نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی DESOLATE اثری در سبک تلاش برای بقا، جهان آزاد و اول شخص است که از المان های ترسناک بهره مند می باشد. این بازی توسط استودیو Nearga توسعه یافته و HyperTrain Digital آن را منتشر کرده است. شما می توانید این بازی را در حالت مالتی پلیر تا حداکثر ۴نفره انجام دهید یا به صورت انفرادی آن را پیش ببرید. داستان بازی درباره ی کاوش و جستجو در دنیایی مملوء از المان های اسرارآمیز می باشد که باید پرسش های حل نشده را پاسخ دهید.

دو سال پیش جزیره ی Granichy با فاجعه ای عظیم و ناشناخته به نام The New Light روبرو می شود که باعث ویرانی همه چیز می شود و حالا این فاجعه قصد دارد تا جایی که می تواند عواقبش را به زیست محیط خود تحمیل کند. کمپینی عظیم به نام “داوطلبان” راه می افتد تا علیه این فاجعه ایستادگی کنند و اکثر افراد این کمپین را افرادی تشکیل می دهند که تا به حال حتی یک اسلحه به دست نگرفته اند. این کمپین باید به Granichny عازم شوند و فعالیت های غیرعادی در جزیره را کاوش کنند، اطلاعات کافی بدست آورده و اعمال خطرناکی انجام دهند تا شاید بتوانند اشتباهی که در گذشته رخ داده را از بین ببرند. هیچ کس برای چیزی که در انتظارشان است آماده نیست. شما در این بازی در نقش یک داوطلب خواهید بود که با تهدیدهای گوناگون در اندازه و ساختارهای متعدد مواجه می شود.

DESOLATE v1.3.5 PC-DOGE | FitGirl Repack

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , فشرده , فیت گرل , DESOLATE , ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2021 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

نسخه سالم فتوشاپ ۲۰۲۱ با کرک کاملا سالم و آفلاین اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , فوتوشاپ , photoshop , cc , photoshop cc , 2021 ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود ادوبی پریمیر که با عنوان Adobe Premiere Pro CC 2019 v13 شناخته می شود، تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی را برای این نرم افزار به همراه داشته است. از جمله ی ویژگی های دانلود ادوبی پریمیر نسخه اکتبر ۲۰۱۸ می توان به قابلیت گریددهی قابل انتخاب برای رنگ ها، مدیریت رنگ تصویر، اضافه کردن و تغییرنام و ویرایش دسترسی های Lumetri، بازکردن پروژه های Premiere Rush در محیط Premiere Pro، بهبود کیفیت و رفع نویز صدای هوشمند، ویرایش و انتقال گرافیک های وکتور، بهبود در بخش واقعیت مجازی، حضور ورک-فول برای VR 180، بهبود بخش همکاری در اجرای پروژه و… اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , ادوبی , 2021 , ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود افتر افکت Adobe After Effects CC یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود.

از ویژگی های بارز نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود افتر افکت که تحت ورژن After Effects CC 2019 v16 منتشر شده است می توان به ایجاد گذرهای عمقی سه بعدی کاملا طبیعی، استفاده از موتور بیان مبتنی بر جاوا کاملا جدید، طراحی کاملا واکنش گرا، گریددهی به رنگ ها به صورت کاملا دل به خواه با استفاده از Lumetri Color، مدیریت رنگ تصویر، بهبود تمپلیت های موشن گرافیک برای استفاده در نرم افزار پریمیر پرو، پنل کاملا جدید یادگیری برای مبتدیان، ویرایش کامل خصیصه های فایل، بهینه سازی در عملکرد کلی و استفاده از کارت گرافیک و تولید محتوای VR 180 و پیش نمایش آن در هدست واقعیت مجازی اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , دنلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

The Pit Infinity یک بازی جذاب در سبک RPG است که می‌توان با کنترلر اول شخص آن را انجام دهید و تجربه‌ای انفرادی و هیجان انگیز را تجربه کنید. بازیکنان می توانند نقش شخصیت های مارین، اسکات یا یک مهندس را داشته باشند و به دنیای Pit وارد شوند. این بازی در یک سیاه چال بزرگ جریان دارد و تجربه ای همراه با آزمایش های سری را در فضای کهکشانی برای شما به ارمغان می آورد. شما در این بازی باید ویژگی ها و مهارت های هرکدام از شخصیت ها را بشناسید و رفته رفته آن ها را ارتقا دهید. در راهروها حرکت کنید و کاوش مناسبی در زمینه هیولاها و ربات هایی که در مسیر هستند داشته باشید. مهمات بیشتری را جمع آوری کنید و سعی در بهبود مهارت های خود داشته باشید. بازی انگیزه لازم را در شما ایجاد می کند تا ابزارها و سلاح های بیشتری جمع کنید و به لول های بالاتر برسید.

The Pit Infinity Juggernaut PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت جدید بازی تحت عنوان Juggernaut اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , دانلود گیم , برتر , دانلود , بهترین ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 ویندوز ۱۰ آیو نسخه ای می باشد که وبسایت دانلودها بوسیله ی Generation2 آن ها را منتشر می کند. این نسخه ها، دارای تمامی ورژن های متعدد ویندوز ۱۰ به صورت یکجا به همراه آخرین آپدیت ها در یک فایل ISO می باشد. آموزش استفاده از این فایل ها به همراه اکتیوکردن قانونی ویندوز ۱۰ در ادامه مطلب برای شما عزیزان آماده شده است. نسخه‌ی v1909 ویندوز ۱۰ خیلی برای کسی هیجان انگیز نیست و قابلیت جدیدی در آن موجود نیست. بلکه چند مشکل رفع شده و بعضی از قابلیت‌ها ارتقا پیدا خواهند کرد. البته یک سری قابلیت جدید نیز در این آپدیت منتشر خواهد شد که هرچند کوچک، اما باید در نظر گرفته شوند.  برای مثال قرار است لپ‌تاپ‌هایی که یک سری پردازنده‌ی خاص با تعداد هسته‌ی خاص دارند طول عمر باتری بهتری دریافت کنند. همچنین امکان اضافه کردن دستیارهای دیجیتالی شخص ثالث مثل آمازون الکسا نیز موجود خواهد شد.

Windows 10 X64 AIO 21H1 OEM ESD Build 19043.985 en-US May 2021

Windows 10 X64 Pro 21H1 Build 19043.1023 en-US May 2021



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود ویندوز , دانلود نرم افزار , دانلود , ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همراه با بازی Griftlands می توانید یک پایگاه بزرگ برای خود ساخته و نبردهای خود را در آن ادامه دهید. می توانید در دنیای علمی و تخیلی بازی قدم گذاشته و تجربه خود را زیباتر کنید. در بازی می توانید مذاکره کنید و به یاد داشته باشید که تصمیمات شما اهمیت بالایی در آن خواهد داشت. می توانید کارت هایی که جمع می کنید را برای گسترش مهارت های خود به کار برده و در موقعیت های نبرد از آن ها استفاده کنید. در بازی باید استراتژی حرکتی خوبی داشته باشید و بتوانید با کشف کارت‌های جدید از محیط، مهارت خود را بالا ببرید.

Griftlands PC-FLT | FitGirl Repack



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود برتر , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Ultimate Fishing Simulator دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی شبیه ساز در سبک ورزش ماهیگیری می خواهید. این بازی که موفقیت خود را در گوشی های هوشمند به ثبت رساند، حال بر روی پلتفرم PC در ۳۰م آگوست ۲۰۱۸ منتشر شده است. از انتظار برای گرفتن ماهی خسته شده اید؟ می خواهید خود را به چالش بکشید و هرگونه ماهی را از هرجایی که امکانش هست صید کنید؟ شانس با شماست! این بازی دقیقا به همین منظور توسعه یافته است.

طعمه ها، تجهیزات شکار و سایر وسایل به صورت کاملا دقیقی در گیم پلی قرار گرفته اند. جریان آب به صورت کاملا واقع گرایانه شبیه سازی شده و چرخه ی روز و شب به وضوح احساس می شود. این بازی صبر شما را به چالش خواهد کشید! چرا که با یک بازی آرکید روبرو نیستید که به سرعت ماهی خود را شکار کرده و به مراحل بعدی بازی بروید، شما باید صبر و حوصله به خرج دهید و پاداش آن را دریافت نمایید. تجهیزات مناسب و طعمه ی دقیق را انتخاب کنید؛ موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

Ultimate Fishing Simulator New Fish Species PC-CODEX

بسته الحاقی جدید New Fish Species اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد