نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aydin

 

دانلود Inside - بازی درون
(95/9/7) تغییرات:

نسخه GOG اضافه شد.

بازی Inside در سبک معمائی و پلتفرمر، جدیدترین ساخته استودیو پلی‌دد است که پیش از این بازی تحسین شده لیمبو را ارائه کرده بودند و در ادامه موفقیت های بازی قبلی، این بازی نیز بازی فوق العاده ای از آب درآمده است. بازی در محیطی آخر الزمانی اتفاق می افتد که اتفاقات عجیب و ترسناکی در آن در حال اتفاق است. کاراکتر اصلی پسربچه ای است که فقط توانائی پریدن و گرفتن بعضی اشیاء را دارد و در برخی مراحل خاص می تواند شنا کند، از طناب بالا برود و تاب بخورد. استدیو سازنده برای جلوگیری از تکراری شدن روند بازی گیم پلی نسبتا کوتاهی برای آن در نظر گرفته است که می توان با صرف 4 ساعت زمان آن را به پایان رساند. محیط بازی بخاطر تم آخرالزمانی آن تاریک و با مقدار کمی رنگ است که ترکیب آن با موسیقی عالی و صداگذاری تجربه لذت بخشی به ارمغان می آورد. بازی اینساید به همه طرفداران بازی لیمبو و حتی به کسانی که آن بازی را بازی نکرده اند توصیه می شود.



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: لذت بازی هیجانی از دست ندید ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 5 / 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد