نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی و کاملا سالم CPY برای دانلود بازی Agents of Mayhem در کمتر از ۱۰ روز پس از انتشار رسمی بازی منتشر شد! این قفل گذاری جدید که گروه CPY آن را Denuvo 4.5 x64 نامیده است نیز به راحتی شکسته شد و گویا هیچ چیز جلودار این گروه هکر ایتالیایی نیست! نسخه پیش رو دارای تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ می باشد. جهت دانلود بازی Agents of Mayhem برای کامپیوتر به همراه آموزش نصب و کرک نهایی سالم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، دانلود بازی Agents of Mayhem هم مانند سری Saints Row بازی‌ای است که آشوب و هرج و مرج حرف اول را در آن می‌زند. از طرفی دیگر بازی در همان جهان خیالی جریان دارد که سری Saints Row هم در آن جریان داشت، اما این بار شاهد شخصیت‌های کاملا جدید و متفاوتی هستیم. در طول بازی شاهد چندین شخصیت متفاوت هستیم که داستان‌هایشان به نوعی به هم مرتبط می‌شوند. به طور دقیق‌تر، در بازی شاهد ۱۲ مامور هستیم که گیمر‌ها می‌توانند سه نفر از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

هریک از این مامور‌ها قابلیت‌ها و شخصیت منحصر‌به‌فردی دارد و بازی کردن با هریک از آن‌ها، حس و حال متفاوتی به گیمر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Agents of Mayhem، مرتبط بودن آن به بازی‌های Saints Row و Red Faction، ساخته‌های پیشین استودیو والیشن است. برای مثال، داستان بازی در مورد نهادی با نام M.A.Y.H.E.M است که توسط پرسفون بریمستون بنا شده که اگر بازی Saints Row: Get out of Hell را تجربه کرده باشید، با وی آشنایی دارید.

Agents of Mayhem PC-CPY

دانلود-بازی-Agents-of-Mayhem



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی های رایانه ای بروز ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی RELOADED برای دانلود بازی Darkwood به محض انتشار آن در شبکه استیم، منتشر شد. بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است.

Darkwood PC-RELOADED

|هات فیکس بازی Darkwood.Hotifx-BAT اضافه شد|

دانلود-بازی-Darkwood



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 پس از گذشت حدود یک سال و نیم از انتشار نسخه Early Access سرانجام دانلود بازی Fragmented به صورت نسخه کاملا نهایی در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ میسر شد. این بازی که در سبک تلاش برای بقا، مالتی پلیر، اکشن و فضای آزاد می باشد توسط کمپانی Above and Beyond Technologies توسعه و انتشار داده شده است. این بازی از زمان انتشار نسخه Early Access خود تا نسخه نهایی که امروز منتشر شده است بیش از ۳۰ پچ را تجربه کرده و می توان گفت با نسخه ای کاملا بدون مشکل روبرو هستیم. کرک نهایی CODEX به سرعت پس از انتشار برای این عنوان نسبتا موفق منتشر شد.

تلاش برای بقا در دنیای بازی Fragmented مزایای خاص خود را دارد. هرچه تجربه بیشتری کسب کنید، می توانید مهارت های سطح بالاتری را برای خود فعال کنید. این فعال سازی مهارت ها باعث ایجاد شیوه های بازی مختلف و گزینه های متعدد در تلاش برای بقا می شود. شما می توانید بر روی مهارت های مربوط به مبارزه تمرکز کنید تا نبرد را به حیات وحش یا دشمنان خود منتقل کنید. یا می توانید بر روی مهارت هایی تمرکز کنید که قابلیت های بنیادی و ذخیره سازی شما را تقویت می کنند. برای دانلود بازی Fragmented به همراه تمامی آپدیت ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fragmented PC-CODEX

دانلود-بازی-Fragmented



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام کرک نهایی STEAMPUNKS بازی Total War: WARHAMMER به همراه تمامی DLCهای بازی منتشر شد! در Total War: Warhammer دیگر مانند نسخه‌های قبلی سری توتال‌وار شاهد فکشن‌های سراسر انسان نیستیم که بتوان بالانس بین آنان را به سادگی طراحی کرد. در حقیقت کریتیو اسمبلی با طراحی و ساخت ۵ نژاد بازی شامل امپراطوری (The Empire)، دووارف‌ها (Dwarfs)، کنت‌های خون آشام (Vampire Counts)، پوست سبزها (Greenskins) و جنگجویان کی-آس (Warriors of Chaos) به بهترین شکل ممکن، وظیفه‌ی سنگین ایجاد تعادل بین آنها را نیز بر دوش داشت و خوشبختانه توانست بدون اینکه لطمه‌ای به داستان اصلی آن وارد شود، این تعادل را ایجاد کند. شاید در نگاه اول اینطور به نظر بیاید که دووارف‌ها شانسی در مقابل پوست سبز‌ها ندارند و در یک چشم بهم زدن توسط ارک‌های تنومند بلعیده خواهند شد. اما اینطور نیست و این نژاد با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر جادو، قلعه‌های در دل کوه و دارا بودن قوی‌ترین توپخانه‌ی کل بازی نه تنها شانس مقابله با آنان را دارند بلکه اگر درست هدایت شوند می‌توانند ورق بازی را به سمت نابودی پوست سبز‌ها نیز برگردانند.

Total War WARHAMMER PC-STEAMPUNKS

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۲٫۴GB اضافه شد|

Total-War-Warhammer-pc-cover

 


:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 آپدیت جدید دانلود بازی Troll and I توسط گروه CODEX منتشر شد که باگ های بسیار زیادی را از بازی برطرف کرده است!بازی ترول و من (به انگلیسی: Troll and I) در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در سبک ماجراجویی و اکشن منتشر شد. داستان بازی ترول و من را اگر بخواهیم روایت کنیم بدین صورت خواهد بود که در دل جنگل‌های شمال اروپا پسر جوانی به نام «اوتو» پس از آن‌که گروهی از شکار‌چیان بی‌رحم با هدف پیدا کردن موجودی افسانه‌ای وارد دهکده او شدند، مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود.

در حالی که «اوتو»  برای نجات جان خود در جنگل سرگردان شده است، موجودی را که شکارچیان به دنبالش هستند پیدا کرده و رابطه دوستانه‌ای را با او برقرار می‌کند. از این‌جاست که ماجرا‌جویی‌های خطر‌ناک «اوتو» و «ترول» آغاز می‌شوند. از آن‌جایی که داستان بازی در دوره اسکاندیناوی رخ می‌دهد شاهد موجوداتی با شکل و شمایل دنیای اسکاندیناوی هستیم. همچنین Troll and I دارای سیستم بروزرسانی و ارتقا درختی، سیستم کرفت کردن و بخش چند نفره به صورت تقسیم صفحه است.

Troll and I PC-CODEX

|آپدیت Troll.and.I.Update.v20170810-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Troll-and-I



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

Planet Explorers v1.1 PC-CODEX

|نسخه کاملا آپدیت شده دانلود بازی Planet Explorers v1.1-CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-Planet-Explorers

آپدیت بسیار سنگین برای دانلود بازی Planet Explorers که نسخه بازی را به v1.1 به روزرسانی می کند، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. به دلیل اینکه فایل های بازی به طور کامل در این نسخه بازسازی شده اند و بسیاری گزینه های جدید به بازی اضافه شده است، امکان ارائه آپدیت به صورت XDelta نبوده و نیاز به ارائه نسخه جدید دیده شده است. برخی از تغییراتی که در این نسخه انجام شده شامل رفع مشکل فیلتر جایگزین کننده که در گاهی اوقات عمل نمی کرد، رفع مشکل کنترلرهای XBOX 360، رفع مشکل زمان توقف مونوریل که در حالت مالتی پلیر سینک نمی شد، رفع بیش از ۴۰ کرش دیگر و … اشاره نمود.

این بازی با تلفیق از سبک های اکشن، ماجراجویی و نقش آفرینی ساخته شده است. داستان بازی Planet Explorers در سال ۲۲۸۷ روایت می شود. یکی از اولین سفینه های جمعی از زمین به سیاره ماریا که در سیستم ستاره ای “ایندی” قرار دارد ارسال شده است. در زمان فرودآمدن این سفینه، چیزی بر سر راه این سفینه قرار می گیرد که باعث می شود تا فرود موفقی نداشته باشد و به سیاره برخورد کند. برخی از سرنشینان با کشتی های نجات زنده می مانند. اما چیزی که با آن مواجه می شوند، سیاره ای نابخشودنی که مملوء از موجودات خطرناکی که می خواهند فرستادگان زمین را نابود کنند می باشد! حال، بازماندگان باید جستجو کنند، مایحتاج خود را جمع آوری کرده، بسازند، خلق کنند و در نهایت خانه ای جدید برای خود ایجاد کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی The Testament of Sherlock Holmes در سبک ماجرائی که توسط Frogwares طراحی و برای رایانه های شخصی منتشر شده است. شرلوک هلمز مشهورترین و بزرگترین کاراگاهی است که تا به حال وجود داشته است. شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷م توسط نویسنده و پزشک اسکاتلندی سر آرتور کانن دویل ساخته و پرداخته شد و در کتاب‌ها مطرح شد. در طول این سال ها این کارآگاه مشهور در همه زمینه ها از تلوزیون تا سینما وارد شده است و حالا آمده است تا در صنعت گیم نیز شما را با داستان هایش همراه کند. شما در نقش شرلوک هلمز به همراه دستیار خود، دکتر واتسون باید به حل پرونده های مختلف در بازی بپردازید. ماموریت های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند. گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و طراحی محیط کاملا شما را در حال و هوای قرن 18 میلادی قرار می دهد.



:: موضوعات مرتبط: , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی بسیار زیبا حرفه ای حتما دانلود کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

بازی Solstice Chronicles: MIA در سبک اکشن، نقش آفرینی و استراتژی که به صورت مستقل توسط Ironward طراحی و در سال 2017 توسط Nkidu برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در این بازی کاربران هدایت یک سرباز را که به تنهایی در دنیایی تاریک گیر افتاده است، بر عهده می‌گیرند. وی تنها بازمانده نیرو‌های نظامی است و با سلاحش به جنگ با هیولا‌های مریخی می‌رود. زاویه دوربین این بازی از بالا به پایین است و بازی از المان‌های Twin Stick بهره می‌برد. کاربران در بازی Solstice Chronicles: MIA می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های خود را در صفحه ارتقای قابلیت‌ها گسترش دهند. در این بازی، ربات پرنده‌ای که از قابلیت‌های زیادی برخوردار و کمی پرحرف است، شما را همراهی می‌کند. همین‌طور کاربران می‌توانند این بازی را به طور Local در بخش چندنفره و همکاری چندنفره (کوآپ) با دوستانشان تجربه کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه هیجان امیزیه از دست ندید ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Sundered برای کامپیوتر

| بازی ساندرد |

| نسخه RELOADED |

 

Sundered بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Thunder Lotus Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سبک بازی‌های کلاسیک و 2 بعدی هستید، بازی جدید و سرگرم‌کننده Sundered می‌تواند شما را تا ساعت‌ها با خود سرگرم سازد. در این بازی جذاب، شما در قالب کاراکتری با نام Eshe نقش‌آفرینی می‌کنید، او در دنیایی ویران شده سرگردان است و در محیطی سرشار از انواع دشمنان خطرناک می‌بایست برای بقا تلاش کند.

گیم‌پلی این بازی، می‌تواند طرفداران سبک منحصر به فرد آن را به خود جذب کند و انیمیشن‌های جذاب و زیبای آن، هر پلیری را مجذوب خود خواهد ساخت. بازی در محیطی جهان باز آغاز می‌شود و شما در قالب یک جنگاور حرفه‌ای، می‌بایست با انبوهی از هیولاها به نبرد بپردازید. سیستم ماجراجویانه بازی به نحوی طراحی شده است که پلیر می‌تواند با هر بار شکست، ادامه بازی را انجام دهد و هر بار به اسرار جدیدی از واقعیات باستانی دست پیدا کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sundered را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

نتیجه تصویری برای ‪Sudden Strike 3‬‏

دانلود بازی Sudden Strike 3 برای کامپیوتر

| بازی حمله ناگهانی 3 |

| نسخه GOG |

 

Sudden Strike 3 بازی جنگی کلاسیکی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2007 توسط Kalypso Media Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی حمله ناگهانی 3، شما را در نمایی استراتژیک و 3 بعدی، به تجربه جنگ جهانی دوم و نبردهای جذاب آن دعوت می‌کند. در این بازی، شما می‌بایست ضمن تمرین مهارت‌های استراتژیکی و تاکتیکی، برای پیروزی بر دشمنان تمام تلاش خود را به کار گیرید. بدین منظور، شما لازم است که تمامی نیروهای زمینی، دریایی و هوایی را تحت کنترل خود بگیرید و ضمن رهبری دقیق نیروها، بیشترین صدمه را به نیروهای خود وارد آورید.

در این بازی، شما با منظره‌ها و محیط‌های جدیدی سر و کار دارید که تماما در حین نبردها قابل تخریب هستند. بیش از 300 نوع تانک، سرباز جنگی، هواپیماها، اسلحه‌ها و هواپیماهای متنوع در این بازی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانید با استفاده از آنان نبردهای خود را در طول جنگ جهانی دوم مدیریت کرده و بر دمشنان خود غلبه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sudden Strike 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه خیلی قنگیشه حتما دانلودش کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives برای کامپیوتر

| نسخه آپدیت August 2017 |

| نسخه معتبر No-Steam |

 

Counter Strike Global Offensives 1.35.9.6 کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را ارضا کند.این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی هیجانیه با وجود هرگونه مشکل در اجرای بازی با در تاماس باشید ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

Image result for Crimson Metal Episode II

دانلود بازی Crimson Metal Episode II برای کامپیوتر

| بازی کریسمون متال |

| نسخه PLAZA |

 

Crimson Metal Episode II بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Madbox Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از بازی‌های اول شخص در سبک کلاسیک لذت می‌برید، بازی جذاب Crimson Metal Episode II می‌تواند شما را به تجربه یکی از بهترین‌های آنان دعوت کند. داستان کلی بازی، حول محور 4 فرد از یک تیم ضد تروریستی روایت می‌شود که با در دست گرفتن سلاح‌های بیولوژیکی، به نبرد گونه‌هایی خاص و ترسناک از انواع موجودات می‌روند.

اما مشکل اساسی اینجاست که هیچ یک از پرسنل تیم، از مکان و ویژگی‌های دقیق این ماموریت خبر ندارند. هر چهار نفر به محض ورود به منطقه تعریف شده، به طور کامل ارتباط خود با دنیای بیرون را از دست می‌دهند و با خطرات موجود غافل‌گیر می‌شوند. در این بازی، شما در قالب کاراکتری تحت عنوان آدام کریمسون (Adam Crimson) نقش‌آفرینی می‌کنید که می‌بایست با خطرات موجود به مقابله برخیزید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crimson Metal Episode II را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه قشنگیه حتما ببینید ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

Image result for Redeemer

دانلود بازی Redeemer برای کامپیوتر

| بازی سلاح‌های سایبورگ |

| نسخه RELOADED |

 

Redeemer بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Gambitious Digital Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های اکشن با جلوه‌های ویژه جذاب هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم Redeemer را از دست ندهید. بازی مذکور که توانسته در همین مدت زمان اندک، توجه بسیاری از گیمرها و منتقدین را به خود جلب کند، یکی از بهترین عناوین سری بازی‌های اکشن سال جاری به شمار رفته و شما را قادر می‌سازد با استفاده از انواع ابزارهای جادویی، چکش، مشت و … به نبرد با دشمنان خود بروید.

در این بازی، شما در قالب کاراکتری با نام واسیلی (Vasily) نقش‌آفرینی می‌کنید که مدتی طولانی را صرف تولید سلاح‌های سایبری می‌کرد. به دلیل اینکه وظایف شما به صورت محرمانه انجام می‌گرفت، یک اتفاق ناگهانی موجب لو رفتن کل عملیات شد و شما را به عنوان مسئول این رویداد مورد شکنجه قرار دادند. در پی این وقایع، کمپانی مذکور تصمیم گرفت واسیلی را به یکی از سلاح‌های ترکیبی انسان و کامپیوتر تبدیل کند، اما او در یک فرصت مناسب موفق به فرار شد و اکنون در پی کسب انتقام از دشمنان است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Redeemer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی برای اعضای گلم از دست ندید حتما دانلود کنید ذلت بازی احساس کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Shuyan Saga برای پلتفرم کامپیوتر در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم میسر شد که هم زمان، کرک نهایی RELOADED بازی برای آن منتشر گردید. بازی Shuyan Saga یک بازی سریالی گرافیکی بر اساس رمان می باشد که سکانس های اکشن در بطن بازی به صورت گیم پلی سه بعدی نمایش داده می شوند. در واقع شما در حال روایت داستان می باشید و در بین آن نبردهای اکشن برای شما اتفاق می افتد. فضای بازی در حال و هوای چین باستان روایت می شود و با طراحی هنری فانتزی آمیخته شده است. شما در این سفر چالش برانگیز در نقش Shuyan خواهید بود.

بازی Shuyan Saga در سبک اکشن، ماجراجویی و کژوال می باشدکه کمپانی Lofty Sky وظیفه توسعه و انتشار آن را به عهده گرفته است. Shuyan شاهزاده ای بی رحم می باشد که زنگی وی سرتاسر رمز و راز می باشد. وی می خواهد استاد واقعی در کونگ فو شود تا بتواند Guer شیطان صفت را از اعمال شوم خود برای نابودی سرزمین “پنج پادشاه” منصرف کند و وی را نابود سازد! جهت مطالعه ادامه توضیحات و هم چنین دانلود بازی Shuyan Saga لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.

Shuyan Saga PC-PLAZA

دانلود-بازی-Shuyan-Saga



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه با حاله از دستتون نره ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود بازی Fictorum برای کامپیوتر

| بازی قدرت های جادویی |

| نسخه RELOADED |

 

Fictorum بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Scraping Bottom Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقمندان به سری بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قدرت‌های جدویی خود را در Fictorum به کار گرفته و ماجراجویی پرهیجانی را تجربه کنید. این بازی کامپیوتری، دارای تفاوت چشم‌گیری در پردازش قدرت‌های جادویی پلیر است. بر خلاف بازی‌های مشابه در این سبک، شما این بار توانایی مدیریت دقیق و شخصی‌سازی جادوهای خود را داشته و می‌توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید مورد استفاده قرار دهید.

به جای آنکه در ابتدا در قالب کاراکتری تنها و کم قدرت ظاهر شوید، این بار شما این فرصت را دارید که در قالب یکی از بهترین جادوگرهای منطقه بازی را آغاز کنید و در این راه، انتقام خود را از دشمنان بگیرید. شما برای انتقام‌گیری از دشمنان خود، می‌بایست گروهی را با خود همراه ساخته و با بهره‌گیری از طلسم‌هایی متنوع، محوریت داستانی بازی را پیش ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fictorum را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: این دانلود نکید از دستتون رفته از همراهیتون سپاس گذارم ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Sine Mora EX برای پلتفرم کامپیوتر در تاریخ ۸ آگوست ۲۰۱۷ در استیم منتشر شد و کرک نهایی SKIDROW برای آن قرار گرفت. همان طور که اطلاع دارید، در سال ۲۰۱۲ بازی Sine Mora ، به ساخته کمپانی THQ Nordic، برای پلتفرم‌های Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation Vita, و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست نظر طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند. اما طبق گفته سازندگان، این بازی از یک نسخه دیگر با نام Sine Mora EX یا همان نسخه Extended ، پشتیبانی می‌کند که ویژگی‌های بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. به طور کلی، این نسخه از بازی برای اولین بار برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر خواهد شد.

از مزایای این نسخه جدید از بازی، می‌توان به صداگذاری بازی با زبان انگلیسی، اضافه شدن بخش دو نفره آفلاین، اضافه شدن گزینه ابعاد ۱۶:۹ برای صفحه نمایش، سه عدد حالت جدید برای بخش Versus و بیشتر شدن لول تجربه بازیکنان، اشاره کرد.

Sine Mora EX PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Sine-Mora-EX



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه خیلی خوبه حتما دانلودش کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

دانلود بازی Sango Guardian Chaos Generation Steamedition برای کامپیوتر توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. این بازی در سبک اکشن، خشونت آمیز و ورزشی می باشد که از نبردهای تن به تن با کیفیت دوبعدی بهره مند خواهد بود. انجین سازنده بازی بسیار ضعیف به نظر می رسد که درکنار قیمت بسیار ارزان بازی نسبتا معقول به نظر می رسد و خریدار را آزار نمی دهد. اکثر کاراکترها و المان های بازی از فضای چینی الگوبرداری شده است، تعداد ۹ فضای مختلف برای نبردها طراحی شده و وجود حرکات ترکیبی بسیار زیاد می تواند مهارت های شما را به چالش بکشاند. با دوستان خود به نبرد بپردازید!

