نوشته شده توسط : Mahdi

 چپتر دوم بازی فورتنایت با شور و هیجان زیاد بالاخره توسط اپیک گیمز منتشر شد! نسخه که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا هشتم ژوئن ۲۰۲۱ – هجدهم خرداد ۱۴۰۰ می باشد و با عنوان Fortnite Chapter 2 Season 7 شناخته می شود.

همان طور که اطلاع دارید، بازی Fortnite عنوانی محبوب می باشد که فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. خوشبختانه، می توان این بازی آنلاین را به صورت رایگان تجربه نمود. نسخه کاملا فشرده و آپدیت شده ی بازی به همراه آموزش نصب کامل در ادامه ی مطلب قرار گرفته است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که ۹۸ درصد از جمعیت کره‌ زمین به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند و افراد باقی‌مانده آسمان را به شکل عجیب و غریب همراه با طوفان‌های وحشتناک مشاهده می‌کنند. در این بین انسان‌هایی به شکل زامبی‌ به دیگر افراد باقی‌مانده حمله می‌کنند، اما بازماندگان با کمک سپر ضد طوفان و ساخت ساختمان‌ها و مقر فرماندهی در سراسر دنیا تا حدودی یاد گرفته‌اند که چگونه در برابر طوفان‌ها و زامبی‌ها از خود مراقبت کنند.

Fortnite Chapter 2 Season 7 v17.00 DC20210608 PC-DLHA

فصل هفتم چپتر دوم آپدیت تا JUN-08-2021 با آموزش نصب



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: بازی فورتنایت , بازی , دانلود , دانلود با لینک مستقیم , ,
:: بازدید از این مطلب : 1320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 3 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 اگر می خواهید یک بازی که به سبک “کاوش سیاهچاله ها” واقعا پایبند باشد و گیم پلی آن از مکانیزم های مدرن بازی های رایانه ای استفاده کند را تجربه کنید، بازی Conglomerate 451 یکی از مناسب ترین آن هاست. المان های روگ لایک در این بازی به خوبی طراحی شده اند و سیستم پیشرفت آن از زیربنای مناسبی برخوردار است که باعث می شود شخصی سازی های آتی و تجربه محیط بازی را برای شما بسیار دلچسب کند. این بازی اثری موفق از استودیو RuneHeads است که کمپانی ۱C Entertainment آن را در شبکه استیم منتشر کرده.

در این بازی کنترل یک تیم از ماموران حفظ نظم و آرامش که به صورت کلون ساخته شده‌اند بر عهده بازیکنان قرار دارد. بخش‌های مختلف اعضای این تیم مانند سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها، بازو‌ها و پاهای سایبرنتیک قابل شخصی‌سازی هستند. تغییر این موارد نحوه رفتار و عملکرد شخصیت‌ها را دچار تغییر و تحول خواهد کرد. به منظور در اختیار داشتن ارتقا‌های بیشتر و جدید‌تر لازم است از طریق بخش تحقیق و توسعه (R&D Department) اقدام کنید. دیگر ویژگی‌های بازی Conglomerate 451 مانند مرگ بدون بازگشت شخصیت‌ها و مراحلی که به مرور ساخته می‌شوند، مواردی هستند که علاقه‌مندان به سری XCOM با آن‌ها آشنا هستند.

Conglomerate 451 v1.5.5 PC-CODEX | FitGirl Repack

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود رایگان , دانلود بازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹


 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , تیراندازی , ماجرایی , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود با لینک مستقیم , دانلود , دانلود بازی , بازی کام\\\\یوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 4 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بازی Watch Dogs در شهر شیکاگو و در سال ۲۰۱۳ اتفاق می افتد و Aiden Pearce شخصیت اصلی بازی می باشد. در سال ۲۰۰۳ قبل از اتفاق دردناک برای خانواده آیدن فردی به نام ریموند کنی با نفوذ به سیستم اداره های شرقی امریکا و هک آنها توانست برق ۵۵ میلیون نفر از جمعیت این کشور را قطع کند که طی این حادثه چندین هزار نفر کشته و زخمی شدند.

حالا در سال ۲۰۱۳ دولت با سیستمی به نام Central Operating System تمامی اطلاعات خصوصی شهروندان را در دست می گیرد اما کنترل این سیستم به شدت خطرناک دست دولت نبود بلکه دست یک گروه خلافکار و وابسته به دولت آن را کنترل می کند و با سوء استفاده از این ابزار از مردم برای انتشارندادن اطلاعات خانوادگی شان باج می گیرند و در برخی از مورد آن ها را تهدید به مرگ می کنند و در این بین خانواده ایدن یکی از این خانواده ها است. حالا آیدن پیرس با هک کردن کامپیوتر اصلی، کنترل تمام شهر را به دست می گیرد و آماده انتقام گرفتن می شود.

Watch Dogs PC-RELOADED

به همراه نسخه فشرده FitGirl و ElAmigos

 

هاست وردپرس



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , Shoter(شوتر) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بالاخره طلسم شکسته شد! کرک نهایی CPY برای دانلود بازی Assassins Creed Origins سرانجام در ۳فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا تمامی نسخه های فشرده CorePack، FitGirl و هر نسخه ای که ویژگی خاصی را دارد، به همراه آموزش نصب کامل و فایل دیتای انتقال از نسخه فول آنلاک ۳DM به نسخه CPY را برای شما کاربران عزیز آماده کند. خوشحالی تمامی کسانی که منتظر کرک شدن این بازی بوده اند، در سرتاسر دنیا ستودنی است و گروه CPY برای چندمین دفعه ثابت کرد که Denuvo توان مقابله با این گروه را ندارد. لطفا برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.

Assassins Creed Origins PC-CPY

|نسخه نهایی و کرک شده CPY اضافه شد|

|فایل انتقال از نسخه ۳DM به CPY با آموزش نصب تصویری کامل به پست اضافه شد|

دانلود-بازی-Assassins-Creed-Origins



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: Games ,
:: بازدید از این مطلب : 1494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد