نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی Portal Knights پس از گذراندن Early Access خود، به صورت نهایی در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ در شبکه استیممنتشر شد. دنیای آشنا را پشت سر بگذارید و با بازی Portal Knights به دنیایی فوق العاده و ناشناخته قدم بگذارید! به همراه دوستانتان در این مجموعه ی اکشن و ماجراجویی، از میان ده ها جزیره که بوسیله ی دروازه های قدیمی بهم متصلند بازی کنید. هیچکس به خاطر نمی آورد چه زمانی آرامش دنیا بوسیله ی شکستگی بزرگ از هم پاشید و به درون تاریکی کشیده شد. آیا کسی هست که آنقدر شجاع باشد که این قلمروی از هم پاشیده را دوباره متحد کند؟ ماجراجویی خودتان را آغاز کنید.

قهرمان خود را بسازید. تبدیل به آخرین شوالیه ی دروازده شوید! بین دنیا های سه بعدی که بطور تصادفی ایجاد می شوند، سفر کنید. هر یک از این دنیا ها دارای محیطی خاص، موجودات ویژه و منابع جدید برای بدست آوردن هستند. همچنین بازی دارای مبارزات اکشن و تاکتیکی است که در آنها می توانید به دشمنانتان ضربه بزنید و از حمله های انها جاخالی بدهید. از میان دسته های مختلف اسلحه ها و طلسم ها انتخاب کنید تا آنها را شکست دهید! جهت توضیحات بیشتر و دانلود بازی Portal Knights به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Portal Knights Adventurer PC-CODEX

|آپدیت بازی Portal Knights Adventurer Update v1.3.2-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Portal-Knights



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه زیبایی از والپیپر طبیعت زیبای جهان را برایتان آماده کرده ایم. مجموعه پیش رو شامل تصاویری زیبا از درخت و کوه و جنگل می باشد که با بهترین زاویه های دوربین گرفته شده است. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر زیبای طبیعت را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

۶۰ Most Wanted Nature

دانلود-والپیپر-طبیعت



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی کشور ایتالیا برای بازی شبیه سازی کامیون اروپا ۲ تحت عنوان دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Italia در ۵دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، استودیو SCS Software این بازی را توسعه داده و منتشر کرده است. این عنوان بسیار موفق از ۵سال پیش همواره توانسته بسته های الحاقی متعدد را منتشر کند و همواره مورد تمجید کاربران قرار بگیرد. در بسته الحاقی ایتالیا شما پا به این کشور با تاریخ غنی، صنعت مدرن، معماری سنتی و مناظر طبیعی پراکنده می گذارید. ویژگی های رایج کشور ایتالیا را پشت چرخ های کامیون خود تجربه کنید. جاده های پر پیچ و خم با تونل های فراوان را تجربه کنید و بعد از گذر از آن ها به افق های دور دست خیره شوید. از ارتفاعات کوه ها پایین بیایید و به ساحل دریاها برسید. از زمین های زراعی عبور کرده و به مناطق با حیات وحش بکر برسید. در بسته الحاقی ایتالیا بیش از ۱۱۵۰۰کیلومتر جاده ی جدید برای شما تعبیه دیده شده است. ۱۹شهر جدید شامل رم، ناپولی، پالرمو و … در انتظار شماست. جاده های کمربندی در اطراف شهرهای مهم، دروازه ها و نشانه های ورودی کشور ایتالیا، معماری های ایتالیایی، صنایع و شرکت های محلی و… همگی در بسته الحاقی ایتالیا برای بازی Euro Truck Simulator 2 منتظر شما هستند.

Euro Truck Simulator 2 Italia PC-CODEX

|آپدیت بازی Euro.Truck.Simulator.2.Italia.Update.v1.30.1.19-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Euro-Truck-Simulator-2-Italia



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II به همراه کرک سالم nosTEAM و آموزش نصب کامل استفاده از بخش مالتی پلیر آفلاین و آنلاین به همراه پک کامل زامبی، در این پست قرار داده شده است. ندای وظیفه: بلک آپس ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Black Ops 2) یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط تری‌آرچ ساخته و توسط اکتیویژن (اسکوئر انیکس در ژاپن) منتشر شد. بلک اپس ۲ نهمین قسمت از سری بازی‌های ندای وظیفه و داستان آن به دو بخش تقسیم شده‌است، بخش نخست ادامهٔ وقایع بلک اپس را دنبال می‌کند و بخش دوم در سال ۲۰۲۵ زمانی که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌است، رخ می‌دهد. بلک آپس ۲ اولین بازی از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که دارای تکنولوژی تسلیحاتی آینده بوده و همچنین برای اولین بار در این مجموعه، داستان بازی به چندین شاخه تقسیم می‌شود که کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند و ادامه دهد.

مبارزهٔ تک نفره در دانلود بازی Call of Duty Black Ops II دارای دو داستان بهم مرتبط است: اولین داستان در سال‌های دههٔ ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و داستان دیگر در سال ۲۰۲۵. قهرمان بازی‌های بلک آپس، الکس میسون بعنوان قهرمان داستان در بخش جنگ سرد مجدداً نقش آفرینی خواهد کرد، و در آنجا در جنگ‌های واسطه‌ای برای ایالات متحدهٔ امریکا در جنگ سرد می‌جنگد. محل‌های مشخص برای این بخش از بازی عبارتند از: محل‌های متعددی در امریکای مرکزی، افغانستان در زمان تهاجم شوروی و آنگولا. در این بخش از بازی، همچنین شاهد ظهور رسوایی دشمن اولیهٔ بازی، رائول منندز خواهیم بود. رائول، یک نارکو-تروریست با اصلیت نیکاراگوئه و رهبر “کوردیس دای” است. کوردیس دای یک جنبش مردمی است که بعنوان قهرمانان قربانی‌های نابرابری اقتصادی گرامی داشته می‌شود. دوست و همکار میسون با نام فرانک وود نیز بر می‌گردد و داستان را در قسمت مربوط به سال ۲۰۲۵ روایت می‌کند.


 

Call of Duty Black Ops 2 SP-MP-ZM_LAN-repack ^^nosTEAM^^

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Black-Ops-II



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

داستان دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare از سال ۲۰۵۴ آغاز می‌شود و مراحل مختلف بازی تا چند سال پس از آن را نیز روایت خواهد کرد. شما در نقش جک میچل (Jack Mitchell) عضو نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا مشغول به بازی خواهید شد. بازی طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای آرامش نخواهید داشت. نبردی در سئول با نیروهای کره شمالی رخ می‌دهد که در آن دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیرونز و سرهنگ کورمک در کنار شما هستند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی سانحه‌ای دست ویل در Gunship گیر می‌کند و ویل کشته می‌شود. بازی از همان ابتدا نشان می‌دهد که جنگ با کسی شوخی ندارد و قرار نیست تیم سه‌چهار نفره‌ی شما به راحتی لشگر دشمن را قتل عام کند!

ویل در مقابل دیدگان میچل از اول خداحافظی می کند و سرنوشت خود را می‌پذیرد! میچل در اثر انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند. بازی با چنین صحنه‌ی تکان‌دهنده‌ای آغاز می‌شود و شما را غافلگیر می‌کند. میچل به یک سرباز از کار افتاده تبدیل می‌شود و به سوگ دوست خود می‌نشیند. اما در مراسم خاکسپاری ویل، پیشنهادی به او می‌شود که مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند. جاناتان آیرونز (Jonhatan irons) پدر ویل، که مدیر کمپانی بزرگ ATLAS است از میچل دعوت می‌کند تا به اون بپیوندد و شانس دوباره‌ای به او بدهد. به این ترتیب میچل دوباره دست خود را به کمک تکنولوژی پیشرفته‌ی ATLAS به دست می‌آورد و عضوی از کمپانی می‌شود.


 

Call of Duty Advanced Warfare Update 12 v1.22.0.1 PC-R.G. Mechanics

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Gold-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

Drive Ahead بازی زیابب برگرفته از ماشین های لوکس و مسابقه ای می باشد که کاربران می توانند در دل مراحل زیبای بازی تجربه نمایند. شما می توانید با دانلود Drive Ahead دو حالت مختلفی از بازی را تجربه نمایید که می توان به دوئل و همچنین بازی تک نفره اشاره کرد. این بازی در واقع یک بازی مبارزه ای با ماشین های گلادیاتور می باشد که شما باید در آن با دوستان خودتان رقابت کرده و بتوانید با نبرد با ماشین های سنگین و ویژه امتیازات ویژه ای را کسب نمایید. انواع ماشین هایی که در این بازی قرار داده شده است نشان دهنده زیبایی این بازی می باشد. ماشین هایی نظیر کامیون های زباله و ماشین های مسابقه ای غول پیکر از جمله این ماشین ها می باشد. شما می توانید نقاط ضعف و قدرت هر ماشین را شناسایی کرده و در هر بار مبارزه با این ماشین ها به صورت هوشمند رفتار نمایید تا در نهایت پیروز مسابقه شما باشید.شما می توانید با اتصال وای فای بازی به دوستان دیگرتان هم وصل شده و لذت هم بازی شدن و رقابت همه جانبه را در این بازی زیبا تجربه نمایید.

با دانلود Drive Ahead شما می توانید ستاره های لازم را کسب کرده و مجوز بازی در مراحل بعدی بازی را کسب نمایید. بازی دارای اهداف زیادی می باشد که شما باید کسب کرده و در مدت زمان های تعیین شده نیز به مقصد برسید. قدرت یخ و آتش در نسخه های جدید بازی اضافه شده است که شما را به چالش های جدی تر سوق داده و باعث می شود ریتم هیجان بازی بسیار بیشتر در طول مراحل بازی حس شود. ماموریت های روزانه نیز طی عنوان Hot and Cold به بازی اضافه شده است که می توانید آنها را نیز تجربه نمایید. شما می توانید ماشین های خود را ارتقا داده و حتی در ماموریت های مختلف روزانه با بدست آوردن پول های بیشتر به خرید ماشین های بیشتر بپردازند. این بازی روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که هم اکنون می توانید برای دانلود Drive Ahead از سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

Drive Ahead 1.56 Apk + Mod

 کاور-دانلود-Drive-Ahead



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

با دانلود Angry Birds Friends شما می توانید بازی جذاب و زیبای دیگری را از سری بازی های انگری بردز تجربه نمایید. شما در این بازی می توانید تا پرندگان خشمگین را همانند گیم پلی جذاب این سری داشته باشید و شخصیت های مختلف و جدیدی را نیز در کنار آنها مشاهده نمایید. شما در بازی Angry Birds Friends می توانید تمام ویژگی های بازی های انگری بردز را تجربه نمایید و بسیار بهتر با دوستان خود در سراسر جهان نیز رقابت جذابی را داشته باشید. این بازی دارای بخش های متنوع با جوایز متنوع می باشد که کاربران می توانند در مسابقات آن را تجربه کرده و با رضایت از بازی لذت ببرند. لیگ های مختلف جهانی در بازی شکل خواهد گرفت که شما می توانید در شش سطح آنها را تجربه کرده و به صورت آنلاین با دوستان خود رقابت هیجان انگیزی را داشته باشید.

شما با دانلود Angry Birds Friends می توانید به صورت کلاسیک و آفلاین نیز از بازی بهره مند شده و صهود در مراحل بازی را به مانند دیگر نسخه های بازی تجربه نمایید. شما در بازی می توانید پیشبرد خودتان را در لول های بازی مشاهده کرده و میزان امتیارات موردنیاز برای پیروزی ها را نیز مشاهده نمایید. رقابت در بازی بسیار هیجان انگیز بوده و شما باید بتوانید از پرندگان خشمگین همیشگی برای پیروزی استفاده نمایید. این پرندگان می توانند هرکدام دارای ویژگی های خاصی باشند. بازی بر مبنای همان گیم پلی همیشگی دنبال خواهد شد و کاربران این بازی می توانند تا اینبار از المان های دیگری نیز در بازی استفاده کنند. به مانند استفاده از جادو ها و ویژگی های جدید شخصیت ها که می توانید تجربه نمایید. بازی روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Angry Birds Friends از سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Angry Birds Friends 3.6.0 Apk

کاور-Angry-Birds-Friends





 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

دانلود بازی آینده‌نگر: فردای جهان (برای اندروید)
Futurama: Worlds of Tomorrow 1.3.5 Android
 

 

بازی آینده‌نگر: فردای جهان (برای اندروید) - Futurama: Worlds of Tomorrow 1.3.5 Android

 


از جمله بازی‌های کم حجم و جدیدی که در سبک بازی‌های ماجراجویی برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است، "Futurama: Worlds of Tomorrow" می‌باشد.

مبدأ بازی از شهر نیویورک خواهد بود. شهری که توسط موجودات فضایی محاصره شده است و شما به عنوان قهرمانی از سوی مردم به مبارزه و تقابل با آن‌ها خواهید پرداخت.

این موجودات فضایی می‌خواهند زمین را دگرگون کرده و مانند سیاره عجیب و غریب خود نمایند! این کار با مخالفت مردم مواجه شده است، اما کسی توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

برای تقابل با آن‌ها به ماجراجویی پرداخته و آنان را فریب دهید. در هر مرحله نقشه‌های آنان را خراب کرده و آرزوی برآورده شدن نقشه پلیدشان را بر دلشان بگذارید!

اگر علاقمند به اجرای بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به ادامه مطلب مراجعه کرده و "Futurama: Worlds of Tomorrow" را دانلود و نصب کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود بازی اندروید بدون دیتا میباشد.



:: موضوعات مرتبط: ماجرایی , بازی های اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی رانندگی آفرود SPINTIRES برای PC

 

SPINTIRES اسپین تایرز نام بازی در سبک شبیه سازی ، مسابقه ای و ماجراجویی عرضه شده توسط استودیو Oovee® Game Studios می باشد و این بازی برنده جایزه اینتل برای مسابقات off-road شده است. در این بازی مهارت رانندگی بازیکن و استقامت به چالش کشیده می شود. در بازی شما باید در مسیرهای سخت و صعب العبور توسط خودروهای قدرتمند به رانندگی بپردازید و مهارت رانندگی خودتان را به چالش بکشید. در این بازی شما در نقش راننده روس وظیفه رانندگی و یافتن مسیر را با تنها با یک نقشه و قطب نما خواهید داشت. کشف کامیون های جدید، ایستگاه، پارکینگ و کارگاه های چوب بری و سوخت گیری از جمله نکات این بازی می باشد. جمع آوری چوب با جرثقیل و حمل آن به مکان های مورد نظر از جمله وظایف شما می باشد. سعی کنید به وسیله نقلیه شما آسیبی وارد نشود. پس آماده چالش شوید !بازی اسپین تایرز رانندگی آفرود برای کامپیوتر SPINTIRES



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 930
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید برای دانلود بازی Order of Battle Burma Road منتشر شد. داستان بسته الحاقی Burma Road در ۷دسامبر ۱۹۴۱ و حملات اعجاب برانگیز ژاپن روایت می شود. این حملات ژاپنی ها باعث نابودی کامل نیروهای متحده از مالزی تا پرل هاربر شده است. حال که ژاپنی ها توانسته اند سنگاپور را به دست بگیرند، دست به کنترل Burma گرفته اند. آن ها می خواهند تا نیروهای خود را به خط دفاعی چین نزدیک کنند و تمامی این امور از مسیر Burma قابل دسترسی می باشد. ژاپنی ها برنامه دارند تا بعد از آن به تصرف بخش بریتانیایی در هند بپردازند. باید جلوی آن ها گرفته شود! در دانلود بازی Order of Battle Burma Road شما به مبارزات در مرز Burma دعوت شده اید. ارتش های جدید را رهبری کنید و در ناحیه ای کاملا ناآشنا به نبرد بپردازید تا جلوی یورش ژاپنی ها را بگیرید.

Order of Battle Burma Road PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Order-of-Battle-Burma-Road



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Forge of Empires بازی زیبایی در سبک استراتژیک می باشد که کاربران می توانند در آن کنترل امپراتوری خود را بر عهده گرفته و از پیشروی بیشتر دشمنان در جهت گرفتن پادشاهی از شما جلوگیری کنند. این بازی دارای بخش های متنوعی در زمینه های مختلفی نظیر داستان حماسی و پر از نبردهای زیبا می باشد که می توانید در مورد دیگر بازیکنان نیز به صورت آنلاین انجام دهید. این بازی همچنین دارای مهارت های مختلفی برای سربازان می باشد و می توانید با خرج مقداری طلا آنها را به بهترین شکل آموزش دهید. این بازی روی اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب واجرا می شود.

Forge of Empires 1.104.1 Apk

Forge-of-Empires-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه رسمی بازی پی ای اس ۲۰۱۷ تحت عنوان PES2017 برای اندروید منتشر شد و کاربران توانستند تجربه تازه ای از بازی فوتبال در گوشی اهیشان داشته باشند. این بازی تجربه جدیدی داشته و شما می توانید تجربه واقعی از فوتبال را با امکان پیاده سازی تاکتیک های مختلف داشته باشید. بازی حرکات طبیعی بازیکنان را دارا بوده و شما می توانید در جزئیات کامل فوتبالی سرشار از زیبایی را تجربه نمایید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

PES2017 1.1.1 Apk + Mod + Data

PES2017-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Castle Clash عنوان بای محبوبی در سیستم عامل اندروید می باشد که شما به مانند همه بازی های استراتژیک در اندروید در ان باید نیروهای خود را حاضر کرده و بتوانید در نبردهایی که به صورت آنلاین در جریان می باشید شرکت نمایید. هر آنچه ذهن شما استراتژی بهتری داشته باشد احتمال پیروزی بیشتری خواهید داشت. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Castle Clash 1.3.24 Apk + Data

Castle-Clash-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Clash of Lords 2 شما را با یک چرخش حسابی به جهانی تازه خواهد برد که شما در آن می توانید تجربه ای بزرگ از مبارزات قرون وسطایی را داشته باشید. همچنین برخلاف بازی های هم سبک دیگر خبری از یکنواختی جنگ ها نحواهد بود و کاربر هر لحظه تشنه رقابتی جدید می باشد. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Clash of Lords 2 1.0.238 Apk + Data

Clash-of-Lords-II-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی مهیج Nitro Nation Racing شما را با نیترو به دنیای رقابت های پرهیجان خواهد برد. این بازی جز دوست داشتنی ترین بازی های ریسینگ است و با داشتن ماشین های فراوان و ریتم مسابقات سه بعدی طرفداران زیادی دارد. بازی شما را با رنگ های مختلفی از ماشین ها آشنا خواهد کرد و هر بازیکنی می تواند ماشین موردعلاقه خود را بسازد. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Nitro Nation Racing 5.4.5 Apk + Mod + Data

Nitro-Nation-Racing-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Sniper 3D Assassin در سبک اکشن و شوتر می باشد که با ارائه گرافیک واقع گرایانه و انیمیشن های زنده صحنه های مهیجی را برای بازیخور رقم می زند. تنها ماموریت شما در این بازی یافتن دشمنان و شلیک کردن می باشد که به اندازه افرادی که در بازی کشته می شوند امتیاز برای شما نوشته می شود. ماموریت های فرعی و متععدی نیز خلال مراحل اصلی فعال خواهند بود که می توانید در حالات چند نفره نیز آن را تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Sniper 3D Assassin را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Sniper 3D Assassin 2.0.4 Apk + Mod

Sniper-3D-Assassin-Cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 آپدیت جدید دانلود بازی Troll and I توسط گروه CODEX منتشر شد که باگ های بسیار زیادی را از بازی برطرف کرده است!بازی ترول و من (به انگلیسی: Troll and I) در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در سبک ماجراجویی و اکشن منتشر شد. داستان بازی ترول و من را اگر بخواهیم روایت کنیم بدین صورت خواهد بود که در دل جنگل‌های شمال اروپا پسر جوانی به نام «اوتو» پس از آن‌که گروهی از شکار‌چیان بی‌رحم با هدف پیدا کردن موجودی افسانه‌ای وارد دهکده او شدند، مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود.

در حالی که «اوتو»  برای نجات جان خود در جنگل سرگردان شده است، موجودی را که شکارچیان به دنبالش هستند پیدا کرده و رابطه دوستانه‌ای را با او برقرار می‌کند. از این‌جاست که ماجرا‌جویی‌های خطر‌ناک «اوتو» و «ترول» آغاز می‌شوند. از آن‌جایی که داستان بازی در دوره اسکاندیناوی رخ می‌دهد شاهد موجوداتی با شکل و شمایل دنیای اسکاندیناوی هستیم. همچنین Troll and I دارای سیستم بروزرسانی و ارتقا درختی، سیستم کرفت کردن و بخش چند نفره به صورت تقسیم صفحه است.

Troll and I PC-CODEX

|آپدیت Troll.and.I.Update.v20170810-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Troll-and-I



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Sudden Strike 4 به همراه کرک نهایی PLAZA برای نسخه ۱۰ زبانه منتشر شد!  بازی Sudden Strike 4 اثری در سبکاستراتژی همزمان (Real-time) است که کاربران را در دوران جنگ جهانی دوم رها می‌کند. شما می‌توانید کنترل هر یک از نیرو‌های بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی را در دست بگیرید و ۱۰۰ واحد جنگی، از تانک‌های روسی تا جنگنده‌های آلمانی، را در نبرد‌های خود به کار گیرید. برای اولین بار در مجموعه Sudden Strike، کاربران می‌توانند از ۹ فرمانده مختلف که هر کدام از استراتژی جنگی و قابلیت‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند، استفاده کنند. کاربران می‌توانند با تجربه حالت تک‌‌نفره، ۲۰ مرحله داستانی این بازی را تجربه کنند یا اینکه در بخش Skirmish مهارت‌های خود را به چالش بکشند. بخش چندنفره هم در این بازی تعبیه شده است تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. از طرفی سیستم امتیازدهی ویژه‌ای در این بازی گنجانده شده است که به مهارت نشان دادن کاربران در زمینه تاکتیک و غیره، امتیاز و جایزه می‌دهد.

بازی Sudden Strike 4 راه‌های مختلفی را برای یورش بردن به دشمنان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما این امکان را دارید که قسمت‌های ضعیف تانک را مورد هدف قرار دهید، کمین کنید، ساختمان‌های نظامی را با سربازان اشغال کنید یا اینکه با جنگنده‌ها حملات هوایی روی دشمنان انجام دهید. اینها بخشی از راه‌های مختلف برای حمله کردن به دشمن است.

Sudden Strike 4 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Sudden-Strike-4



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی عنوان The Surge در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ برای کاربران شبکه استیم منتشر شد. در بازه زمانی‌ای که بازی در آن جریان دارد، مشکلات زیست محیطی مثل افزایش دما به حد بحران رسیده‌اند و حال وظیفه یکی از کمپانی‌های مذکور به اسم CREO این است که در زمینه کنترل این مشکلات فعالیت کند و برای مثال با ارسال موشک‌هایی به فضا و انتشار مواد شیمیایی خاص، دمای کره زمین را به تعادل برساند. شخصیت اصلی بازی وارِن نام دارد که پس از پشت سر گذاشتن دورانی سخت، وارد شرکت CREO می‌شود تا بتواند در آنجا کار کند. اما پیش‌نیاز فعالیت در این مجموعه، مجهز شدن به یک نوع لباس خاص است که وارن در ابتدای کارش، باید تحت فرایندی به این لباس مجهز شود.با این حال همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفته و دستگاه‌هایی که وظیفه وصل کردن لباس به بدن وارن را داشتند، به درستی عمل نمی‌کنند و در نتیجه وارن دچار مشکلات اساسی شده و بی‌هوش می‌شود. زمانی که وارن به هوش می‌آید، خودش را داخل لباس مخصوص و رها شده در یک اسقاط‌گاه پیدا می‌کند. طبیعتا فردی که چنین اتفاقاتی برایش رخ می‌دهند، سوال‌های زیادی در ذهن خواهد داشت و وارن هم برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها، روانه کارخانه CREO می‌شود.

The Surge PC-CODEX

|آپدیت The.Surge.Update.6-CODEX اضافه شد|

The-Surge-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 16 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

header

توضیحات: بازی American Truck Simulator یک بازی شبیه ساز قوی کامیون می باشد که امروز بصورت رایگان در وبسایت ارم دانلود قرار داده ایم. بازی American Truck Simulator دارای صحنه های جذاب از رانندگی در مناطق مختلف می باشد.  بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: لطفا درصورت وجود هر گونه خطا در دانلود یا خطا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود بازی The Legions of Rome برای کامپیوتر

| بازی استراتژیک روم باستان |

| نسخه Unleashed |

 

The Legions of Rome بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط The Tambourine ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. صدها سال قبل، زمین با هرج و مرج بسیاری اداره می‌شد. در واقع مدیریت و رهبری ملت‌ها با خشونت بسیار همراه بود و قبایل مختلف برای خشنودی خدای مورد پرستش خود، به قبیله‌ای دیگر یورش برده و به قتل و غارت مردمان آن می‌پرداختند. در چنین شرایطی، از شبه جزیره ایتالیا، کودکی به دنیا می‌آید که در آینده پادشاهی تمامی مناطق را به تسخیر خود درمی‌آورد.

در این بازی کامپیوتری، شما وظیفه دارید که راه و روش این پادشاه بزرگ را در پیش گیرید و برای مدیریت و رهبری این امپراطوری تحت سلطه، تمامی تلاش خود را به کار بندید. 50 شهر مختلف تحت سلطه شماست و 7 ملت گوناگون در ارتباط با شما هستند، شما می‌توانید با توسعه فناوری و گسترش دانش مردمان خود  را به موفقیت‌هایی بزرگ برسانید و با روابط دیپلماتیک، روابط خود را با دوستان و ملت‌های همسایه حفظ کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Legions of Rome را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرذمایید...



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود هر گونه خطا در دانلود یا خطا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , , ,
:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

اما باز هم حاشیه‌هایی مشابه، برای یکی دیگر از بازی‌های بزرگ سال آینده یعنی The Witcher 3: Wild Hunts مشکل ساز شده است.

برخی از افراد جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی را کاملا ضعیف و بافت و تکسچرهای آن را بی اساس و غیر منطقی دانستند. اما آقا Marcin Momot از اعضای شرکت CD Projekt RED دست روی دست نگذاشته و اینگونه پاسخ داد:
در ادامه ی مطلب جواب (پاسخ انها را ببینید.)


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1396 | نظرات ()