سه کنسرسیوم اصلی در فضا و زمانی مدرن وجود دارند که از میان آن ها سندیکا Wei Shu Wu باعث ایجاد تنش های مالی و تجاری زیادی بین مردم می شود. ناگهان کنسرسیوم “طلایی” تمامی زندگی مردم را به هم می ریزد و سه کنسرسیوم دیگر سعی می کنند تا جلوی وی را گرفته و شهرت پیشینه خود را بازگردانند. اما این کنسرسیوم طلایی در بخشR&D خود از ویژگی منحصر به فردی استفاده می کند! آن ها می توانند ژنرال ها و افراد افسانه ای قدیم را زنده کنند تا برای آن ها بجنگند! اینجاست که شما باید دست به کار شوید و جلوی این نا به سامانی را بگیرید.

Sango Guardian Chaos Generation Steamedition PC-PLAZA

دانلود-بازی-Sango-Guardian-Chaos-Generation-Steamedition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: با وجود هرگونه اشکال با ما در ارتباط باشید ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

یکی از بازی های خوش ساخت آگوست ۲۰۱۷ دانلود بازی Evil Genome برای پلتفرم کامپیوتر می باشد. این بازی توانست از همان لحظه انتشار نظر بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا و منتقدین سایت ها مختلف را به خود جلب کند! بازی Evil Genome در سبک RPG، اکشن و ماجراجویی می باشد و کمپانی Crystal Depths Studio وظیفه توسعه و انتشار را به عهده داشته است. شخصیت اصلی بازی Heroine Lachesis نام دارد که شما را با خود همراه می کند تا دنیای آشفته و بایری که در آن زندگی می کند را کشف کنید، با دشمنان مختلف به نبرد بپردازید و کاراکتر خود را توسعه دهید.

این بازی از حالت تک نفره برای بازی کردن پشتیبانی می کند و المان های مختلف را با کاوش در دنیایی بایر ترکیب می کند. داشتن فضایی پلتفرمر با نبردهای استراتژیک در کنار توسعه وظایف از ویژگی های بازی شمرده می شوند. شما می توانید از هر دو مهارت های زمینی و هوایی استفاده کنید، از مخمصه ها فرار کنید، با دشمنان خود به نبرد بپردازید و المان های موجود در بازی را برای توسعه شخصیت اصلی بازی به کار بگیرید. داستان بازی در قرن بیست و سوم روایت می شود. شما تحت سلطه دستورات سازمان TLS هستید. ماموریت شما شناخت و نابودی این کلونی ها هست که اعلام استقلال کرده اند! در طی این ماجراجویی شما باید با نیروهای مناطق مختلف روبرو شوید. از داستان بازی لذت ببرید!

Evil Genome PC-PLAZA

دانلود-بازی-Evil-Genome



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی , عالییه وهیجان امیزیه ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel دنباله‌ای در سری محبوب Trails از استدیوی Nihon Falcom بوده، که همراه با پیشرفت و بهبود فرمول همیشگی این سری عناوین، داستانی مستقل را به صورت کاملا استادانه بیان نموده، که باعث می‌شود هر دو قشر هواداران قدیمی و بازیکنان تازه وارد، کاملا از آن لذت ببرند. قرار گرفته در قاره‌ای یکسان با سری محبوب Trails in the Sky، سری بازی‌های Trails of Cold Steel بیش از پیش به بررسی وضعیت کشور Erobania پرداخته، و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مشکلات و کشمکش‌های داخلی این امپراطوری قدرتمند آشنا شوند. بازیکنان کنترل دانش‌ آموزان نخبه نظامی را در زمان‌ شروع یک آشفتگی بزرگ در دست می‌گیرند. دانش آموزانی که از زندگی مدرسه‌ای در کنار سایر همکلاسی‌های خود لذت برده، و رابطه خود را با هر یک قوی‌تر کرده تا به توانایی‌های جدیدی دست یابند، و سپس از این توانایی‌ها در مبارزات تاکتیکی نوبتی استفاده کنند. در میان این مبارزات، بازیکنان می‌توانند افراد گروه خود را با استفاده از سیستم ARCUS ارتقا داده – نسخه ساده‌تر شده‌ای از سیستم جادو‌های Orbment در نسخه‌های قبلی – که به آنان اجازه دسترسی زودتر به توانایی‌های مختلف و یک سیستم شخصی‌سازی غنی‌تری را می‌دهد.

The-Legend-of-Heroes-Trails-of-Cold-Steel-pc-cover 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازیه , , , , قشنگیه , از , ذست , , ندید , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 734
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 19 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید بازی Arma 3: Jets در شبکه استیم منتشر شد و گروه CODEX کرک نهایی برای این DLC منتشر کرد. بسته‌ی Jets سه فروند هواپیمای جت را در کنار یک هواپیمای بدون سرنشین (UCAV) به بازی اضافه می‌کند. این محتوای دانلودی همچنین یک ماموریت Showcase جدید را با نام Showcase Fighter Jets در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که هر دو نوع نبردهای هوا-به-هوا و هوا-به-زمین را شامل می‌شود.در این میان، آرما ۳ علاوه بر محتوای تجاری Jets یک بروزرسانی رایگان هم دریافت خواهد کرد. این آپدیت تغییراتی مانند بهبود هدف‌گیری و تشخیص اهداف، بازنگری در پیاده‌سازی آسیب‌های وارده بر هواپیماهای بال ثابت (Fixed-wing) در راستای افزایش دادن خط سلامت و بهبود افکت‌ها، پویا شدن تجهیزات لوازم نقلیه و بهینه‌سازی جت‌ها را در بازی اعمال می‌کند.

Arma 3 Jets PC-CODEX

|مجموعه آپدیت + بسته الحاقی Arma.3.Jets.Update.v1.72.incl.DLC-CODEX اضافه شد|

Arma-3-Jets-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از گذران از نسخه های آزمایشی، سرانجام دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice برای PC کرک و منتشر شد! بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice ساخت Ninja Theory به کارگردانی Tameem Antoniades می‌باشد. این عنوان جزو بازی‌ها اکشن طبقه بندی می‌شود و محوریت داستان حالت تک شخصیتی دارد. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. عمده‌ی داستان بازی بر روی کاراکتر Senua متمرکز است. از نقاط قوت بازی، توسعه آن بر پایه موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 می‌باشد که زیبایی بازی را دو چندان می‌کند.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط تیمی کوچک و با بودجه‌ی بسیار محدود توسعه داده شده است. استودیو نینجا تئوری نیز از این اثر به عنوان یک بازی مستقل ولی با کیفیت ساخت AAA یاد می‌کند. این بازی به شدت بر نقطه نظر سنوئا تمرکز دارد زیرا کابوس‌ها و خیال‌های او بخش اصلی داستان را شکل می‌دهد. برای دانلود بازی Hellblade Senuas Sacrifice با لینک مستقیم رایگان سرور ایران و هم چنین ادامه توضیحات، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Hellblade Senuas Sacrifice PC-RELOADED

دانلود-بازی-Hellblade-Senuas-Sacrifice-برای-PC



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی عنوان The Surge در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ برای کاربران شبکه استیم منتشر شد. در بازه زمانی‌ای که بازی در آن جریان دارد، مشکلات زیست محیطی مثل افزایش دما به حد بحران رسیده‌اند و حال وظیفه یکی از کمپانی‌های مذکور به اسم CREO این است که در زمینه کنترل این مشکلات فعالیت کند و برای مثال با ارسال موشک‌هایی به فضا و انتشار مواد شیمیایی خاص، دمای کره زمین را به تعادل برساند. شخصیت اصلی بازی وارِن نام دارد که پس از پشت سر گذاشتن دورانی سخت، وارد شرکت CREO می‌شود تا بتواند در آنجا کار کند. اما پیش‌نیاز فعالیت در این مجموعه، مجهز شدن به یک نوع لباس خاص است که وارن در ابتدای کارش، باید تحت فرایندی به این لباس مجهز شود.با این حال همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفته و دستگاه‌هایی که وظیفه وصل کردن لباس به بدن وارن را داشتند، به درستی عمل نمی‌کنند و در نتیجه وارن دچار مشکلات اساسی شده و بی‌هوش می‌شود. زمانی که وارن به هوش می‌آید، خودش را داخل لباس مخصوص و رها شده در یک اسقاط‌گاه پیدا می‌کند. طبیعتا فردی که چنین اتفاقاتی برایش رخ می‌دهند، سوال‌های زیادی در ذهن خواهد داشت و وارن هم برای پیدا کردن جواب این سوال‌ها، روانه کارخانه CREO می‌شود.

The Surge PC-CODEX

|آپدیت The.Surge.Update.6-CODEX اضافه شد|

The-Surge-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 16 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کاربران در بازی Solstice Chronicles: MIA می‌توانند سلاح‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های خود را در صفحه ارتقای قابلیت‌ها گسترش دهند. در این بازی، ربات پرنده‌ای که از قابلیت‌های زیادی برخوردار و کمی پرحرف است، شما را همراهی می‌کند. همین‌طور کاربران می‌توانند این بازی را به طور Local در بخش چندنفره و همکاری چندنفره (کوآپ) با دوستانشان تجربه کنند. در این بازی کاربران هدایت یک سرباز را که به تنهایی در دنیایی تاریک گیر افتاده است، بر عهده می‌گیرند. وی تنها بازمانده نیرو‌های نظامی است و با سلاحش به جنگ با هیولا‌های مریخی می‌رود. زاویه دوربین این بازی از بالا به پایین است و بازی از المان‌های Twin Stick بهره می‌برد.

Solstice Chronicles MIA PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۴GB اضافه شد|

Solstice-Chronicles-MIA-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همان طور که می دانید، عنوان One Sole Purpose پس از انتشار در روز اول، به علت باگ های بسیار بسیار زیاد به کل از استیم حذف شد. حال، امروز در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ پس از اینکه تمامی باگ های بازی برطرف شده اند، بازی مجدد منتشر شده است و آن را با عنوان نسخه Relaunched Edition می شناسند. بازی One Sole Purpose در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Sameer Hirezi طراحی و منتشر شده است. وقایع بازی در سال ۳۰۰۰ رخ می دهد، بشر به نقطه ای جدید از تکنولوژی رسیده که باعث سفر انسان به سیاره های دور و ناشناخته شده است. در این بازی در شخصیت پروفسوری به نام Michael نقش آفرینی خواهید کرد که به همراه برادرش Sameer قصد دارند در سیاره مریخ به ماجراجویی بپردازند. بشر توانسته ماده ای جدید که دارای قدرت و انرژی نامحدودی است را کشف کند و به دنبال آن است تا با استفاده از امکانات و توانایی هایی علمی که در اختیار دارند از این وسیله برای رسیدن به اهداف موردنظر خود استفاده کنند. پیشرفت و حرکت سریع از سوی شما سبب می شود تا خود را در سال ۴۹۰۰ میلادی ببینید و ماجرای خود را آغاز کنید. در این زمان نبرد و طمع برای گرفتن این ماده پرقدرت به اوج خود رسیده است و شما نیز باید در این نبرد شرکت کنید تا با در اختیار گرفتن ماده مذکور از عواقب تلخ و ترسناک آن جلوگیری کنید.

One Sole Purpose Relaunched Edition PC-SKIDROW

One Sole Purpose-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی بازی EVERSPACE که عنوانی انحصاری برای کامپیوتر و اکس باکس می باشد در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ منتشر شد. عنوان Everspace یک بازی تیراندازی سه بعدی با داستانی غیر خطی است که شما را برای بقا در فضا به چالش می‌کشد. در این بازی شما باید با هواپیماهای فضایی خود به جنگ با دشمن بروید و البته امکان ارتقای این هواپیماها نیز از جمله ویژگی‌های بارز بازی است. اگر گوشی هوشمند داشته باشید و بازی Galaxy on Fire را روی گوشی خود تجربه کرده باشید، احتمالا با طبع سازندگان Everspace هم تا حدودی آشنا هستید؛ زیرا سازندگان Galaxy on Fire، بازی Everspace را خلق کرده‌اند. شاید شما بگویید که این بازی الهام گرفته از بازی‌های FTL و Freelancer است که چه طرفداران جدید و چه قدیمی به‌طور یکسان با آن‌ها خاطره داشته‌اند. علاوه بر این ما در ساخت Everspace از بازی‌های Rogue Legacy و The Binding of Isaac که عناوین بسیار خوبی در سبک فضا و تیراندازی بودند، ایده گرفتیم.

EVERSPACE PC-CODEX

|آپدیت EVERSPACE.Update.v1.0.7-CODEX اضافه شد|

EVERSPACE-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Get Even در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو The Farm 51 طراحی و بوسیله کمپانی BANDAI NAMCO Entertainment منتشر شده است. داستان بازی درباره زندگی فردی به نام Black می باشد، او مزدوری ناچیز بود که پس از فروختن اسلحه اش در تیمارستان بستری می شود و به کلی خاطرات گذشته اش را از یاد می برد این امر سبب می شود تا دکتری باهوش به نام Red، او را معالجه کند و به Black پیشنهاد استفاده از هدست خاص Pandora را می دهد. Pandora با نفوذ به ذهن باعث ترمیم سلول های مغزی می شود اما این عمل با فشار بسیاری همراه است و در نهایت باعث یادآوری خاطرات گذشته Black می شود.. حال Black باید در دنیای ذهن خویش به دنبال دختری باشد که کلید یادآوری خاطرات گذشته وی است اما بمبی در بدن دختر قرار گرفته و هرلحظه ممکن است منفجر شود که این امر سبب شکست در بازی می شود به همین دلیل باید از نهایت سرعت و عمل خود برای مقابله با مشکلات و دشمنان استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود برسید. لازم به ذکر است که داستان بازی Get Even جذاب، هیجان انگیز، ترسناک و تلخ می باشد که شما را در خود غرق می کند و می توانید ساعت ها از این عنوان زیبا نهایت لذت را تجربه کنید.

Get Even PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۴٫۲GB اضافه شد|

Get Even-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

قرار است تا Sniper: Ghost Warrior 3 در زمینه داستان دست به یک انقلاب در این سری بزند و حرف‌‎های زیادی برای گفتن داشته باشد. در اولین گام، آن‌ها به سراغ شخصیتی جدید رفته‌اند تا داستانی نو را روایت کنند. این قهرمان جدید جاناتان نورث (Jonathan North) نام دارد، یک فرمانده سابق نیروی دریایی که با وجود بازنشسته بودن، برای بر عهده گرفتن ماموریتی خطیر دوباره فرا خوانده می‌شود. او که گویی از گذشته‌اش خاطرات بسیار تلخی دارد، به هیچ وجه دوست ندارد تا دوباره دست به اسلحه بزند و ماشه‌اش را بکشد، اما، مجبور است که این ماموریت را قبول کند. حال این که چرا قبول می‌کند تا این ماموریت را انجام دهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی در دنیایی رقم می‌خورد که آتش سوزان جنگ در حال زبانه کشیدن به هر سویی است و مبدا این آتش لعنتی هم کشور گرجستان است. گرجستان از طرفی درگیر یک جنگ داخلی سهمگین است و از طرف دیگر، مجبور است با کشورهای همسایه‌اش نیز دست به نبردی خونین ببرد. این که چرا گرجستان درگیر یک جنگ داخلی است و چرا مجبور است با کشورهای دیگر بجنگد همچون انگیزه‌های نورث برای بر عهده گرفتن ماموریت‌اش، هنوز مشخص نشده است.

Sniper Ghost Warrior 3 Season Pass Edition Full Unlocked PC-DLHA + BALDMAN Crack

|آپدیت v1.3 به همراه کرک Sniper.Ghost.Warrior3.v1.3.Crack.V3.by.BALDMAN اضافه شد|

Sniper-Ghost-Warrior-3-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Sniper Elite V2 Complete در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Rebellion طراحی و منتشر شده است. نسخه Complete بازی Sniper Elite V2 شامل تمامی DLCها و آپدیت های منتشر شده برای این بازی می باشد که می توانید بدون دانلود نسخه های قبلی، این بازی را به صورت مستقل انجام داده و از آن لذت ببرید همچنین لازم به ذکر است که این بازی به آخرین ورژن (۱٫۱۳) بروزرسانی شده است. بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است. این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است. گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید. شاید در اولین نگاه، کار صبر و مخفی شدن، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی، این کار لذت بخش خواهد بود. بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است. با استفاده از یک مینی نقشه، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید. تمام پارامترها نظیر فاصله، راه دید، قسمت نشانه گیری شده، اسلحه و… در موفقیت شما دخیل هستند. این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است.

Sniper Elite V2 Complete PC-PLAZA

Sniper Elite V2 Complete



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

ریپک نسخه گوتی بازی بتمن: آرکهام سیتی توسط فیت گرل منتشر شد! در نسخه کامل Batman: Arkham City – Game of the Year Edition شما تمامی آپدیت ها، بسته های الحاقی و فیکس هایی که برای بازی منتشر شده است را به صورت یکجا و یکپارچه خواهید داشت و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری نیست. بتمن: شهر آرکهام یک عنوان در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز است. همین موضوع باعث می‌شود که روند بازی از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد. در کنار مأموریت‌های اصلی بازی که نقش مهمی در پیشبرد داستان دارند، مراحل فرعی زیادی در گاتهام سیتی قرار دارند که از هیجان بسیار خوبی برای یک مأموریت جانبی برخوردار هستند که با پیشرفت در بازی آزاد می‌شوند و به پایان رساندن آن‌ها امتیازات زیادی به شخصیت اصلی بازی می‌دهد.

حالت Detective Mode همچنان در بازی وجود دارد و بتمن به وسیله آن می‌تواند دشمنان را از پشت دیوار ببیند، آیتم‌های مختلف را شناسایی کند و راه حلی درست را برای حل معماهای بازی پیدا کند. تنوع محیط‌های بازی باعث شده که تنوع گیم پلی را هم در بازی شاهد باشیم. در برخی مراحل باید خیلی آرام راه بروید، چرا که ممکن است سطحی که روی آن قرار دارید، بشکند، در برخی مراحل باید به صورت مخفی-کاری عمل کنید تا بتوانید افراد بی‌گناه را نجات دهید و در اکثر مراحل هم می‌توانید از هر راهی که دوست داشتید، مأموریت‌ها را به پایان برسانید. جهت دانلود بازی Batman Arkham City GOTY-FitGirl برای PC با لینک مستقیم رایگان می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Batman: Arkham City – Game of The Year Edition  v1.1.0.0 + All DLCs PC-FitGirl

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY-FitGirl برای PC



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

ریپک نسخه کامل بازی اسپلینتر سل تام کلنسی: فهرست‌سیاه که تمامی بسته های الحاقی بازی را فعال کرده + آپدیت به ورژن v1.03 می باشد و کرک های سالم RELOADED و ۳DM بر روی آن قرار گرفته است توسط فیت گرل منتشر شد. در واقع نسخه FitGirl بازی Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist کلید موفق نهایی برای اجرای این بازی می باشد که قفل گذاری بسیار شدیدی از طرف یوبی سافت بر روی آن اعمال شده بود. این بازی در سبک اکشن مخفی‌کاری و ششمین بازی از سری اسپلینتر سل است که توسط یوبی‌سافت تورنتو ساخته و در اوت ۲۰۱۳ توسط یوبی‌سافت منتشر شد. حوادث بازی ۶ ماه بعد از جریانات محکومیت به وقوع خواهد پیوست. بیشترین ماموریت‌های سم فیشر در خاورمیانه و به دنبال تروریستها و افرادی که به کشور آمریکا خیانت کرده‌اند می‌باشد.

گروهی که از حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در کشورهایشان به ستوه آمده‌اند در تلاشی برای بیرون کشاندن نیروهای آمریکایی، توطئه‌ای تحت عنوان فهرست‌سیاه را طراحی می‌کنند؛ شمارش معکوسی برای حملات گسترده به منافع آمریکا. در این میان سازمان رده سه[E ۱] (یکی از زیر مجموعه‌های آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا) سم فیشر را فرا می‌خواند تا با نفوذ به اردوگاه تروریست‌ها واقع در جایی در مرز ایران و عراق، اطلاعات بیشتری دربارهٔ این توطئه جمع‌آوری کند. رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شخصاً از سم فیشر می‌خواهد تا به او برای از بین بردن این تهدید کمک کرده و جلوی فهرست‌سیاه را بگیرد. سم فیشر نیز تنها به یک شرط قبول می‌کند؛ کارها آن طور که او می‌خواهد انجام گیرد. جهت دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist PC-FitGirl از وبسایت دانلودها و ادامه توضیحات نقد بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist – Digital Deluxe Edition v1.03 + 2 DLCs PC-FitGirl

دانلود بازی Tom Clancys Splinter Cell Blacklist-FitGirl برای PC



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 9873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای PC

 

دانلود بازی Rayman Legends 2013 برای کامپیوتر

| نسخه معتبر و کامل RELOADED |

 

Rayman Legends یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی است که در سال 2013 توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط کمپانی Ubisoft برای  پلتفرم های PC / PS3 / XBOX360 / Wii U / PSVITAعرضه شده است .همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman Legends هم میتوان جزء یکی از همین بازی ها نام برد .

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: در صورت وجود هرگونه مشکل در دانلود یا در اجرای بازی به ما اطلاع دهید , ,
:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 12 / 5 / 1396 | نظرات ()