دانلود بازی Power Rangers Battle for the Grid – Collectors Edition برای کامپیوتر
نوشته شده توسط : Mahdi

 

  شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. این عنوان که در ابتدا به نظر می‌رسید که یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars بوده، از پایه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است و به جای استفاده از کارت، از مکانیک‌های عناوین مبارزه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر شخصیت‌های تائید شده‌ی بازی که چندین نسل از سری Power Rangers را شامل می‌شوند، این بازی قرار است تا در آینده بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند.

در بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت: “طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است.”

Power Rangers Battle for the Grid Season 3 PC-PLAZA

فصل سوم بازی اضافه شد

 

کاربران در قسمت داستانی بازی Power Rangers Battle for the Grid می‌توانند بخش‌های مختلف روایت داستانی این بازی را به یکدیگر متصل کنند. سال گذشته میلادی، به مناسبت ۲۵ سالگی مجموعه پاور رنجرز، یک رویداد کراس اور با نام Shattered Grid برگزار شد. Lord Drakkon، نسخه شیطانی کاراکتر Mighty Morphin Green Ranger Tommy Oliver که از بازه زمانی دیگری احضار شده بود، در واقع کاراکتر پلید اصلی این رویداد به شمار می‌رفت. حال سازندگان خاطرنشان کردند که Lord Drakkon هم به عنوان کاراکتر منفی در این بازی مبارزه‌ای حضور خواهد داشت. با اینکه نام و حتی کاراکتر پلید این بازی شباهت زیادی به رویداد Sattered Grid در سال ۲۰۱۸ دارد، اما گویا وقایع داستان بازی تفاوت زیادی با رویداد پیشین خواهد داشت.

 

منبع توضیحات: زومجی و گیم فا

 

 


 

تصاویر-بازی-Power-Rangers-Battle-for-the-Grid   تصاویر-بازی-Power-Rangers-Battle-for-the-Grid   تصاویر-بازی-Power-Rangers-Battle-for-the-Grid   تصاویر-بازی-Power-Rangers-Battle-for-the-Grid   


 

info

A modern take on the 25 year franchise, Power Rangers: Battle for the Grid showcases stunning graphics and vivid details. Pit current and classic Rangers and villains like never before in 3 vs. 3 tag battles. Test your skills online against friends and players from around the world for endless replayability. A streamlined combat system welcomes newcomers with simplified controls while maintaining depth for the most dedicated competitor to learn and master.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® 8800 GTS 512

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: WINDOWS® 7, 8, 8.1, 10 (64-Bit Required)

Processor: Intel Core i5-4690K @ 3.50GHz or AMD FX-9370

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960 or AMD Radeon R7 370

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: