نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 داستان بازی Wasteland 3 روایت‌گر ماجراجویی آخرین بازمانده گروه Team November است که یک گروه رنجر به حساب می‌آید. این بار تیم سازنده به‌سراغ کلورادو رفته تا یه یک جهان آخرالزمانی سرد و سوزان را به‌تصویر بکشد.از نظر گیم‌پلی هم ویستلند ۳ یک بازی نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی تیمی به حساب می‌آید. دوربین بازی که در حالت ایزومتریک طراحی شده، به شما اجازه می‌دهد دید مناسب و خوبی به اطراف داشته باشید و اعضای تیم خود را باتوجه‌به ویژگی و کارآیی که دارند، در میدان نبرد هدایت کنید. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی شامل مبارزات چالش‌برانگیز، انتخاب‌های مختلف، اکتشاف و داستانی جذاب خواهد بود. این عنوان علاوه بر بخش تک‌نفره، از حالت Co-Op تا ۶ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند. هر یک از ۶ شخصیت قابل بازی دارای سلاح‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای هستند. همچنین تایید شده است که بازی حداقل ۱۰ پایان متفاوت را در بر خواهد داشت

Wasteland 3 The Battle of Steeltown PC-FLT | GOG | FitGirl Repack

نسخه های جدید GOG و FitGirl اضافه شدند



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , دانلود بازی , game , Wasteland , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-0xdeadc0de

Minecraft Dungeons v1.3.2.0 PC-FitGirl Repack

بازی Minecraft Dungeons ساخته اخیر موجانگ و دابل ایلون به‌هیچ عنوان یک محصول پیچیده و مناسب برای کهنه‌کارهای بازی‌هایی نظیر دیابلو نیست. ماینکرفت دانجز سعی دارد تا با نگه داشتن برخی ویژگی‌های یک بازی دانجن کرالر در مینیمال‌ترین شکل ممکن، جوانان را با دنیای این سبک آشنا کند. داستان ماینکرفت دانجز با نمایش ایلیجر جوان آغاز می‌شود؛ جایی که ایلیجر کودک از خانواده خود رانده شده است و برای پیدا کردن خانه‌ای جدید به یک روستا می‌رسد، اما آن‌جا چیزی جز نفرت روستاییان نمی‌بیند. خشم و نفرت ایلیچر به‌خاطر ظلمی که روستاییان به او کردند او را باری دیگر سرگردان می‌کند، اما تغییری در راه است.

ایلیگر خشمگین و پر از نفرت در پایان راه درنهایت به کوهی باستانی می‌رسد که در آن‌جا سنگی قدرتمند نهفته است؛ Orb of Dominance. با لمس Orb of Dominance اکنون قلب او تنها انتقام را می‌بیند. هر آنکه در مقابل آرچ ایلیجر تعظیم کند زنده می‌ماند و هرکس که مقاومت کند خواهد مرد. خون‌خواهی آرچ ایلیجر درنهایت انگیزه جمعی از قهرمانان را برای نابودی او بر‌می‌انگیزد. داستان ماینکرفت دانجز ساده و بی‌آلایش است. اما این سادگی به خوبی با دنیای زیبای بازی در هارمونی قرار دارد. با ورود به هریک از مأموریت‌ها راوی روایتی از شرایطی را که منطقه در آن به‌سر می‌برد،‌ بازگو می‌کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , سرگرم کننده , ماجرایی , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: ماینکرافت , داانلود با لینک مستقیم , دانلود , رایگان , ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

دانلود بازی Minecraft برای کامپیوتر

| دانلود بازی ماینکرافت |

| نسخه کرک شده و تست شده |

 

Minecraft 1.16.0 یک بازی کم حجم جدید در سبک فکری است که در سال 2013 توسط شرکت 4J Studios برای تمامی پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . شما در بازی ماین کرافت می توانید به هرآنچه که علاقه دارید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید. شما با داشتن بلوک های جدید شروع به ساخت دیوار های و شکل هایی که دوست دارید می پردازید. در این ورژن جدید شما قادر خواهید بود که برای بلوک های خود درب، دروازه، حصار، …. بگذارید که بازی را هیجانی تر می کند.

اما توجه داشته باشید که در شب هنگام هیولا ها حمله خواهند کرد و ساختمانی که شما بنا کرده اید باید امن و پناهگاهی مناسب باشید تا هیولاها نتوانند آن را از بین ببرند . در کل بازی Minecraft یک بازی بسیار خوب است که میتوانید هر چیزی که در ذهن دارید را در این بازی پیاده کنید . هم اکنون می توانید بازی ماینکرافت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی اندروید , پیسی , بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Watch Dogs در شهر شیکاگو و در سال ۲۰۱۳ اتفاق می افتد و Aiden Pearce شخصیت اصلی بازی می باشد. در سال ۲۰۰۳ قبل از اتفاق دردناک برای خانواده آیدن فردی به نام ریموند کنی با نفوذ به سیستم اداره های شرقی امریکا و هک آنها توانست برق ۵۵ میلیون نفر از جمعیت این کشور را قطع کند که طی این حادثه چندین هزار نفر کشته و زخمی شدند.

حالا در سال ۲۰۱۳ دولت با سیستمی به نام Central Operating System تمامی اطلاعات خصوصی شهروندان را در دست می گیرد اما کنترل این سیستم به شدت خطرناک دست دولت نبود بلکه دست یک گروه خلافکار و وابسته به دولت آن را کنترل می کند و با سوء استفاده از این ابزار از مردم برای انتشارندادن اطلاعات خانوادگی شان باج می گیرند و در برخی از مورد آن ها را تهدید به مرگ می کنند و در این بین خانواده ایدن یکی از این خانواده ها است. حالا آیدن پیرس با هک کردن کامپیوتر اصلی، کنترل تمام شهر را به دست می گیرد و آماده انتقام گرفتن می شود.

Watch Dogs PC-RELOADED

به همراه نسخه فشرده FitGirl و ElAmigos

 

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی No Mans Sky Atlas Rises که آپدیت به v1.3 بازی No Man’s Sky را به همراه دارد، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این آپدت تغییرات گرافیکی بسیار زیادی را در بازی انجام داده است. جدای از تغییرات گرافیکی، شاهد ۳۰ ساعت محتویات جدید داستانی خواهیم بود. از زمان عرضه بازی No Man’s Sky، هواداران می‌خواستند که بخش چند نفره به بازی اضافه شود. پس از گذشت این همه مدت، بالاخره شاهد یک بخش تقریبا چند نفره هستیم. در Joint Exploration که همان بخش چند نفره‌ی بازی است، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به اکتشاف بپردازند. این بخش از ۱۶ بازیکن تشکیل شده و محدودیت‌هایی دارد.

بزرگ‌ترین محدودیت این بخش را می‌توان نمایش ندادن دانست. به جای بازیکن‌ها در طول بازی کردن، یک سری اورب را مشاهده خواهید کرد. در همین راستا استودیو هلوگیمز اعلام کرده که بخش چند نفره‌ی بازی از محدودیت‌هایی برخوردار است و آن‌ها فعلا اولین قدم را در حالت مشارکتی چند نفره بازی برداشته‌اند. احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن ویژگی‌های دیگری به Joint Exploration خواهیم بود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی No Mans Sky Atlas Rises می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم چنین، لیست کامل تغییرات این آپدیت را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

No Mans Sky Atlas Rises PC-CODEX

|آپدیت No.Mans.Sky.Atlas.Rises.Update.v1.37-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-No-Mans-Sky-Atlas-Rises



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود Mystery Age: The Imperial Staff - بازی معمای دوران، کارکنان سلطنتی

در داستان بازی Mystery Age: The Imperial Staff، پس از وقوع طوفان خطرناکی که برای دهکده تهدیدی جدی بشمار آمده است یکی از اهالی تصمیم می گیرد تا بدنبال کشف علت آن باشد. شما در قالب یک بازی هیجان انگیز یافتن اشیاء پنهان، یک ماجراجویی را تجربه خواهید کرد که در آن باید به دختری که به همراه مادرش سفر می کند، کمک کنید تا با حل معماهای مختلف، از بارش باران مرموز سیاه جلوگیری نموده و پدرش که در چنگال یک روح شیطانی اسیر شده است را نجات دهد.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا اجرا بازی با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 26 / 5 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 

بازی American Truck Simulator جدید برای اولین بار در وب سایت گیم نیوز فقط برای اعضای وب سایت میباشد.(بصورت تک پارته)

بسته الحاقی جدید Heavy Cargo Pack برای عنوان بسیار موفق American Truck Simulator منتشر شد! گروه SKIDROW مجموعه کاملی از این بازی را منتشر کرده که شامل تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۰ژوئن ۲۰۱۷ می باشد. در این بسته الحاقی شما به باربری و حمل ماشین آلات سنگین خواهید پرداخت. بازی American Truck Simulator که می توان از آن به عنوان نسخه ی آمریکایی عنوان Truck Simulator یاد کرد امروز با تعدادی اسکرین شات و یک تریلر زیبا دل علاقه مندان به سبک شبیه سازی کامیون را ربود. بازی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شامل مناطق مختلف و مکان های معروف آمریکا می باشد و شما وظیفه دارید محموله های مختلفی را در سراسر محیط پهناور بازی حمل کرده و به مقصد برسانید. بازی شامل یک ویرایشگر مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را نیز دارد.

American Truck Simulator Heavy Cargo Pack PC-SKIDROW

American-Truck-Simulator-Heavy-Cargo-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد