نوشته شده توسط : aydin
(96/5/14) تغییرات:

نسخه Longstop Hill - RELOADED اضافه شد.

بازی Tank Warfare: Tunisia 1943 در سبک استراتژی و شبیه ساز که توسط Graviteam طراحی و در سال 2017 توسط Strategy First Inc. برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در بازی به بخش مهمی در جنگ های جهانی و در کشور تونس خواهیم رفت. محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و در هر مرحله ماموریتی را به وسیله تانک های مختلف هدایت خواهید کرد.در بازی سعی شده است که تجربه ای نزدیک به واقعیت برای گیمر به وجود بیاورند و در این راه بسیار موفق عمل کرده اند.. هوش مصنوعی بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد و کاملا گیمر را به چالش خواهد کشید. گرافیک و فیزیک بازی نیز بسیار خوب کار شده است و محیط از تخریب پذیری خوبی برخوردار است و در آن و به خصوص صحنه های شلوغ شاهد افت نرخ فریم نیستیم.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: این از دست ندید بازیه خیلی قشنگیه ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Ultimate General: Civil War در سبک شبیه سازی و استراتژی که به صورت مستقل توسط  طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. به سال های بین 1861 تا 65 و زمان جنگ های داخلی آمریکا خواهیم رفت و درگیر این جنگ های خونین خواهیم شد. ایالت های شمالی برای مقابله با ایالت های جنوبی با هم متحد شده اند و هر کدام می خواهند که پیروز این نبرد بزرگ باشند. در ابتدای بازی شما با انتخاب دسته خود بازی را شروع خواهید کرد. همه حالت ها و قوانین مرسوم بازی های استراتژی در این بازی نیز وجود دارد که باعث شده است که علاقه مندان این سبک با بازی احساس ناآشنا بودن را نداشته باشند و به سرعت با گیم پلی بازی مسلط شوند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Solstice Chronicles: MIA در سبک اکشن، نقش آفرینی و استراتژی که به صورت مستقل توسط Ironward طراحی و در سال 2017 توسط Nkidu برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در این بازی کاربران هدایت یک سرباز را که به تنهایی در دنیایی تاریک گیر افتاده است، بر عهده می‌گیرند. وی تنها بازمانده نیرو‌های نظامی است و با سلاحش به جنگ با هیولا‌های مریخی می‌رود. زاویه دوربین این بازی از بالا به پایین است و بازی از المان‌های Twin Stick بهره می‌برد. کاربران در بازی Solstice Chronicles: MIA می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های خود را در صفحه ارتقای قابلیت‌ها گسترش دهند. در این بازی، ربات پرنده‌ای که از قابلیت‌های زیادی برخوردار و کمی پرحرف است، شما را همراهی می‌کند. همین‌طور کاربران می‌توانند این بازی را به طور Local در بخش چندنفره و همکاری چندنفره (کوآپ) با دوستانشان تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه هیجان امیزیه از دست ندید ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Tacoma با اینکه از حیث گیم‌پلی و سبک بازی شباهت زیادی به Gone Home دارد، اما داستانی متفاوت از آن را روایت می‌کند. در این بازی با شخصیت امی فریر همراه می‌شویم که باید به سفری به ایستگاه فضایی تاکوما برود و ODIN را به دست بیاورد. با این حال فریر پس از رسیدن به مقصدش، متوجه می‌شود که ۶ عضو این ایستگاه فضایی ناپدید شده‌اند و ODIN هم غیرفعال شده است. حال وی باید در این محیط به ماجراجویی بپردازد و برای سوال‌های بی‌شمار خودش، جواب پیدا کند. Tacoma بازی‌ای نیست که باب میل همه باشد. این بازی اثری آرامش‌بخش است که اگر به دنبال پازل‌های پیچیده یا مبارزه‌های خشن و جذاب هستید، به درد شما نخواهد خورد. با این حال این بازی گیمر را در محیط و فضایی عالی قرار داده و به وی اجازه می‌دهد به سرنوشت افرادی پی ببرد که زمانی ایستگاه تاکوما خانه‌شان بود. در کل Tacoma بازی عجیبی است و تجربه‌ای ارائه می‌کند که تا مدت‌ها آن را فراموش نخواهید کرد. در طول ماجراجویی تقریبا سه ساعته خودتان در تاکوما، به هویت کاراکتر‌های بازی پی خواهید برد. یک ایستگاه فضایی که توسط یک هوش مصنوعی قدرتمند کنترل می‌شود، ایده کاملا نو و جدیدی نیست. با این حال، سازندگان بازی در استودیو فول‌برایت، موفق شده‌اند از زاویه جدیدی به این ایده نگاه کنند و در نتیجه روایتی نو و جذاب ارائه دهند. Tacoma دقیقا همان بازی‌ای است که شما از سازندگان اثری مثل Gone Home انتظار دارید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: بازی , خیلی , خوبیه , و , هیجان , امیزه , از , دست , ندهید ,
:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد