نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی DESOLATE اثری در سبک تلاش برای بقا، جهان آزاد و اول شخص است که از المان های ترسناک بهره مند می باشد. این بازی توسط استودیو Nearga توسعه یافته و HyperTrain Digital آن را منتشر کرده است. شما می توانید این بازی را در حالت مالتی پلیر تا حداکثر ۴نفره انجام دهید یا به صورت انفرادی آن را پیش ببرید. داستان بازی درباره ی کاوش و جستجو در دنیایی مملوء از المان های اسرارآمیز می باشد که باید پرسش های حل نشده را پاسخ دهید.

دو سال پیش جزیره ی Granichy با فاجعه ای عظیم و ناشناخته به نام The New Light روبرو می شود که باعث ویرانی همه چیز می شود و حالا این فاجعه قصد دارد تا جایی که می تواند عواقبش را به زیست محیط خود تحمیل کند. کمپینی عظیم به نام “داوطلبان” راه می افتد تا علیه این فاجعه ایستادگی کنند و اکثر افراد این کمپین را افرادی تشکیل می دهند که تا به حال حتی یک اسلحه به دست نگرفته اند. این کمپین باید به Granichny عازم شوند و فعالیت های غیرعادی در جزیره را کاوش کنند، اطلاعات کافی بدست آورده و اعمال خطرناکی انجام دهند تا شاید بتوانند اشتباهی که در گذشته رخ داده را از بین ببرند. هیچ کس برای چیزی که در انتظارشان است آماده نیست. شما در این بازی در نقش یک داوطلب خواهید بود که با تهدیدهای گوناگون در اندازه و ساختارهای متعدد مواجه می شود.

DESOLATE v1.3.5 PC-DOGE | FitGirl Repack

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , فشرده , فیت گرل , DESOLATE , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2021 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

نسخه سالم فتوشاپ ۲۰۲۱ با کرک کاملا سالم و آفلاین اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , فوتوشاپ , photoshop , cc , photoshop cc , 2021 ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود ادوبی پریمیر که با عنوان Adobe Premiere Pro CC 2019 v13 شناخته می شود، تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی را برای این نرم افزار به همراه داشته است. از جمله ی ویژگی های دانلود ادوبی پریمیر نسخه اکتبر ۲۰۱۸ می توان به قابلیت گریددهی قابل انتخاب برای رنگ ها، مدیریت رنگ تصویر، اضافه کردن و تغییرنام و ویرایش دسترسی های Lumetri، بازکردن پروژه های Premiere Rush در محیط Premiere Pro، بهبود کیفیت و رفع نویز صدای هوشمند، ویرایش و انتقال گرافیک های وکتور، بهبود در بخش واقعیت مجازی، حضور ورک-فول برای VR 180، بهبود بخش همکاری در اجرای پروژه و… اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , ادوبی , 2021 , ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود افتر افکت Adobe After Effects CC یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود.

از ویژگی های بارز نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود افتر افکت که تحت ورژن After Effects CC 2019 v16 منتشر شده است می توان به ایجاد گذرهای عمقی سه بعدی کاملا طبیعی، استفاده از موتور بیان مبتنی بر جاوا کاملا جدید، طراحی کاملا واکنش گرا، گریددهی به رنگ ها به صورت کاملا دل به خواه با استفاده از Lumetri Color، مدیریت رنگ تصویر، بهبود تمپلیت های موشن گرافیک برای استفاده در نرم افزار پریمیر پرو، پنل کاملا جدید یادگیری برای مبتدیان، ویرایش کامل خصیصه های فایل، بهینه سازی در عملکرد کلی و استفاده از کارت گرافیک و تولید محتوای VR 180 و پیش نمایش آن در هدست واقعیت مجازی اشاره نمود.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , دنلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

The Pit Infinity یک بازی جذاب در سبک RPG است که می‌توان با کنترلر اول شخص آن را انجام دهید و تجربه‌ای انفرادی و هیجان انگیز را تجربه کنید. بازیکنان می توانند نقش شخصیت های مارین، اسکات یا یک مهندس را داشته باشند و به دنیای Pit وارد شوند. این بازی در یک سیاه چال بزرگ جریان دارد و تجربه ای همراه با آزمایش های سری را در فضای کهکشانی برای شما به ارمغان می آورد. شما در این بازی باید ویژگی ها و مهارت های هرکدام از شخصیت ها را بشناسید و رفته رفته آن ها را ارتقا دهید. در راهروها حرکت کنید و کاوش مناسبی در زمینه هیولاها و ربات هایی که در مسیر هستند داشته باشید. مهمات بیشتری را جمع آوری کنید و سعی در بهبود مهارت های خود داشته باشید. بازی انگیزه لازم را در شما ایجاد می کند تا ابزارها و سلاح های بیشتری جمع کنید و به لول های بالاتر برسید.

The Pit Infinity Juggernaut PC-PLAZA | FitGirl Repack

آپدیت جدید بازی تحت عنوان Juggernaut اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , دانلود گیم , برتر , دانلود , بهترین ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 ویندوز ۱۰ آیو نسخه ای می باشد که وبسایت دانلودها بوسیله ی Generation2 آن ها را منتشر می کند. این نسخه ها، دارای تمامی ورژن های متعدد ویندوز ۱۰ به صورت یکجا به همراه آخرین آپدیت ها در یک فایل ISO می باشد. آموزش استفاده از این فایل ها به همراه اکتیوکردن قانونی ویندوز ۱۰ در ادامه مطلب برای شما عزیزان آماده شده است. نسخه‌ی v1909 ویندوز ۱۰ خیلی برای کسی هیجان انگیز نیست و قابلیت جدیدی در آن موجود نیست. بلکه چند مشکل رفع شده و بعضی از قابلیت‌ها ارتقا پیدا خواهند کرد. البته یک سری قابلیت جدید نیز در این آپدیت منتشر خواهد شد که هرچند کوچک، اما باید در نظر گرفته شوند.  برای مثال قرار است لپ‌تاپ‌هایی که یک سری پردازنده‌ی خاص با تعداد هسته‌ی خاص دارند طول عمر باتری بهتری دریافت کنند. همچنین امکان اضافه کردن دستیارهای دیجیتالی شخص ثالث مثل آمازون الکسا نیز موجود خواهد شد.

Windows 10 X64 AIO 21H1 OEM ESD Build 19043.985 en-US May 2021

Windows 10 X64 Pro 21H1 Build 19043.1023 en-US May 2021



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , سیستم عامل ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود ویندوز , دانلود نرم افزار , دانلود , ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همراه با بازی Griftlands می توانید یک پایگاه بزرگ برای خود ساخته و نبردهای خود را در آن ادامه دهید. می توانید در دنیای علمی و تخیلی بازی قدم گذاشته و تجربه خود را زیباتر کنید. در بازی می توانید مذاکره کنید و به یاد داشته باشید که تصمیمات شما اهمیت بالایی در آن خواهد داشت. می توانید کارت هایی که جمع می کنید را برای گسترش مهارت های خود به کار برده و در موقعیت های نبرد از آن ها استفاده کنید. در بازی باید استراتژی حرکتی خوبی داشته باشید و بتوانید با کشف کارت‌های جدید از محیط، مهارت خود را بالا ببرید.

Griftlands PC-FLT | FitGirl Repack



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود برتر , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Ultimate Fishing Simulator دقیقا همان چیزی است که شما از یک بازی شبیه ساز در سبک ورزش ماهیگیری می خواهید. این بازی که موفقیت خود را در گوشی های هوشمند به ثبت رساند، حال بر روی پلتفرم PC در ۳۰م آگوست ۲۰۱۸ منتشر شده است. از انتظار برای گرفتن ماهی خسته شده اید؟ می خواهید خود را به چالش بکشید و هرگونه ماهی را از هرجایی که امکانش هست صید کنید؟ شانس با شماست! این بازی دقیقا به همین منظور توسعه یافته است.

طعمه ها، تجهیزات شکار و سایر وسایل به صورت کاملا دقیقی در گیم پلی قرار گرفته اند. جریان آب به صورت کاملا واقع گرایانه شبیه سازی شده و چرخه ی روز و شب به وضوح احساس می شود. این بازی صبر شما را به چالش خواهد کشید! چرا که با یک بازی آرکید روبرو نیستید که به سرعت ماهی خود را شکار کرده و به مراحل بعدی بازی بروید، شما باید صبر و حوصله به خرج دهید و پاداش آن را دریافت نمایید. تجهیزات مناسب و طعمه ی دقیق را انتخاب کنید؛ موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.

Ultimate Fishing Simulator New Fish Species PC-CODEX

بسته الحاقی جدید New Fish Species اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars 2008-2020

زیرنویس فارسی تمامی فصل‌ها به صورت کامل اضافه شد

 

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان (استار وارز): جنگ‌های کلونی

سال انتشار: ۲۰۰۸-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p

وضعیت پخش: اتمام!

زیرنویس فارسی: دارد! تمامی فصل ها، اختصاصی دانلودها

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

 

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی استار وارز جنگ‌های کلونی (به انگلیسی: Star Wars: The Clone Wars) وقایع بین فیلم‌های دوم و سوم این مجموعه را به تصویر می‌ کشد و شامل نبردهای روز این دوران است که آناکین اسکای واکر در راس آن تیم را رهبری می کند. شخصیت های جدیدی به این سریع وارد می شوند و در خط مقدم نبرد جنگ ستارگان حضور دارند. شاگرد آناکین یعنی آسوکا تانو هم وادر ماجرا شده است و کاپیتان رکس، نقش بزرگی در تمامی نبردها ایفا خواهد کرد. جورج لوکاس با این سری توانست روایت جذابی را در قالب یک سریال انیمیشنی ارائه کند و تاکنون هم طرفداران زیادی را جذب کرده است. گروه های جنگ طلب، در تلاش برای محاصره سیاره های مختلف کهکشان هستند و نژادهای مختلفی را متقاعد کرده اند که با آن ها همراه شوند. آن ها چندین شکارچی مزدور را هم برای این منظور استخدام کرده اند و هدف شان، غلبه بر نیروهای جدای است. آن ها تاسیسات جدای را نابود می کنند و رهبری را به دست دوکا و گریویوس می رسانند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اینمیشن , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 874
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با On The Road یک شبیه ساز تمام عیار کامیون رانی را تجربه خواهید کرد. در این شبیه ساز بیش از شش هزار و پانصد کیلومتر جاده زیر پای شما قرار دارد و می توانید جا به جایی ها را تحت کنترل خود داشته باشید. کامیون ها از برندهای مختلف در بازی حضور دارند و می توان به TGX، MAN یا سری اسکانیا اشاره کرد که کامیون هایشان با لایسنس کامل در بازی حضور دارند. در جاده چالش های زیادی را تجربه خواهید کرد و سفرتان زیبا خواهد بود. هر جاده ای می تواند موارد نابی برای کشف داشته باشد و تجربیات شما را هم بالا می برد. کامیون ها حرکت بسیار واقع بینانه ای دارند و حتی در زمینه طراحی بصری هم عملکرد خوبی دارد. می توانید سفارشات را به موقع تحویل گرفته و آن را از طریق جاده ها حرکت دهید. سیستم اقتصادی بازی را درک کنید و سعی در استخدام نیروهای بیشتر برای خود داشته باشید. مسیرها را تا حد ممکن سریع انتخاب کنید و هزینه های خود را پایین بیاورید. استراحت اجباری یکی از کارهای مهم شما است و نباید خطرات را متوجه سفر خود بکنید.

On The Road v1.1.3 PC-PLAZA



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی شبیه سازی , دانلود بازی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود بازی Fishing Barents Sea جدیدترین اثر استودیو Misc Games می باشد که در سبک شبیه سازی و ماهیگیری در تاریخ ۷فوریه ۲۰۱۸ در شبکه استیم منتشر شده است. سکان کشتی خود را بدست بگیرید و دریای بزرگ نروژ را برای پیداکردن بهترین مناطق ماهیگیری کاوش کنید. در ابتدای بازی شما قایق کوچکی که از پدربزرگ خود به ارث برده اید را دارید. حال وقت آن است که به ماهیگیری مشغول شوید و کسب درآمد کنید تا بتوانید آپگریدهای متعدد برای خرید کشتی های بزرگتر و بهتر را بدست آورید. در دریای زیبای بارنتس سرگرم شوید و رویاهای صنعت ماهیگیری خود را به حقیقت نزدیک کنید. با استفاده از ابزارهای گوناگون بر روی کشتی های مختلف، چگونگی شکار گونه های مختلف ماهی ها را یاد بگیرید. هر روشی را می توانید خیلی آسان یاد بگیرید اما استادشدن در هر یک از آن ها کاری بسیار دشوار است. حال وقت آن رسیده است که خودی نشان دهید!

Fishing Barents Sea v1.3.4.3618 PC-TiNYiSO



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , بازی , دانلود بازی کاکپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 شخصیت‌های محبوب پاور رنجرز این بار قرار است در قالب یک بازی مبارزه‌ای وارد مدیوم بازی‌های ویدیویی شوند. بازی Power Rangers: Battle for the Grid یک اثر مبارزه‌ای با محوریت این شخصیت‌ها است. سازندگان این بازی را به‌عنوان اثری که یادگیری آن آسان است ولی حرفه‌ای شدن در آن نیاز به تمرین و صرف زمان خواهد داشت توصیف کرده‌اند. این عنوان که در ابتدا به نظر می‌رسید که یک نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی موبایل Power Rangers: Legacy Wars بوده، از پایه برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی توسعه یافته است و به جای استفاده از کارت، از مکانیک‌های عناوین مبارزه‌ای بهره می‌برد. علاوه بر شخصیت‌های تائید شده‌ی بازی که چندین نسل از سری Power Rangers را شامل می‌شوند، این بازی قرار است تا در آینده بسته‌ی الحاقی نیز دریافت کند.

در بازی Power Rangers: Battle for the Grid قرار است شاهد حضور رنجر‌ها و شخصیت‌های منفی مختلفی از تاریخچه ۲۵ سال مجموعه پاور رنجرز باشیم که قرار است روبروی هم قرار بگیرند و با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو ان‌وِی پیش از این هم سابقه ساخت بازی مبارزه‌ای با محوریت این مجموعه را دارد و Power Rangers: Legacy Wars را برای پلتفرم موبایل توسعه داده است. تائهون کیم، مدیرعامل استودیو nWay، در مورد این بازی گفت: “طرفداران مجموعه پاور رنجرز از مدت‌ها پیش به‌دنبال یک بازی مبارزه‌ای با‌کیفیت با محوریت شخصیت‌های مثبت و منفی این مجموعه بودند که در دنیای عظیم پاور رنجرز جریان داشته باشد. هدف ما از ساخت این بازی، ارائه چنین تجربه‌ای است و البته سعی داریم با قرار دادن امکان تجربه بازی به شکل کراس پلتفرم، کاری کنیم که بازیکنان بتوانند در کنار هم از این اثر لذت ببرند؛ چرا که اعتقاد داریم کراس پلتفرم آینده صنعت بازی است.”

Power Rangers Battle for the Grid Season 3 PC-PLAZA

فصل سوم بازی اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 اگر می خواهید یک بازی که به سبک “کاوش سیاهچاله ها” واقعا پایبند باشد و گیم پلی آن از مکانیزم های مدرن بازی های رایانه ای استفاده کند را تجربه کنید، بازی Conglomerate 451 یکی از مناسب ترین آن هاست. المان های روگ لایک در این بازی به خوبی طراحی شده اند و سیستم پیشرفت آن از زیربنای مناسبی برخوردار است که باعث می شود شخصی سازی های آتی و تجربه محیط بازی را برای شما بسیار دلچسب کند. این بازی اثری موفق از استودیو RuneHeads است که کمپانی ۱C Entertainment آن را در شبکه استیم منتشر کرده.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

Conglomerate 451 v1.5.5 PC-CODEX | FitGirl Repack

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Halo: The Master Chief Collection اثری بی نظیر و فاخر می باشد که سرانجام در ۳م دسامبر ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شده است. از لحظه انتشار این اثر، شاهد بازخوردهای بشدت مثبت از طرف گیمرها هستیم و نمرات بسیار خوبی برای این اثر دریافت شده است. پس از تنها گذشت کمتر از ۲۴ساعت، گروه CODEX توانست سیستم امنیتی Steam+XboxLive+EAC برای این بازی را به صورت کامل شکست بدهد و کرک کاملا آفلاین برای بازی را منتشر کند. خوشبختانه پس از Gears 5 گویا گروه CODEX روش صحیح هک کردن سیستم امنیتی XBOX Live را بدست گرفته است.

بسته‌ی بازی‌های هیلو که با اسم Halo: The Master Chief Collection در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شد، شامل بازی‌های هیلو ۱، هیلو ۲، هیلو ۳، بسته‌ی الحاقی هیلو ۳ و هم‌چنین هیلو ۴ است. بازی‌های هیلو ۱ و هیلو ۲ در مقایسه با دیگر عناوین، قدیمی‌تر بودند و مایکروسافت آن‌ها را با کیفیت بسیار بالاتری از پایه بازسازی کرد. اولین بازی هم که روی کامپیوتر عرضه می شود، Halo: Reach خواهد بود. پس از آن، به ترتیب از هیلو ۱ شاهد عرضه‌ی بازی‌ها روی استیم خواهیم بود. نسخه ای که هم اکنون در وبسایت دانلودها نیز قرار دارد، تنها شامل Halo Reach می باشد و سایر نسخه ها به محض انتشار، اضافه خواهند شد.

Halo The Master Chief Collection Halo 3 PC-HOODLUM

نسخه جدید بازی حاوی Halo 3 اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود بازی , انلود بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نرم افزار GlassWire ابزاری برای نمایش میزان اینترنت مصرفی می باشد که توسط استودیو SecureMix LLC در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده است. به کمک این نرم افزار می توانید مشاهده کنید که چقدر از اینترنت استفاده می کنید و بیشترین مصرف شما در چه ساعاتی و از چه طریقی می باشد. همچنین این نرم افزار دیتابسی از سایتهای مختلف پر مصرف را در اختیار دارد که در مواقع مراجعه شما، به شما هشدار می دهد. علاوه بر این برای صرفه جویی در هزینه ها تنها کافیست میزان اینترنت مصرفی را به مقدار خاصی در هر ماه محدود کرده تا در صورت رسیدن به محدوده مصرفی مورد نظر استفاده از اینترنت قطع شده و هشدار مصرف در قسمت نوتفیکیشن بار به نمایش در آید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۶٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

 



:: موضوعات مرتبط: اندروید-کاربرد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , اندروید , دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با دانلود Shadow Fight 3 می توانید نسخه جدیدی از بازی محبوب شادو فایت را داشته باشید. کاربرانی که نسخه دوم این بازی را تجربه کرده اند قطعا این خبر می تواند بسیار هیجان انگیز باشد که نسخه سوم این بازی با ویژگی ها و گرافیک جدیدی امده است و خبر از رقابت های هیجان انگیزی را می دهد. شما می توانید در بازی از سلاح ها و خنجرها و لباس های متنوعی استفاده نمایید و با کسب امتیازات در مراحل مختلف آنها را خریداری نمایید. پس فرصت را از دست نداده و جدیدترین نسخه این بازی را داشته باشید و به رقابت های هیجان انگیز این بازی بازگردید. در نسخه جدید این بازی شاهد سبک مبارزات شخصی هستیم که هر بازیکن می تواند آن را به نمایش گذاشته و با سلاح های مختلف سبک های مختلفی را از خودش به نمایش گذارد. این ویزگی های می تواند نقش آفرینی بیشتری را به بازی اضافه نماید. شما در واقه در لبه تکنولوژی قرار دارید و می توانید ویژگی های گسترده ای را در بازی تجربه نمایید که همگی از سیستم مبارزه ای قوی بازی حکایت دارد. این بازی مبتنی بر داستان بسیار قوی بوده و شما از ابتدا در دنیای خطرناک قرار گفته و می توانید تنها با جنگ با افراد مختلف از آن نجات پیدا کنید. شما باید مدیریت خوبی روی سلاح ها داشته باشید و بتوانید برای هر فردی که مقابلش قرار می گیرید از یک سلاح خاص استفاده نمایید.

با دانلود Shadow Fight 3 مکانیک مبارزات مبتنی بر دیدنی های بازی را تجربه کرده و می توانید انیمیشن های بسیار جذاب آن را نیز مشاهده نمایید. بازی دارای حالات مختلف مبارزه ای می باشد که می توانید تجربه نمایید و در بین هزاران شخصیت مختلف قرار داشته باشید. جناح های مختلف مبارزه ای و وجود مناطق مختلف مبارزه از جنگل و آتش و خون گرفته از ویژگی های بازی می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Shadow Fight 3 از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Shadow Fight 3 1.21.1 b16245 Apk + Mod + Data



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود , بازی , اندروید , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Zombie Age 3 مجموعه جذابی است که عاشقان زامبی و محیط های دلهره آور را راضی می کند و در نسخه سوم می توانید شاهد یک اثر بیادماندنی باشید. در این بازی سلاح های مرگبار را در اختیار خواهید داشت و می توانید قهرمانان منحصربفردی که در نسخه های قبل هم دیده بودید را ملاقات کنید. برخی از شخصیت ها به طرز جذاب به مجموعه برخواهند گشت و با ماجراجویی جدید شما همراه خواهند شد. با دانلود بازی Zombie Age 3 می توانید یکی از بهترین شوترهای اول شخص را تجربه کنید و با کشتار زامبی ها توسط سبک و سیاق خاص این مجموعه همراه شوید.

با دانلود Zombie Age 3 خواهید دید که محیط ها پویاتر شده اند و حتی محیط های برفی هم در ورژن جدید به بازی اضافه شده اند. زامبی ها کمی باهوش تر شده اند و حوادث هیجان انگیز بیشتری را در بخش داستانی بازی شاهد خواهید بود. این بازی را می توانید برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر دریافت کنید و آن را تجربه کنید.

Zombie Age 3 1.6.7 Apk + Mod



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی اندروید , بازی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با دانلود بازی F1 Mobile Racing می توانید به صورت رسمی مسابقات فرمول یک را روی گوشی خود تجربه کنید و هیجان واقعی را همراه با رقبای خود تجربه کنید. این دوئل را می توانید به صورت چندنفره هیجان انگیزتر کنید و دوستان خود را هم دعوت کنید. مدل های رسمی اتومبیل ها و رانندگان رسمی در این بازی حضور دارند و می توانید لذت بیشتری با کنترل آنها ببرید. بزرگترین رانندگان این ورزش نظیر سباستین وتل و لوئیس همیلتون حضور دارند و می توانید حداکثر سرعت را با آنها تجربه کنید. این بزی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

F1 Mobile Racing 2.2.2 Apk + Data



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود , بازی , اندروید , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 پس از لغو شدن رویداد سالانه E3 در سال ۲۰۲۰ به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، شرکت‌ها و ناشران بزرگ اقدام به برگزاری رویداد‌های کاملا دیجیتالی کردند که بازی‌های سال جدید و همچنین برنامه‌های آینده خود را از طریق این رویدادها به مخاطبان و گیمرهای سراسر جهان معرفی کنند. پس از رویداد Inside Xbox، مراسم معرفی پلی استیشن ۵ و رویداد PC Gaming حال نوبت به ناشر و بازیساز بزرگ فرانسوی، شرکت Ubisoft رسیده تا با برگزاری رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward برنامه ‌های آینده این شرکت را در اختیار مخاطبان قرار داده و بازی ‌های جدید را به همراه نمایش‌ های جذاب معرفی کند. این رویداد در ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

مراسم با سه کیفیت ۷۲۰p ،۴۸۰p و ۱۰۸۰p اضافه شد. 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود مراسم , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , تیراندازی , ماجرایی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , بازی کام\\\\یوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 با دانلود Jetpack Joyride یک بازی هیجان انگیز را خواهید داشت که در ا اژدها های مکانیکی غول پیکر قرار دارند و شما با توجه به عملیاتی که در بازی انجام می دهید، پول دریافت می کنید. مهارت های شما به عنوان یک قهرمان افسانه ای متفاوت است و شما با در اختیار قرار گرفتن هر کدام از این اژدهاها می توانید قدرت هر کدام را نیز که منحصربفرد است داشته باشید. برای این منظور شما باید با ۵۰۰ میلیون از بازیکنان در سراسر جهان بازی کرده و شروع به ماجراجویی های خود نمایید.

با دانلود Jetpack Joyride می توانید اشتباهات خود را جبران کرده و طوری در محیط بازی قدم بردارید که شانس پیروزی داشته باشید و بتوانید به عنوان یک قهرمان افسانه ای شناخته شوید. بازی دارای جت های گلوله ای نیز می باشد که بسیار سرگرم کننده ظاهر می شود و می تواند به شما کمک های زیادی داشته باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Jetpack Joyride از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

Jetpack Joyride 1.30.1 Apk + Mod



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نام انیمیشن: Amphibia – فصل اول و دوم انیمیشن آمفیبیا

سال انتشار: ۲۰۱۹-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

وضعیت پخش: در حال پخش فصل دوم…!

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی وبسایت دانلوها!

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی آمفیبیا (به انگلیسی: Amphibia) در مورد دختری معمولی به نام آنه بونشوی ۱۳ ساله است که گنجینه ای هیجان انگیز پیدا و توسط آن به دنیای آمفیبیا سفر می کند. آمفیبیا جهانی پر از قورباغه ها و حشرات غول پیکر است و او آمده است که برای اولین بار یک رابطه دوستی در اینجا برای خودش پیدا کند. او در دنیای واقعی ناموفق بوده است و حال سعی می کند که از اسپرینگ کمک بگیرد و دوستان جدید زیادی برای خودش پیدا کند. دنیای جدید کاملا جادیی است و به نوعی همه آنها تبدیل به قوباغه ها و حشرات مختلفی شده اند. فضای شاد و سرگرم کننده ای در این انیمیشن وجود دارد که آنه آن را بسیار دوست دارد و فرصتی است که به ماجراجویی های موردعلاقه اش بپردازد.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود انیمیشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نام انیمه: Japan Sinks: 2020 – ژاپن غرق می‌شود

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمه، ماجرایی، درام

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمه Japan Sinks: 2020 در مورد یک خانواده معمولی است که به‌دلیل یک سری از زمین لرزه‌های عظیم رخ داده در ژاپن و ایجاد هرج و مرج اساسی در این کشور، طی آزمایش قرار می‌گیرند. ماساکی یواسا کارگردان مشهور Devilman Cryboy اولین اقتباس از انیمه پرفروش رمان علمی تخیلی ساکیو کوماتسو را انجام داده است و واحتمالا خیلی‌ها تا الان منتظر آن بوده‌اند. این رمان در سال ۱۹۷۳ و طی ۹ سال تلاش کوماتسو منتشر شده بود و در ابتدا قرار بود که ناشر آن را در دو بخش مجزا ارائه شده و هر دو به‌صورت همزمان منتشر شود. این رمان توانست بیست و هفتمین جایزه موسوم به Mystery Writers of Japan Award و جایزه Seiun را به‌عنوان یک اثر بلند ژاپنی دریافت کند. از این رمان آثار دیگری در رسانه‌های دیگر منتشر شده است که می‌توان به فیلمی به کارگردانی شیرو موریتانی اشاره کرد. یک نمایش تلویزیونی هم در سال ۱۹۷۴ برای شبکه Toho ساخته شده بود.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , ,
:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , دانلود , دانلو , د با لینک مستقیم , دانلود فیلم با زیرمویس فارسی , دوبله , ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Johnny Trigger توسط استودیو بازی سازی SayGames در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک  اکشن می باشد که توانسته با ۵۰ میلیون بار دانلود امتیاز ۴٫۵ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. گلوله‌ها در این بازی حرف اول را می‌زنند؛ در صورتی که شما هم علاقه‌مند هستید که اعضای مافیا را شناسایی و به سمت آنان شلیک کنید، بازی فعلی را از دست ندهید. مافیا، یک گروه شناخته شده ایتالیایی هستند که با دارا بودن نفوذ بسیار بالا در سطوح مختلف اجتماع و حتی نیروهای پلیس، به سختی می‌توان از پس آن‌ها بر آمد. در این بازی، وظیفه‌ای بر دوش شماست تا بتوانید به دنیای زیرزمینی آنان نفوذ کرده و با شناسایی نقشه‌ها، یکایک اعضا را با تیراندازی ماهرانه خود از پای درآورید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Johnny Trigger v1.11.3 Apk + Mod



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 مستند Space Phenomena 2020 اطللاعات جالب و زیادی در حوزه اخترشناسی ارائه می‌دهد و ما قبلا آن را نمی‌دانستیم. این مستند از دو قسمت کامل تشکیل شده است و شما طی آن می‌توانید سفر متفاوتی به فضا داشته باشید. قسمت اول مربوط به سیارات بیگانه است. TESS که تلسکوپ فضایی نسل بعدی ناسا لقب گرفته است، جستجوی خود را برای پیدا کردن سیاراتی همانند زمین شروع کرده است و در سیستم ستاره‌ای حرکت می‌کند. دانشمندان قصد دارند ببینند که چه تعداد از این سیارات خورشیدی می‌توانند جایی برای زندگی انسان باشند. آن‌ها می‌خواهند در مورد نوع شکل زندگی انسان در این محیط‌ها جستجو کرده و ببینند که انسان چگونه می‌تواند در این محیط‌ها تکامل یابد. اما در قسمت دوم قرار است به سراغ سیاه چاله‌ها رفته و رایج‌ترین دید را در مورد آن‌ها مورد بررسی قرار دهیم.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نام انیمیشن: Summer Camp Island – جزیره کمپ تابستانی

سال انتشار: ۲۰۱۸-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۱۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل دوم!

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: در انیمیشن جزیره کمپ تابستانی (به انگلیسی: Summer Camp Island) فیلی به نام اسکار و یک خارپشت که بهترین دوستان همدیگر هستند، قصد دارند که تابستان خود را در یک جزیره بگذرانند. این دو به محض رسیدن‌شان به جزیره، متوجه اتفاقات عجیب و غریبی می‌شوند که دور و برشان رخ می‌دهد. این شروع ماجراجویانه و تمام عیار است که این دو دوست می‌توانستند داشته باشند. مشاوری که در کنار آن‌ها حضور دارد و مسئول اردوگاه است، از قضا یک جادوگر است و به نظر می‌رسد که توانایی جان بخشیدن به اشایی مانند لباس خواب، درخت، غذا و حتی ماه را دارد. ماه در این حین زنده شده و می‌تواند صحبت کند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود انیمیشن و دانلود رایگان و دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

جدیدترین نسخه بازی Furistas Cat Cafe برای اندروید

بازی های شبیه سازی اندرویدی از طراحی های بسیار مناسبی برخوردار می باشند و می توانید به راحتی بازی های متنوعی را در این دسته پیدا کنید. این بازی ها شما را به فضا های مختلفی می برند و می توانید از همراهی با حیوانات مختلف در این بازی ها لذت ببرید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , بازی , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه کامل و نهایی بازی Tropico 6 در ۲۹م مارس ۲۰۱۹ در شبکه استیم منتشر شد. این بازی یک اثر موفق در سبک استراتژیک، شهرسازی و مدیریت اقتصادی می باشد که توسط استودیو Limbic Entertainment توسعه یافته و Kalypso Media آن را منتشر کرده است. نسخه ای که توسط گروه CODEX کرک شده، بر اساس ریلیز کامل اِل پرز (El Prez Edition) می باشد و تمامی محتویات این بازی و هرچه در آینده منتشر خواهد شد را پشتیبانی می کند.

شخصی‌سازی کاخ ریاست، گزینه‌های اضافی برای توسعه ترابری و زیرساخت‌ها و توانایی سرقت شگفتی‌های جهان نظیر مجسمه آزادی، برج ایفل و کولوسئوم (تماشاخانه باستانی شهر رم) از قابلیت‌های جدیدی است که در نسخه جدید تروپیکو وجود دارد. بازی Tropico 6 اولین نسخه از این مجموعه است که با موتور آنریل ساخته می‌شود. ویژگی‌هایی مثل بخش شبیه‌ساز بازی، راه‌یابی و همچنین یک حالت چندنفره چالش‌برانگیز مواردی هستند که در تروپیکو ۶ شاهد آن خواهیم بود.

Tropico 6 Lobbyistico PC-CODEX

آپدیت جدید بازی Lobbyistico اضافه شد



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانل , د با لینک مستقیم , دانلود بازی , شهر سازی , شهر داری , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-0xdeadc0de

Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-FitGirl Repack

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , سرگرم کننده , ماجرایی , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرافت , داانلود با لینک مستقیم , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود دوبله فارسی تور جهانی ترول‌ها با کیفیت BluRay 2160p 4K UHD

نام انیمیشن: Trolls World Tour – تور جهانی ترول‌ها

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کیفیت: BluRay 2160p 4K UHD HDR / BluRay 1080p / BluRay 720p / BluRay x265 720p / BluRay x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

 

خلاصه داستان: انیمیشن تور جهانی ترول‌ ها (به‌انگلیسی: Trolls World Tour 2020) در مورد شخصیت‌های پوپی و برنچ است که درمی‌یابند یکی از اعضای شش قبیله مختلف ترول‌ها هستند که در شش منطقه‌ی مختلف و دور از هم زندگی می‌کنند. هرکدام از این قبیله‌ها سبک موسیقی خاص خودشان را دارند و در دسته‌ی فانک، راک، کانتری، تکنو، کلاسیک و پاپ قرار می‌گیرند. دنیای ترول‌ها گویا بسیار بزرگ‌تر از پیش بینی‌ها بوده است و داستانی بزرگ در این قسمت قرار است شاهد باشیم. ملکه بارب یکی از اعضای قبیله‌ی راک است که به‌کمک پدرش شاه تراش، قصد دارد تمام قبیله‌های موسیقی دیگر را نابود کرده و به‌عنوان تنها قبیله‌ی ترول‌ها در جهان حکم‌رانی کنند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن , انیمیشن , دانلو , د رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

   دانلود نود ۳۲ در سه بسته ی ESET Internet Security + ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus به همراه آموزش نصب و فعال سازی کامل قرار گرفته است. در ابتدا به معرفی ESET Smart Security و سپس به معرفی ESET NOD32 Antivirus پرداخته خواهد شد. ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. دانلود نود ۳۲ اسمارت سکیوریتی علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد.

فایروال همان طور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویروس کش , دانلو , د , ویروس کش , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

PUBG MOBILE LITE v0.17.0 [Official/Eng] – بازی اکشن و بقا خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتا
یک بازی اکشن و بقا فوق العاده تقدیم شما عزیزان
  پیشنهاد ویژه

PUBG MOBILE LITE – پابجی موبایل لایت نسخه سبک و بهینه بازی خارق العاده و شگفت انگیز پابجی موبایل از Tencent Games برای اندروید است ؛ همانطور که در عنوان پست ذکر شده این نسخه توسط کمپانی سازنده پاجی به صورت اختصاصی مخصوص دستگاه های ضعیف اندروید طراحی شده است و در اصل همانند نسخه رسمی، نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی PUBG Mobile LITE همانند نسخه PC اش تعدادی بازیکن در یک نقشه n کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile LITE از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم!



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاپجی , دانلود رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کامل ترین و بروز ترین سرورهای هک شده  کلش او کلن با جم و منابع نامحدود

هماهنگ با جدیدترین نسخه کلش اف کلنز + پشتیبانی از دهکده دوم و نسخه شبانه!

قابلیت سیو کردن بازی وکلن رفتن و وار زدن

بدون نیاز به روت بودن گوشی

Clash of Clans  محبوب ترین بازی استراتژیکی است،در گوگل پلی با امتیاز4.6 از 5.0 وبیش از 500.000.000 دانلودجز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است.در این پست از کینگ2نت اخرین نسخه مود شده این بازی را بصورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی اماده کرده ایم که این نسخه از بازی در اکثر سایت های ایرانی متاسفانه بفروش میرسد که ما این نسخه را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهیم!در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند.و همیشه انلاین بوده.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , رایگان , دانلود رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود فیلم وقت ماجراجویی با لینک مستقیم و دوبله فارسی

«وقت ماجراجویی ۱ تا ۸ با کیفیت عالی از رسانه نیکی دیلی»

 

امتیاز : ۸٫۶ از ۱۰ | IMDB

انتشار : ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۰

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

تعداد فصل ها و مدت زمان هر قسمت : ۸ فصل ۲۲ دقیقه ای

محصول کشور : آمریکا

ژانر : اکشن کمدی .ماجراجویی

کارگردان : Pendleton Ward

نویسنده : Pendleton Ward

ستاره ها : John DiMaggio, Jeremy Shada, Tom Kenny

خلاصه داستان :

درباره پسری است با نام “فین” و بهترین دوستش “جیک” که مثل برادر وی می باشد. جیک سگی جادویی است که می تواند به هر شکل و اندازه ای که می خواهد تبدیل شود. جیک و فین در سرزمین خیالی “اوو” زندگی می کنند. در طول قسمت های این انیمیشن، جیک و فین با شخصیت های اصلی دیگر داستان تعامل خواهند داشت و…

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , وقت ماجراجویی , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Freeman Guerrilla Warfare در دنیایی پر از هرج و مرج دنبال می شود که توسط راهزنان و جنگ سالاران اشغال شده است. آنها به دنبال حاکمیت بر جهان هستند و شما نیز به عنوان یکی از این رهبران در بازی حضور دارید. باید از کمترین سرمایه شروع کنید و سپس آن را بیشتر کنید. ارتش بسازید و با حضور در نبردها رقیبان خود را از دور خارج کنید. استراتژی های متفکرانه ای در پیش بگیرید و در نهایت جهان را تسخیر کنید. تعادل در بازی از دید اول شخص است و باید استراتژی را نیز فراموش نکنید. سیستم مبارزاتی بازی نوآورانه است و تاکتیک را با استراتژی ترکیب کرده است. بازی به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی کنید و به عنوان یک سرباز پا به دنیای نیروهای خود بگذارید. دنیای سندباکس بازی امکان گشت و گذار در آن را فراهم کرده است و می توانید روستاهای کنار را هم غارت کنید.

Freeman Guerrilla Warfare v1.4 PC-CODEX



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , دانلود , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نام انیمیشن: We Bare Bears: The Movie – ما خرس‌های ساده‌لوح (فیلم سه کله‌پوک ماجراجو)

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۶۹ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEBRip 1080p / WEBRip x265 1080p / WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

انیمیشن ما خرس‌‌های ساده لوح (به انگلیسی: We Bare Bears: The Movie 2020) در مورد سه‌ خرس به‌نام‌های گریز، پاندا و خرس یخی است که به سفری ماجراجویانه در کشور کانادا اعزام می‌شوند. آن‌ها این ماجراجویی را زمانی انجام می‌دهند که یک مامور که نماینده‌ای از دپارتمان کنترل زندگی حیات وحش در تلاش برای پایان دادن به ماموریتی بزرگ سخت تلاش می‌کند. این سه خرس عاشق کامیون‌های مواد غذایی و ویدیوهای ویروسی هستند و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهند، توجه ماموری از دپارتمان کنترل حیات وحش را برمی انگیزند. آن‌ها متعهد می‌شوند که برای همیشه، نظم طبیعی جهان حیات وحش را به وضعیت همیشگی بازگردانده و زمین را از این نظر احیا کنند. این خرس‌ها از خانه خودشان دور می‌شوند و در ماموریت بزرگ برای پناهندگی در کشور کانادا هستند. آن‌ها سفر حماسی خودشان را کرده و در طول راه با دوستان جدیدی آشنا می شوند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: اینیمشن , دانلود , دانلود رایگان , دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود بازی Minecraft برای کامپیوتر

| دانلود بازی ماینکرافت |

| نسخه کرک شده و تست شده |

 

Minecraft 1.16.0 یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید . هم اکنون می توانید بازی ماینکرافت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , پیسی , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا پنجم فوریه ۲۰۲۰ – شانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۸ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 شناخته می شود. ظاهرا در جریان چپتر دوم تغییراتی روی سطح بازیکنان و میزان V-Bucks دریافتی اعمال خواهد شد. همچنین ویژگی‌های جدیدی هم به گیم‌پلی اضافه می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند شنا کنند یا مشغول انجام مینی گیم‌هایی نظیر ماهیگیری شوند.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

بازیکن نقش فرمانده، در این ساختمان‌ها و مقرهای فرماندهی حضور دارد که در مواقع ضروری از موقعیت خود خارج شده و برای بازماندگان و یاران خود آذوقه و تجهیزات جمع‌آوری می‌کند. فرمانده و یارانش به دنبال راهی برای گسترش قلمرو سپر ضد طوفان و یافتن راهی برای بازگرداندن کره زمین به حالت اولیه هستند.

Fortnite Chapter 2 v11.50 DC20200205 PC-DLHA

نسخه آپدیت شده تا FEB-05-2020 و آموزش نصب کامل



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 1102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد