نوشته شده توسط : Mahdi

 Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-0xdeadc0de

Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-FitGirl Repack

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , سرگرم کننده , ماجرایی , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرافت , داانلود با لینک مستقیم , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود دوبله فارسی تور جهانی ترول‌ها با کیفیت BluRay 2160p 4K UHD

نام انیمیشن: Trolls World Tour – تور جهانی ترول‌ها

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کیفیت: BluRay 2160p 4K UHD HDR / BluRay 1080p / BluRay 720p / BluRay x265 720p / BluRay x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

 

خلاصه داستان: انیمیشن تور جهانی ترول‌ ها (به‌انگلیسی: Trolls World Tour 2020) در مورد شخصیت‌های پوپی و برنچ است که درمی‌یابند یکی از اعضای شش قبیله مختلف ترول‌ها هستند که در شش منطقه‌ی مختلف و دور از هم زندگی می‌کنند. هرکدام از این قبیله‌ها سبک موسیقی خاص خودشان را دارند و در دسته‌ی فانک، راک، کانتری، تکنو، کلاسیک و پاپ قرار می‌گیرند. دنیای ترول‌ها گویا بسیار بزرگ‌تر از پیش بینی‌ها بوده است و داستانی بزرگ در این قسمت قرار است شاهد باشیم. ملکه بارب یکی از اعضای قبیله‌ی راک است که به‌کمک پدرش شاه تراش، قصد دارد تمام قبیله‌های موسیقی دیگر را نابود کرده و به‌عنوان تنها قبیله‌ی ترول‌ها در جهان حکم‌رانی کنند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود انیمیشن , انیمیشن , دانلو , د رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

   دانلود نود ۳۲ در سه بسته ی ESET Internet Security + ESET Smart Security و ESET NOD32 Antivirus به همراه آموزش نصب و فعال سازی کامل قرار گرفته است. در ابتدا به معرفی ESET Smart Security و سپس به معرفی ESET NOD32 Antivirus پرداخته خواهد شد. ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. دانلود نود ۳۲ اسمارت سکیوریتی علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد.

فایروال همان طور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ویروس کش , دانلو , د , ویروس کش , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

 

طراحی کافه رستوارن  OMNOMNOM یک فضا مبتنی بر سرویس غذاهای گیاهی برای فراد گیاه خوار (Vegan) است. بنا به درخواست کارفرمای پروژه، طراحان کلیشه فضای مختص گیاه خواران را مد نظر قرار نداده، و از کانسپت رستوران اکو استایل با زمینه موسیقی و مدیتیشن در طراحی دکوراسیون رستوران بهره برده اند. اینجا همه چیز کاملا  مخالف یک فضای آرامش بخش است.

 

نیمی از مشتریان این رستوارن خبر ندارند در حال خوردن غذای گیاهی هستند. فضای سازی و المان های نور، رنگ و صدا شما را در موقعیتی قرار می دهد که اگر از غذاهای گیاهای خوشتان هم نیامد، به واسطه محیط و حتی شیوه بسته بندی غذاها حس خوردن یک غذاهای خام و سرد به شما دست ندهد. سبک خدمات دهی کافه رابطه مستقیمی با تِم ها مختلف در طول ماه دارد و نسبت به روزهای عادی متغییر است. این مورد به شیوه طراحی دکوراسیون داخلی برمیگردد که کاریزمای مشتری در مدت زمانی که در فضا صرف می کند، تحت تاثیر تمام المان های رستوران است. 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: معماری و طراحی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

 

 

طراحی و اجرای معماری، معماری داخلی، استحکام بخشی و محوطه سازی بنای قدیمی با قدمت ۸۰ سال در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با متراژ کل طراحی و اجرا ۱۰۰۰ مترمربع. در هیاهوی زمانه ما ، فضا های مدرن بسیاری شکل میگیرند که تکنولوژی برتر قرن حاضر را به نمایش می گذارند و بسیار شگفت انگیزند

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: طراحی خانه ی فرهنگ نیاوران ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

PUBG MOBILE LITE v0.17.0 [Official/Eng] – بازی اکشن و بقا خارق العاده و بی نظیر اندروید همراه دیتا
یک بازی اکشن و بقا فوق العاده تقدیم شما عزیزان
  پیشنهاد ویژه

PUBG MOBILE LITE – پابجی موبایل لایت نسخه سبک و بهینه بازی خارق العاده و شگفت انگیز پابجی موبایل از Tencent Games برای اندروید است ؛ همانطور که در عنوان پست ذکر شده این نسخه توسط کمپانی سازنده پاجی به صورت اختصاصی مخصوص دستگاه های ضعیف اندروید طراحی شده است و در اصل همانند نسخه رسمی، نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی PUBG Mobile LITE همانند نسخه PC اش تعدادی بازیکن در یک نقشه n کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile LITE از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم!



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود پاپجی , دانلود رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کامل ترین و بروز ترین سرورهای هک شده  کلش او کلن با جم و منابع نامحدود

هماهنگ با جدیدترین نسخه کلش اف کلنز + پشتیبانی از دهکده دوم و نسخه شبانه!

قابلیت سیو کردن بازی وکلن رفتن و وار زدن

بدون نیاز به روت بودن گوشی

Clash of Clans  محبوب ترین بازی استراتژیکی است،در گوگل پلی با امتیاز4.6 از 5.0 وبیش از 500.000.000 دانلودجز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است.در این پست از کینگ2نت اخرین نسخه مود شده این بازی را بصورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی اماده کرده ایم که این نسخه از بازی در اکثر سایت های ایرانی متاسفانه بفروش میرسد که ما این نسخه را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهیم!در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند.و همیشه انلاین بوده.



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , رایگان , دانلود رایگان , دانلود با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 دانلود فیلم وقت ماجراجویی با لینک مستقیم و دوبله فارسی

«وقت ماجراجویی ۱ تا ۸ با کیفیت عالی از رسانه نیکی دیلی»

 

امتیاز : ۸٫۶ از ۱۰ | IMDB

انتشار : ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۰

کیفیت : ۷۲۰p

زبان : دوبله فارسی

تعداد فصل ها و مدت زمان هر قسمت : ۸ فصل ۲۲ دقیقه ای

محصول کشور : آمریکا

ژانر : اکشن کمدی .ماجراجویی

کارگردان : Pendleton Ward

نویسنده : Pendleton Ward

ستاره ها : John DiMaggio, Jeremy Shada, Tom Kenny

خلاصه داستان :

درباره پسری است با نام “فین” و بهترین دوستش “جیک” که مثل برادر وی می باشد. جیک سگی جادویی است که می تواند به هر شکل و اندازه ای که می خواهد تبدیل شود. جیک و فین در سرزمین خیالی “اوو” زندگی می کنند. در طول قسمت های این انیمیشن، جیک و فین با شخصیت های اصلی دیگر داستان تعامل خواهند داشت و…

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , وقت ماجراجویی , دانلود رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی Freeman Guerrilla Warfare در دنیایی پر از هرج و مرج دنبال می شود که توسط راهزنان و جنگ سالاران اشغال شده است. آنها به دنبال حاکمیت بر جهان هستند و شما نیز به عنوان یکی از این رهبران در بازی حضور دارید. باید از کمترین سرمایه شروع کنید و سپس آن را بیشتر کنید. ارتش بسازید و با حضور در نبردها رقیبان خود را از دور خارج کنید. استراتژی های متفکرانه ای در پیش بگیرید و در نهایت جهان را تسخیر کنید. تعادل در بازی از دید اول شخص است و باید استراتژی را نیز فراموش نکنید. سیستم مبارزاتی بازی نوآورانه است و تاکتیک را با استراتژی ترکیب کرده است. بازی به شما این امکان را می دهد که برنامه ریزی کنید و به عنوان یک سرباز پا به دنیای نیروهای خود بگذارید. دنیای سندباکس بازی امکان گشت و گذار در آن را فراهم کرده است و می توانید روستاهای کنار را هم غارت کنید.

Freeman Guerrilla Warfare v1.4 PC-CODEX



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود رایگان , دانلود , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نام انیمیشن: We Bare Bears: The Movie – ما خرس‌های ساده‌لوح (فیلم سه کله‌پوک ماجراجو)

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۶۹ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEBRip 1080p / WEBRip x265 1080p / WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

انیمیشن ما خرس‌‌های ساده لوح (به انگلیسی: We Bare Bears: The Movie 2020) در مورد سه‌ خرس به‌نام‌های گریز، پاندا و خرس یخی است که به سفری ماجراجویانه در کشور کانادا اعزام می‌شوند. آن‌ها این ماجراجویی را زمانی انجام می‌دهند که یک مامور که نماینده‌ای از دپارتمان کنترل زندگی حیات وحش در تلاش برای پایان دادن به ماموریتی بزرگ سخت تلاش می‌کند. این سه خرس عاشق کامیون‌های مواد غذایی و ویدیوهای ویروسی هستند و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهند، توجه ماموری از دپارتمان کنترل حیات وحش را برمی انگیزند. آن‌ها متعهد می‌شوند که برای همیشه، نظم طبیعی جهان حیات وحش را به وضعیت همیشگی بازگردانده و زمین را از این نظر احیا کنند. این خرس‌ها از خانه خودشان دور می‌شوند و در ماموریت بزرگ برای پناهندگی در کشور کانادا هستند. آن‌ها سفر حماسی خودشان را کرده و در طول راه با دوستان جدیدی آشنا می شوند.



:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: اینیمشن , دانلود , دانلود رایگان , دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 4 / 1399 | نظرات ()