دانلود بازی Dark and Light برای PC
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود بازی Dark and Light برای PC

Dark and Light دانلود بازی Dark and Light برای PC

بازی Dark and Light تک تنها در زمین های خشک بیابانی و سبز جنگلی باید به ماجراجویی خود بپردازید. تا دریابید که چگونه میشود حیوانات وحشی را رام کرد با تلاش و کوشش باید آنها را مهار نمایید و تحت کنترل خود بگیرید. در این بازی انرژی های عجیبی سرتاسر سیاره وجود دارد بازی تاریکی و نور نسخه اول آن در سال 2004 منتشر شده و بار دیگر به طور کامل نسخه بازسازی شده آن در اختیاز شما عزیزان است. در این نسخه آیتم های مختلفی را روی آن پیاده سازی کرده اند. در بازی Dark and Light پنج عنصر اصلی آب ، خاک ، آتش ، باد ، نور و تاریکی وجود دارد این عناصر گاه به خاطر بی نظمی های که صورت میگیرد موجب تغییرات میشود.

میتوان گفت شرایط آب و هوایی که در بازی وجود دارد شما را در انواع موقعیت های سخت قرار خواهد داد. شما در بازی باید توانایی این را داشته باشید که برای خود آب و غذا تهیه کنید و با کاوش پیدا کردن ابزار ها برای خود سلاح درست نمایید. جانورانی در بازی هستند که طی اتفاقاتی درای قدرت های عجیب و غریبی هستند. در بازی 10 مدل جانور وحشی وجود دارد که هر کدام به گونه ای منحصر بفرد می باشند شما این امکان را دارید که آنها را شکار کنید از پوست و گوشتشان استفاده نمایید. و بعضی از این جانوران را رام کرده از آنها استفاده کنید یک بازی سبک ااکش که در سال 2017 برای کامپیوتر منتشر شد.

 

 

Dark and Light is developed and published by Snail Games USA. It was released in 20 Jul, 2017. The shattered remains of the mother planet Gaia float in stark contrast against the sky on nearby satellite planet, Archos, serving as inescapable evidence of the dark forces surrounding the world. As a lone explorer in the wilderness, you must learn to understand the terrain, natural resources, as well as how to domesticate the local creatures and build a home. You will need to harness and control the magical energy that courses through the planet, or you risk being consumed by the looming darkness that permeates throughout the planet.

سیستم مورد نیاز

MINIMUM:

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, or Windows 10

Processor: Intel Core i5 2500K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 or higher

DirectX: Version 10

Storage: 50 GB available space

RECOMMENDED:

OS: 64-Bit Windows 7 Service Pack 1, Windows 8, or Windows 10

Processor: Intel Core i7-5820k 6x 3.3 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 or higher

DirectX: Version 10

Storage: 50 GB available space

 




:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا اجرا بازی با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: