نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی رانندگی آفرود SPINTIRES برای PC

 

SPINTIRES اسپین تایرز نام بازی در سبک شبیه سازی ، مسابقه ای و ماجراجویی عرضه شده توسط استودیو Oovee® Game Studios می باشد و این بازی برنده جایزه اینتل برای مسابقات off-road شده است. در این بازی مهارت رانندگی بازیکن و استقامت به چالش کشیده می شود. در بازی شما باید در مسیرهای سخت و صعب العبور توسط خودروهای قدرتمند به رانندگی بپردازید و مهارت رانندگی خودتان را به چالش بکشید. در این بازی شما در نقش راننده روس وظیفه رانندگی و یافتن مسیر را با تنها با یک نقشه و قطب نما خواهید داشت. کشف کامیون های جدید، ایستگاه، پارکینگ و کارگاه های چوب بری و سوخت گیری از جمله نکات این بازی می باشد. جمع آوری چوب با جرثقیل و حمل آن به مکان های مورد نظر از جمله وظایف شما می باشد. سعی کنید به وسیله نقلیه شما آسیبی وارد نشود. پس آماده چالش شوید !بازی اسپین تایرز رانندگی آفرود برای کامپیوتر SPINTIRES



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی American Truck Simulator جدید برای اولین بار در وب سایت گیم نیوز فقط برای اعضای وب سایت میباشد.(بصورت تک پارته)

بسته الحاقی جدید Heavy Cargo Pack برای عنوان بسیار موفق American Truck Simulator منتشر شد! گروه SKIDROW مجموعه کاملی از این بازی را منتشر کرده که شامل تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۰ژوئن ۲۰۱۷ می باشد. در این بسته الحاقی شما به باربری و حمل ماشین آلات سنگین خواهید پرداخت. بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack PC-SKIDROW

American-Truck-Simulator-Heavy-Cargo-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/13) تغییرات:

نسخه  Nubia Civilization and Scenario Pack - CODEX اضافه شد.

بازی Sid Meiers Civilization VI در سبک استراتژی که توسط Firaxis ساخته و در سال 2016 توسط 2K برای رایانه های شخصی منتشر شده است. سری بازی Civilization که توسط Sid Meiers پایه گذاری شد یکی از بهترین و محبوبترین بازی های سبک استراتژی است که این بازی ششمین نسخه از این سری بازی محصوب می شود. بازی دست به تغییرات خوبی به نسبت نسخه قبل که در سال 2010 ارائه شد زده است و با پایبندی به ریشه های این سری توانسته است تجربه جدیدی را برای گیمر ها رقم بزند. از تغییرات بازی می توان به تغییر و تحولات در دنیای بازی حالا به صورت زنده در نقشه قابل مشاهده است و هر فرهنگ برخورد و رفتار منحصر بفرد خود را دارند. تنوع و فراوانی فرهنگ ها در بازی باعث شده است که برخورد با هر کدام نیاز به استراتژی خاص خود باشد چه بخواهید از راه صلح و دیپلماسی وارد شده و یا با جنگ و لشگرکشی به هدف خود برسید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه فشرده شده FitGirl اضافه شد.

بازی Planet Coaster در سبک شبیه سازی و استراتژی که توسط Frontier Developments طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. استودیوی انگلیسی Frontier که ساخت بازی Elite: Dangerous را در کارنامه دارد، در یک چرخش 180 درجه‌ای نسبت به حال و هوای این بازی، در کنفرانس پی‌سی گیمینگ در E3 از بازی جدید خود که یک شبیه‌ساز فضای شهربازی است رو‌نمایی کرد. بازی در بررسی سایت گیم‌اسپات نمره‌ی ۹/۱۰ را کسب کرده است. در این بررسی به ویژگی سرگرم‌کننده بودن بازی اشاره شده است و مدیریت فضای شهربازی را یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز عنوان می‌کند. آزادی عمل بسیاری در مدیریت شهربازی و وسایل آن در بازی وجود دارد که با دارا بودن وسایل متنوع می تواند ساعت های بسیاری شما را سرگرم کند.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: کسانی که دنبال بازی پر هیجان شادی اینو حتما دانود کنن ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه Longstop Hill - RELOADED اضافه شد.

بازی Tank Warfare: Tunisia 1943 در سبک استراتژی و شبیه ساز که توسط Graviteam طراحی و در سال 2017 توسط Strategy First Inc. برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی به بخش مهمی در جنگ های جهانی و در کشور تونس خواهیم رفت. محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و در هر مرحله ماموریتی را به وسیله تانک های مختلف هدایت خواهید کرد.در بازی سعی شده است که تجربه ای نزدیک به واقعیت برای گیمر به وجود بیاورند و در این راه بسیار موفق عمل کرده اند.. هوش مصنوعی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و کاملا گیمر را به چالش خواهد کشید. گرافیک و فیزیک بازی نیز بسیار خوب کار شده است و محیط از تخریب پذیری خوبی برخوردار است و در آن و به خصوص صحنه های شلوغ شاهد افت نرخ فریم نیستیم.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: این از دست ندید بازیه خیلی قشنگیه ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Ultimate General: Civil War در سبک شبیه سازی و استراتژی که به صورت مستقل توسط  طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. به سال های بین 1861 تا 65 و زمان جنگ های داخلی آمریکا خواهیم رفت و درگیر این جنگ های خونین خواهیم شد. ایالت های شمالی برای مقابله با ایالت های جنوبی با هم متحد شده اند و هر کدام می خواهند که پیروز این نبرد بزرگ باشند. در ابتدای بازی شما با انتخاب دسته خود بازی را شروع خواهید کرد. همه حالت ها و قوانین مرسوم بازی های استراتژی در این بازی نیز وجود دارد که باعث شده است که علاقه مندان این سبک با بازی احساس ناآشنا بودن را نداشته باشند و به سرعت با گیم پلی بازی مسلط شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel دنباله‌ای در سری محبوب Trails از استدیوی Nihon Falcom بوده، که همراه با پیشرفت و بهبود فرمول همیشگی این سری عناوین، داستانی مستقل را به صورت کاملا استادانه بیان نموده، که باعث می‌شود هر دو قشر هواداران قدیمی و بازیکنان تازه وارد، کاملا از آن لذت ببرند. قرار گرفته در قاره‌ای یکسان با سری محبوب Trails in the Sky، سری بازی‌های Trails of Cold Steel بیش از پیش به بررسی وضعیت کشور Erobania پرداخته، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مشکلات و کشمکش‌های داخلی این امپراطوری قدرتمند آشنا شوند. بازیکنان کنترل دانش‌ آموزان نخبه نظامی را در زمان‌ شروع یک آشفتگی بزرگ در دست می‌گیرند. دانش آموزانی که از زندگی مدرسه‌ای در کنار سایر همکلاسی‌های خود لذت برده، و رابطه خود را با هر یک قوی‌تر کرده تا به توانایی‌های جدیدی دست یابند، و سپس از این توانایی‌ها در مبارزات تاکتیکی نوبتی استفاده کنند. در میان این مبارزات، بازیکنان می‌توانند افراد گروه خود را با استفاده از سیستم ARCUS ارتقا داده – نسخه ساده‌تر شده‌ای از سیستم جادو‌های Orbment در نسخه‌های قبلی – که به آنان اجازه دسترسی زودتر به توانایی‌های مختلف و یک سیستم شخصی‌سازی غنی‌تری را می‌دهد.

The-Legend-of-Heroes-Trails-of-Cold-Steel-pc-cover 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه , , , , قشنگیه , از , ذست , , ندید , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 750
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی WRC 6 FIA World Rally Championship که توسط استودیو کیتون ریسینگ گیمز (Kyotonn Racing Games) که مسئولیت ساخت نسخه‌های قبلی مجموعه را هم بر عهده داشت ساخته شده است (ناشر سابق بازی یعنی پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) به نفع باندای نامکو از انتشار بازی صرف نظر کرد)، یک چالش جذاب از مسابقات اتوموبیل رانی است که تجربه کاملی از رالی را به همراه تولید مجدد و دقیق مراحل ویژه، تیم‌ها و رانندگان مسابقات رالی قهرمانی جهان ارایه می‌دهد. علاوه بر این، بازی ۱۱ مرحله ویژه بزرگ را در خود جای داده است که چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را در کنار نمایشی از محیط‌های مختلف سرتاسر جهان به بازیکنان ارایه می‌دهد. WRC همچنین به حالت چندنفره تقسیم صفحه (split-screen) مجهز است و در کنار آن چالش‌های هفتگی بازی نیز قرار است جذابیت‌های این بازی را افزایش دهند. همچنین مسابقات قهرمانی WRC هم به ورزش‌های الکترونیکی (eSports) افزوده خواهد شد. WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است.

WRC 6 FIA World Rally Championship PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۸٫۴GB اضافه شد|

 WRC-6-FIA-World-Rally-Championship-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 788
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی European Ship Simulator Remastered برای PC

 

دانلود بازی European Ship Simulator Remastered برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی کشتی رانی اروپایی |

| نسخه SKIDROW |

 

European Ship Simulator Remastered بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط Excalibur ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سفرهای دریایی و کنترل و هدایت کشتی ها در دریاها و اقیانوس های جهان هستید، ما با یک بازی شبیه سازی کشتی، با جزئیات گرافیکی بی نظیر در خدمت شما هستیم. در این بازی کامپیوتری، شما در نقش یک کاپیتان کشتی های دریایی قرار می گیرید که توانایی کنترل تعداد 8 نوع کشتی مختلف را دارید، European Ship Simulator Remastered یک شبیه سازی جذاب از دنیای کشتی رانی صنعتی، در قاره اروپاست، پس پیشنهاد می کنیم اگر شما نیز از علاقمندان به کشتی های دریایی هستید، این بازی جذاب را از دست ندهید.

این بازی با شبیه سازی دقیقی از جنبه های مختلف کشتی رانی عرضه شده است، کشتی های بزرگ می توانند امواج بزرگ را در هم شکسته و از میان آنان عبور کنند، این در حالی است که کشتی های کوچک در این زمینه بسیار ضعیف و آسیب پذیر هستند. هر کشتی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کنترل و هندلینگ آنان، مهارت های خاصی را می طلبد، پس برای یک سفر جذاب به قلب دریاها خودتان را آماده کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی European Ship Simulator Remastered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی X Plane 11 برای PC

 

دانلود بازی X Plane 11 برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی هواپیما |

| نسخه CODEX |

 

X Plane 11 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2017 توسط Laminar Research ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سازندگان این بازی کامپیوتری جدید، سعی بر آن دارند تا یک شبیه‌سازی بسیار دقیق و نزدیک به واقعیت از دنیای خلبانی هواپیما برای شما به ارمغان آورند. از زمانی که انسان موفق شد از زمین جدا شده و در آسمان‌ها سفر کند، بسیاری از افراد علاقمند به پرواز با هواپیما و رشته خلبانی هستند. اما اگر به دلایل مختلف شما امکان تجربه خلبانی را در دنیای واقعی پیدا نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم لذت واقعی آن را در شبیه‌سازی بسیار عالی بازی X Plane 11 تجربه کنید!

آینده‌ی سری بازی‌های سبک شبیه‌سازی اینجاست! اکنون نسخه جدید بازی X Plane با جزئیاتی بسیار بالا و و محتویات واقع‌گرایانه و مدرن در اختیار شماست. این بازی به شما این توانایی را می‌دهد که بر فراز شهرستان‌های مختلف کشورهای گوناگون از سراسر جهان، به خلبانی هواپیما پرداخته و خودتان را برای یک ماجراجوئی جذاب سرگرم کنید. نسخه جدید و 2017 این بازی را همراه با DLC‌های شبیه‌سازی هواپیما با سناریوی آفریقا، آسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، هم اکنون به صورت کرک شده می‌توانید دانلود کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی X Plane 11 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای PC

 

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر و کامل RELOADED |

 

Rayman Legends یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی است که در سال 2013 توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای  پلتفرم های PC / PS3 / XBOX360 / Wii U / PSVITAعرضه شده است .همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman Legends هم میتوان جزء یکی از همین بازی ها نام برد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی شبیه سازی رانندگی کامیون ، اخرین ورژن فقط برای اعضای وب سایت میباشد.

بسته الحاقی جدید عنوان بسیار موفق Euro Truck Simulator 2 یا همان ETS 2 با عنوان Heavy Cargo Pack منتشر شد. مهارت های رانندگی تریلی خود را محک بزنید و در مسیرهای جدید به رانندگی بپردازید! از تریلی های با تکنولوژی بسیار بالا استفاده کنید تا در پیچ های خطرناک به راحتی بتوانید رانندگی کرده و مسیرها را بگذرانید. وظایف حمل بارهای سنگین تا وزن ۶۰تن در این بسته الحاقی به شما واگذار می شود. بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

Euro Truck Simulator 2 Heavy Cargo Pack PC-SKIDROW

Euro-Truck-Simulator-2-Heavy-Cargo-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

وظیفه کاربران در بازی Aven Colony، تشکیل جامعه و شهر در سیاره Aven Prime است؛ کره‌ی بیگانه‌ای که شامل مناطق صحرایی و جنگلی است که هزاران سال نوری از زمین فاصله دارد. شهر و جامعه خود را توسعه دهید و از شهروندان خود محافظت کنید. منابع خود را مدیریت کرده و با وجود خطراتی که در یک سیاره بیگانه وجود دارند، جامعه خود را به سوی موفقیت و توسعه ببرید. منابع غنی‌ای که در این کره بیگانه در اختیار دارید شامل دستگاه‌های تولید اکسیژن، برق و انرژی است، همچنین عوامل دیگری همچون کمبود آذوقه، جنایات، کمبود تجهیزات و حتی آب زندگی شهروندان را به خطر می‌اندازد. انواع ساختمان‌ها شامل ساختمان‌های صنعتی، شهری و غیره در بازی وجود دارند که می‌توانید ساختمان‌هایی را با اندازه‌های کوچک تا آسمان خراش‌ تاسیس کنید. بسیاری از این ساختمان‌ها تا سه مرحله مختلف قابل ارتقا است.

Aven Colony PC-CODEX

Aven-Colony-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجو مشکل در دانلود یا مشکل در اجرای بازی با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

header

توضیحات: بازی American Truck Simulator یک بازی شبیه ساز قوی کامیون می باشد که امروز بصورت رایگان در وبسایت ارم دانلود قرار داده ایم. بازی American Truck Simulator دارای صحنه های جذاب از رانندگی در مناطق مختلف می باشد.  بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: لطفا درصورت وجود هر گونه خطا در دانلود یا خطا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل صفحه بعد