دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC
نوشته شده توسط : Mahdi

ریپک نسخه کامل بازی اسپلینتر سل تام کلنسی: فهرست‌سیاه که تمامی بسته های الحاقی بازی را فعال کرده + آپدیت به ورژن v1.03 می باشد و کرک های سالم RELOADED و ۳DM بر روی آن قرار گرفته است توسط فیت گرل منتشر شد. در واقع نسخه FitGirl بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist کلید موفق نهایی برای اجرای این بازی می باشد که قفل گذاری بسیار شدیدی از طرف یوبی سافت بر روی آن اعمال شده بود. این بازی در سبک اکشن مخفی‌کاری و ششمین بازی از سری اسپلینتر سل است که توسط یوبی‌سافت تورنتو ساخته و در اوت ۲۰۱۳ توسط یوبی‌سافت منتشر شد. حوادث بازی ۶ ماه بعد از جریانات محکومیت به وقوع خواهد پیوست. بیشترین ماموریت‌های سم فیشر در خاورمیانه و به دنبال تروریستها و افرادی که به کشور آمریکا خیانت کرده‌اند می‌باشد.

گروهی که از حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در کشورهایشان به ستوه آمده‌اند در تلاشی برای بیرون کشاندن نیروهای آمریکایی، توطئه‌ای تحت عنوان فهرست‌سیاه را طراحی می‌کنند؛ شمارش معکوسی برای حملات گسترده به منافع آمریکا. در این میان سازمان رده سه[E ۱] (یکی از زیر مجموعه‌های آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا) سم فیشر را فرا می‌خواند تا با نفوذ به اردوگاه تروریست‌ها واقع در جایی در مرز ایران و عراق، اطلاعات بیشتری دربارهٔ این توطئه جمع‌آوری کند. رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شخصاً از سم فیشر می‌خواهد تا به او برای از بین بردن این تهدید کمک کرده و جلوی فهرست‌سیاه را بگیرد. سم فیشر نیز تنها به یک شرط قبول می‌کند؛ کارها آن طور که او می‌خواهد انجام گیرد. جهت دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist PC-FitGirl از وبسایت دانلودها و ادامه توضیحات نقد بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist – Digital Deluxe Edition v1.03 + 2 DLCs PC-FitGirl

دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC

با موافقت رئیس جمهور، سم فیشر رئیس سازمان رده چهار[E ۲] شده و تمامی منابع این سازمان جدید در دستان او قرار می‌گیرد. از جمله تغییراتی که سم در سیستم سازمان رده چهار می‌دهد این است که دستور می‌دهد مرکز این سازمان به صورت سیار در آمده و از دفتری در پنتاگون به هواپیمایی شخصی‌سازی شده منتقل شود. گیم پلی فهرست‌سیاه تقریباً ساختار محکومیت را حفظ کرده‌است ولی نشانه گذاری دشمنان کاملاً نشان دهندهٔ این موضوع است که حداقل ۶۰ درصد گیم پلی بازی را اکشن تشکیل می‌دهد و مخفی کاری بسیار سطحی شده و از فضاهای تیره و تاریک خبری نیست، همچنین اعتراف گرفتن از دشمنان نیز وجود دارد. بازی به طور کامل از کینکت پشتیبانی می‌کند و می‌توان توسط کینکت حواس دشمنان را پرت کرده و آن‌ها را به قتل رساند و یا به همکاران سام دستور داد تا ساختمانی را منفجر کنند.

سام نسبت به قبل سریع تر شده و از دیوارها خیلی راحت بالا می‌رود. در فهرست‌سیاه سیستمی به نام عینک چشم انداز[E ۳] وجود دارد که بازی‌کننده با استفاده از آن می‌تواند از پشت دیوار و هر مانعی تعداد دشمنان و محل قرارگیری دقیق آن‌ها را شناسایی کند. هم‌چنین سیستم کشتن در هنگام حرکت کردن وجود دارد که می‌توان تا حداکثر سه نفر را نشانه گذاری کرد و با یک حرکت سریع آن‌ها را از پا درآورد.

منبع توضیحات: ویکی پدیا

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC

دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC

دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC

 The United States has a military presence in two-thirds of countries around the world, and some of them have had enough. A group of terrorists calling themselves The Engineers initiate a terror ultimatum called the Blacklist – a deadly countdown of escalating attacks on U.S. interests. Sam is back in his tactical suit and goggles, and he’s more lethal and agile than ever. Granted the freedom to do whatever it takes to stop the Blacklist, Sam flies from exotic locales to U.S. cities as he races against the clock to find out who’s behind this devastating threat.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS:Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor:2.53 GHz Intel® Core™2 Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ 64 X2 5600+ or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:512 MB DirectX® 10–compliant with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®:9
Hard Drive:25 GB HD space
Sound:DirectX 10–compliant DirectX 9.0c–compliant
Additional:Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended). Requires UPLAY account.

 

سیستم پیشنهادی:

Processor:2.66 GHz Intel® Core™2 Quad Q8400 or 3.00 GHz AMD Phenom™ II X4 940 or better
Memory:4 GB RAM
DirectX®:11
Hard Drive:25 GB HD space
Sound:(5.1 surround sound recommended)
Other Requirements:Broadband Internet connection
Additional:Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, headset, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended). Requires UPLAY account.

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

توضیحات نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

 

نکته مهم درباره ی دو کرک مختلف برای بازی!

کاربران عزیز، فیت گرل برای این بازی از دو کرک متفاوت 3DM و RELOADED استفاده کرده است. کرک RELOADED بازی را به نسخه v1.03 به روزرسانی می کند و از فایل های آپدیت شده استفاده می کند اما کرک 3DM بر روی نسخه v1.02 بازی تمرکز دارد. تفاوت مهم این دو کرک در این هست که RELOADED حتما باید سیستم شما به اینترنت متصل باشد وگرنه در غیر اینصورت بازی از کار می افتد اما کرک 3DM را می توانید آفلاین بازی کنید. در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشید.

لینک دانلود:

دانلود Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist – Digital Deluxe Edition v1.03 + 2 DLCs-FitGirl با لینک مستقیم:

دانلود پارت 1: Direct Link

دانلود پارت 2: Direct Link

دانلود پارت 3: Direct Link

دانلود پارت 4: Direct Link

دانلود پارت 5: Direct Link

دانلود پارت 6: Direct Link




:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 9915
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: