نزدیک به واقعیت برای گیمر به وجود بیاورند و در این راه بسیار موفق عمل کرده اند.. هوش مصنوعی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و کاملا گیمر را به چالش خواهد کشید. گرافیک و فیزیک بازی نیز بسیار خوب کار شده است و محیط از تخریب پذیری خوبی برخوردار است و در آن و به خصوص صحنه های شلوغ شاهد افت نرخ فریم نیستیم.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: این از دست ندید بازیه خیلی قشنگیه ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Ultimate General: Civil War در سبک شبیه سازی و استراتژی که به صورت مستقل توسط  طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. به سال های بین 1861 تا 65 و زمان جنگ های داخلی آمریکا خواهیم رفت و درگیر این جنگ های خونین خواهیم شد. ایالت های شمالی برای مقابله با ایالت های جنوبی با هم متحد شده اند و هر کدام می خواهند که پیروز این نبرد بزرگ باشند. در ابتدای بازی شما با انتخاب دسته خود بازی را شروع خواهید کرد. همه حالت ها و قوانین مرسوم بازی های استراتژی در این بازی نیز وجود دارد که باعث شده است که علاقه مندان این سبک با بازی احساس ناآشنا بودن را نداشته باشند و به سرعت با گیم پلی بازی مسلط شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel دنباله‌ای در سری محبوب Trails از استدیوی Nihon Falcom بوده، که همراه با پیشرفت و بهبود فرمول همیشگی این سری عناوین، داستانی مستقل را به صورت کاملا استادانه بیان نموده، که باعث می‌شود هر دو قشر هواداران قدیمی و بازیکنان تازه وارد، کاملا از آن لذت ببرند. قرار گرفته در قاره‌ای یکسان با سری محبوب Trails in the Sky، سری بازی‌های Trails of Cold Steel بیش از پیش به بررسی وضعیت کشور Erobania پرداخته، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مشکلات و کشمکش‌های داخلی این امپراطوری قدرتمند آشنا شوند. بازیکنان کنترل دانش‌ آموزان نخبه نظامی را در زمان‌ شروع یک آشفتگی بزرگ در دست می‌گیرند. دانش آموزانی که از زندگی مدرسه‌ای در کنار سایر همکلاسی‌های خود لذت برده، و رابطه خود را با هر یک قوی‌تر کرده تا به توانایی‌های جدیدی دست یابند، و سپس از این توانایی‌ها در مبارزات تاکتیکی نوبتی استفاده کنند. در میان این مبارزات، بازیکنان می‌توانند افراد گروه خود را با استفاده از سیستم ARCUS ارتقا داده – نسخه ساده‌تر شده‌ای از سیستم جادو‌های Orbment در نسخه‌های قبلی – که به آنان اجازه دسترسی زودتر به توانایی‌های مختلف و یک سیستم شخصی‌سازی غنی‌تری را می‌دهد.

The-Legend-of-Heroes-Trails-of-Cold-Steel-pc-cover 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه , , , , قشنگیه , از , ذست , , ندید , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی WRC 6 FIA World Rally Championship که توسط استودیو کیتون ریسینگ گیمز (Kyotonn Racing Games) که مسئولیت ساخت نسخه‌های قبلی مجموعه را هم بر عهده داشت ساخته شده است (ناشر سابق بازی یعنی پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) به نفع باندای نامکو از انتشار بازی صرف نظر کرد)، یک چالش جذاب از مسابقات اتوموبیل رانی است که تجربه کاملی از رالی را به همراه تولید مجدد و دقیق مراحل ویژه، تیم‌ها و رانندگان مسابقات رالی قهرمانی جهان ارایه می‌دهد. علاوه بر این، بازی ۱۱ مرحله ویژه بزرگ را در خود جای داده است که چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را در کنار نمایشی از محیط‌های مختلف سرتاسر جهان به بازیکنان ارایه می‌دهد. WRC همچنین به حالت چندنفره تقسیم صفحه (split-screen) مجهز است و در کنار آن چالش‌های هفتگی بازی نیز قرار است جذابیت‌های این بازی را افزایش دهند. همچنین مسابقات قهرمانی WRC هم به ورزش‌های الکترونیکی (eSports) افزوده خواهد شد. WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است.

WRC 6 FIA World Rally Championship PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۴GB اضافه شد|

 WRC-6-FIA-World-Rally-Championship-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی European Ship Simulator Remastered برای PC

 

دانلود بازی European Ship Simulator Remastered برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی کشتی رانی اروپایی |

| نسخه SKIDROW |

 

European Ship Simulator Remastered بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط Excalibur ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سفرهای دریایی و کنترل و هدایت کشتی ها در دریاها و اقیانوس های جهان هستید، ما با یک بازی شبیه سازی کشتی، با جزئیات گرافیکی بی نظیر در خدمت شما هستیم. در این بازی کامپیوتری، شما در نقش یک کاپیتان کشتی های دریایی قرار می گیرید که توانایی کنترل تعداد 8 نوع کشتی مختلف را دارید، European Ship Simulator Remastered یک شبیه سازی جذاب از دنیای کشتی رانی صنعتی، در قاره اروپاست، پس پیشنهاد می کنیم اگر شما نیز از علاقمندان به کشتی های دریایی هستید، این بازی جذاب را از دست ندهید.

این بازی با شبیه سازی دقیقی از جنبه های مختلف کشتی رانی عرضه شده است، کشتی های بزرگ می توانند امواج بزرگ را در هم شکسته و از میان آنان عبور کنند، این در حالی است که کشتی های کوچک در این زمینه بسیار ضعیف و آسیب پذیر هستند. هر کشتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کنترل و هندلینگ آنان، مهارت های خاصی را می طلبد، پس برای یک سفر جذاب به قلب دریاها خودتان را آماده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی European Ship Simulator Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی X Plane 11 برای PC

 

دانلود بازی X Plane 11 برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی هواپیما |

| نسخه CODEX |

 

X Plane 11 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2017 توسط Laminar Research ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سازندگان این بازی کامپیوتری جدید، سعی بر آن دارند تا یک شبیه‌سازی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت از دنیای خلبانی هواپیما برای شما به ارمغان آورند. از زمانی که انسان موفق شد از زمین جدا شده و در آسمان‌ها سفر کند، بسیاری از افراد علاقمند به پرواز با هواپیما و رشته خلبانی هستند. اما اگر به دلایل مختلف شما امکان تجربه خلبانی را در دنیای واقعی پیدا نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم لذت واقعی آن را در شبیه‌سازی بسیار عالی بازی X Plane 11 تجربه کنید!

آینده‌ی سری بازی‌های سبک شبیه‌سازی اینجاست! اکنون نسخه جدید بازی X Plane با جزئیاتی بسیار بالا و و محتویات واقع‌گرایانه و مدرن در اختیار شماست. این بازی به شما این توانایی را می‌دهد که بر فراز شهرستان‌های مختلف کشورهای گوناگون از سراسر جهان، به خلبانی هواپیما پرداخته و خودتان را برای یک ماجراجوئی جذاب سرگرم کنید. نسخه جدید و 2017 این بازی را همراه با DLC‌های شبیه‌سازی هواپیما با سناریوی آفریقا، آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، هم اکنون به صورت کرک شده می‌توانید دانلود کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی X Plane 11 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای PC

 

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر و کامل RELOADED |

 

Rayman Legends یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی است که در سال 2013 توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای  پلتفرم های PC / PS3 / XBOX360 / Wii U / PSVITAعرضه شده است .همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman Legends هم میتوان جزء یکی از همین بازی ها نام برد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی شبیه سازی رانندگی کامیون ، اخرین ورژن فقط برای اعضای وب سایت میباشد.

بسته الحاقی جدید عنوان بسیار موفق Euro Truck Simulator 2 یا همان ETS 2 با عنوان Heavy Cargo Pack منتشر شد. مهارت های رانندگی تریلی خود را محک بزنید و در مسیرهای جدید به رانندگی بپردازید! از تریلی های با تکنولوژی بسیار بالا استفاده کنید تا در پیچ های خطرناک به راحتی بتوانید رانندگی کرده و مسیرها را بگذرانید. وظایف حمل بارهای سنگین تا وزن ۶۰تن در این بسته الحاقی به شما واگذار می شود. بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

Euro Truck Simulator 2 Heavy Cargo Pack PC-SKIDROW

Euro-Truck-Simulator-2-Heavy-Cargo-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

وظیفه کاربران در بازی Aven Colony، تشکیل جامعه و شهر در سیاره Aven Prime است؛ کره‌ی بیگانه‌ای که شامل مناطق صحرایی و جنگلی است که هزاران سال نوری از زمین فاصله دارد. شهر و جامعه خود را توسعه دهید و از شهروندان خود محافظت کنید. منابع خود را مدیریت کرده و با وجود خطراتی که در یک سیاره بیگانه وجود دارند، جامعه خود را به سوی موفقیت و توسعه ببرید. منابع غنی‌ای که در این کره بیگانه در اختیار دارید شامل دستگاه‌های تولید اکسیژن، برق و انرژی است، همچنین عوامل دیگری همچون کمبود آذوقه، جنایات، کمبود تجهیزات و حتی آب زندگی شهروندان را به خطر می‌اندازد. انواع ساختمان‌ها شامل ساختمان‌های صنعتی، شهری و غیره در بازی وجود دارند که می‌توانید ساختمان‌هایی را با اندازه‌های کوچک تا آسمان خراش‌ تاسیس کنید. بسیاری از این ساختمان‌ها تا سه مرحله مختلف قابل ارتقا است.

Aven Colony PC-CODEX

Aven-Colony-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجو مشکل در دانلود یا مشکل در اجرای بازی با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

header

توضیحات: بازی American Truck Simulator یک بازی شبیه ساز قوی کامیون می باشد که امروز بصورت رایگان در وبسایت ارم دانلود قرار داده ایم. بازی American Truck Simulator دارای صحنه های جذاب از رانندگی در مناطق مختلف می باشد.  بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: لطفا درصورت وجود هر گونه خطا در دانلود یا خطا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 981
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل صفحه بعد