نوشته شده توسط : Mahdi

و بالاخره طلسم شکسته شد! کرک نهایی CPY برای دانلود بازی Assassins Creed Origins سرانجام در ۳فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. وبسایت دانلودها تصمیم گرفته است تا تمامی نسخه های فشرده CorePack، FitGirl و هر نسخه ای که ویژگی خاصی را دارد، به همراه آموزش نصب کامل و فایل دیتای انتقال از نسخه فول آنلاک ۳DM به نسخه CPY را برای شما کاربران عزیز آماده کند. خوشحالی تمامی کسانی که منتظر کرک شدن این بازی بوده اند، در سرتاسر دنیا ستودنی است و گروه CPY برای چندمین دفعه ثابت کرد که Denuvo توان مقابله با این گروه را ندارد. لطفا برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در دانلود بازی Assassins Creed Origins ما در نقش شخصیتی به نام بایک قرار خواهیم گرفت که آخرین عضو نیروی نظامی مصری به نام مِجی است. افرادی که در این نیرو خدمت می‌کنند، توسط فرعون‌ها انتخاب می‌شوند. آن‌ها وظیفه برقراری آرامش در میان ساکنین مصر را بر عهده دارند و هر بی‌عدالتی را مجازات می‌کنند. اگر بخواهیم بازه زمانی داستان بازی را مشخص کنیم، Origins ما را به ۳۰۰ سال قبل از میلاد خواهد برد. بایک یک فرد شجاع و نیرومند است که در بازی حدودا ۳۰ سال سن دارد و به نوعی قهرمان دنیای خود محسوب می‌شود اما ناگهان اتفاقاتی در این بین رخ می‌دهد! هنگامی که بازی را آغاز می‌کنیم و بایک هنوز یک مجی است، بطلمیوس سیزدهم فرعون و حکومت مصر را بر عهده دارد و زیاده‌خواهی او برای گسترش کشور و مناطق تحت سلطه‌اش دیگر برای همه آشکار شده است.

Assassins Creed Origins PC-CPY

|نسخه نهایی و کرک شده CPY اضافه شد|

|فایل انتقال از نسخه ۳DM به CPY با آموزش نصب تصویری کامل به پست اضافه شد|

دانلود-بازی-Assassins-Creed-Origins



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , ,
:: برچسب‌ها: Games ,
:: بازدید از این مطلب : 1494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 در دانلود بازی Friday the 13th The Game بازیکنان کنترل هشت نفر از مشاوران «اردوگاه دریاچه کریستال» را برعهده دارند که باید از دست «جیسون وورهیز» رهایی یابند و با حل کردن معماها باعث حواس‌پرتی او شوند تا بتوانند نجات یابند. این بازی تماماً به مجموعه فیلمهای Friday the 13th وفادار مانده است و بسیاری از مکان‌های حاضر در آن برگرفته از فیلمهای این سری هستند و طرح‌های مختلف قابل دستیابی از شخصیت «جیسون وورهیز» به صورت مستقیم از شخصیتش در فیلم‌ها گرفته شده‌اند. در صورتی که به دنبال تجربه بازی به صورت تک‌نفره هستید، باید مدت بیشتری صبر کنید. تجربه بخش تکنفره بازی به دو صورت خواهد بود. در بازی یک بخش کمپین وجود خواهد داشت که برای بازیکنان امکان تجربه میراث این مجموعه را فراهم می‌کند. اساسا، این ماموریت‌ها مبنی بر انجام اهداف مختلفی بوده و شما کنترل جیسون را برعهده خواهید داشت. در این بخش ماموریت‌هایی را تجربه می‌کنید که شما را به یاد فیلم‌ها خواهند انداخت. همچنین سناریوهای کاملا جدیدی هم برای این بخش در نظر گرفته شده است.در بخش دیگر شما می‌توانید مسابقات بخش چندنفره را با بات‌هایی تجربه کنید که نقش قربانیان را بازی می‌کنند. برای تجربه این بخش نیازی به آنلاین شدن وجود ندارد، با این حال سازندگان هنوز تصمیم دقیقی برای افزودن هوش مصنوعی به مسابقات بخش چندنفره نگرفته‌اند. در ضمن به نظر می‌رسد که فعلا امکان کنترل جیسون توسط بات وجود ندارد، بنابراین نمی‌توان به صورت تکنفره نقش شکار را به جای شکارچی بازی کنید.

Friday the 13th The Game PC-CODEX

|آپدیت سنگین بازی Friday.the.13th.The.Game.Update.v20180130-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Friday-the-13th-The-Game



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Remothered Tormented Fathers منتشر شد و گروه SKIDROW به محض انتشار، این بازی را کرک کرد. عنوان Remothered: Tormented Fathers پروژه جدیدی از یک طراح خوش ذوق است. این طراح کریس داریل (Chris Darril) نام دارد که در سال ۲۰۰۷ نیز عنوانی را ساخته بود. این بازی در ابتدا قرار بود به صورت فن مید (Fan Made) و به صورت یک بازی بازسازی شده از عنوان Clock Tower ساخته شود اما به مرور زمان، بازی اسم و رسم خود را پیدا کرد به عنوانی جداگانه و امیدوار کننده تبدیل شد. خلاصه ی داستان بازی بدین صورت روایت می شود که رزماری رید (Rosemary Reed)، یک زن شگفت انگیز ۳۵ ساله است که به خانه مامور اسناد رسمی بازنشسته، دکتر فلتون (Dr. Felton) می‌رود؛ کسی که توسط یک بیماری ناشناخته و مرموز، تحت تاثیر قرار گرفته است. خانم Reed با خانم گلوریا (Ms. Gloria)، پرستار پیرمرد مذکور سلام و احوال پرسی می‌کند. زمانی که رزماری خود را معرفی می‌کند و خواسته‌های واقعی خود را می‌گوید، وحشت آغاز می‌شود.بازرسی‌های رزماری باعث شده بود تا او باور کند که ناپدید شدن دختر آن مرد، Celeste، در واقع یک قتل عام وحشتناک بوده است. دکتر فلتون و همسرش، آریانا (Arianna)، ممکن است تنها کسانی باشند که حقیقت را می‌دانند که شامل هویت واقعی Celeste و فرقه متعصبانه سرخ پوش می‌شود.

Remothered Tormented Fathers PC-SKIDROW

|آپدیت بازی Remothered Tormented Fathers Build 01022018-SKIDROW اضافه شد|

دانلود-بازی-Remothered-Tormented-Fathers



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , معمایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی کشور ایتالیا برای بازی شبیه سازی کامیون اروپا ۲ تحت عنوان دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 Italia در ۵دسامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، استودیو SCS Software این بازی را توسعه داده و منتشر کرده است. این عنوان بسیار موفق از ۵سال پیش همواره توانسته بسته های الحاقی متعدد را منتشر کند و همواره مورد تمجید کاربران قرار بگیرد. در بسته الحاقی ایتالیا شما پا به این کشور با تاریخ غنی، صنعت مدرن، معماری سنتی و مناظر طبیعی پراکنده می گذارید. ویژگی های رایج کشور ایتالیا را پشت چرخ های کامیون خود تجربه کنید. جاده های پر پیچ و خم با تونل های فراوان را تجربه کنید و بعد از گذر از آن ها به افق های دور دست خیره شوید. از ارتفاعات کوه ها پایین بیایید و به ساحل دریاها برسید. از زمین های زراعی عبور کرده و به مناطق با حیات وحش بکر برسید. در بسته الحاقی ایتالیا بیش از ۱۱۵۰۰کیلومتر جاده ی جدید برای شما تعبیه دیده شده است. ۱۹شهر جدید شامل رم، ناپولی، پالرمو و … در انتظار شماست. جاده های کمربندی در اطراف شهرهای مهم، دروازه ها و نشانه های ورودی کشور ایتالیا، معماری های ایتالیایی، صنایع و شرکت های محلی و… همگی در بسته الحاقی ایتالیا برای بازی Euro Truck Simulator 2 منتظر شما هستند.

Euro Truck Simulator 2 Italia PC-CODEX

|آپدیت بازی Euro.Truck.Simulator.2.Italia.Update.v1.30.1.19-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-Euro-Truck-Simulator-2-Italia



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 9 / 11 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator یا به اختصار UEBS پس از موفقت در پلتفرم اندروید، برای کامپیوتر نیز منتشر شد! نبردهای سنگین بدون هیچ محدودیتی را شبیه سازی کنید. آیا می خواهید که ۱۰هزار مرغ به نبرد با رم مشغول شود؟ چرا که نه؟! یا می خواهید ۱۱هزار سرباز قرون وسطی به نبرد با سربازان جنگ جهانی دوم بپردازند؟ به سادگی، هیچ محدودیتی برای شما در بازی UEBS وجود ندارد. بازی UEBS در سبک سندباکس، شبیه سازی و استراتژیک می باشد که در تاریخ ۱۷ آپریل ۲۰۱۷ برای پلتفرم PC معرفی شد و سرانجام در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر گردید. با تنوع زیاد از تجهیزات و انتخاب های متعدد، جنگ های خود را شلوغ کنید.

همه چیز از زمان رم باستان، سربازان قرون وسطی، شوالیه ها، اورک ها، ترول ها و حتی مرغ ها را در دانلود بازی Ultimate Epic Battle Simulator به دست بگیرید! تمرکز اصلی بازی بر روی عدم محدودیت برای گیمر می باشد. به همین دلیل هیچ محدودیتی برای تعداد جنگجویان در نبرد هم نخواهید داشت. در این بازی از سربازان رومی و تاریخی گرفته تا شوالیه ها و پرندگان حضور دارند.هر آنچه که شما بخواهید فراهم است تا بازی خشن و جنگ آوری را تجربه کنید.تمرکز اصلی بازی نیز به روی از میان برداشتن محدودیت هاست و به شما این امکان را میدهد تا هرکاری که دلتان میخواهد را انجام دهید. بازی در دنیایی باز ساخته شده و هیچ بخشی از محیط بازی محدود نیست.

Ultimate Epic Battle Simulator PC-RELOADED

|آپدیت Ultimate.Epic.Battle.Simulator.Update.v1.2-BAT اضافه شد|

Ultimate-Epic-Battle-Simulator-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی جدید Ready To Race Pack در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۷ برای عنوان Assetto Corsa در شبکه استیم منتشر شد. در این بسته الحاقی ۱۰ ماشین جدید از کارخانه های AUDI, Lotus, McLaren, Maserati و Toyota به بازی اضافه شده اند که محبوب ترین ماشین های این کمپانی ها می باشند. مدل های جدیدی که در این بسته الحاقی اضافه شده اند ترکیبی بی نظیر از تکنولوژی، قدرت، قدمت و طراحی را از کشورهای پیشرفته صنعت خودرو یعنی آلمان، انگلیس، بریتانیای کبیر و ژاپن در دست دارد. لیست کامل این ماشین ها در ادامه مطلب در بخش توضیحات انگلیسی قرار گرفته است. Assetto Corsa یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد

Assetto Corsa Ready To Race Pack PC-RELOADED

|آپدیت بازی Assetto.Corsa.Update.v1.15.Incl.Ferrari.Pack.DLC-BAT اضافه شد|

Assetto-Corsa-Ready-To-Race-Pack-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند. فیزیک و افکت‌های مربوط به زبانه‌های آتش نیز که در همه جای بازی خودنمایی می‌کنند، به‌جرئت یکی از نقاط قوت بخش گرافیک بازی است چراکه هربار به قاب بازی نگاه کنید، نقطه‌ای از محیط را در حال انفجار پیدا خواهید کرد و هرچه آتش حاصل از این انفجارها طبیعی‌تر جلوه کنند، مقادیر بیش‌تری از عنصر هیجان به بازیکن تزریق خواهد شد!

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۷٫۴GB اضافه شد|

Battlefield-1-pc-cover



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , نقش آفرینی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 عنوان اکشن، تخیلی و انیمه دانلود بازی Project Nimbus توسط گروه CODEX در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ کرک و منتشر شد. استودیو GameCrafterTeam وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و کمپانی KISS ltd. GameTomo آن را منتشر کرده است. بازی Project Nimbus عنوانی با فضای ربات های مکانیکی با سرعت بسیار بالا می باشد که محیطی اکشن در دوران بعد از آخرالزمان را روایت می کند. گیمرها کنترل BattleFrames را به دست دارند که پوشش های تجهیز شده برای نبرد انسان ها با گزیده ای از اسلحه متنوع می باشد. این بازی به شما اجازه می دهد تا در آسمان آزادانه پرواز کنید، کاوش کرده و با موشک های جنگی که به سمت شما هدایت می شوند با اسلحه ماشینی خود مقابله کنید. با هر سلاح مدرنی که دارید با دشمنان بی رحم خود بجنگید و از تصورات خود پیشی بگیرید! دشمنان متعدد و قدرتمند خود را با ارتش های قدرتمند خود نابودسازید، در بسیاری از کابین های هوایی BattleFrame ملحق شوید و با هر داستان و شیوه نبرد متفاوت عجین شوید. هم اکنون می توانید دانلود بازی Project Nimbus که عنوانی نه چندان موفق می باشد را با لینک مستقیم رایگان از سرورهای دانلودها دریافت کنید.

Project Nimbus PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Nimbus



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی RAID World War II که اثر جدید سازندگان عنوان معروف Payday 2 می باشد، در سبک اکشن، جنگ جهانی دوم و اول شخص در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد.  هدف در دانلود بازی Raid World War II به سه عنصر ساده یعنی خرابکاری کردن، کشتن و از بین بردن نازی‌ها خلاصه می‌شود. با هیتلر درگیر شوید و دارایی‌های آن را دزدیده تا بتوانید روند بازی خود را پیش ببرید. این بازی ۴ کاراکتر منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که هر کدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و این توانایی‌ها به کمک آنها می‌آید تا در سفرشان در اروپا یاری کند. به گفته سازندگان، کاربران در این بازی شاهد گیم‌پلی و مکانیک‌های آشنا خواهند بود که در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

چهار کاراکتری که در بالا به آنها اشاره شد، قابل شخصی‌سازی هستند. کاربران می‌توانند از چهار کلاس تایین شده در بازی که شامل Recon، Assault، Insurgent و Demolitions می‌شود، کاراکتر خود را انتخاب کنند. هر کدام از کلاس‌ها دارای «درخت مهارت‌ها» منحصر‌به‌فرد خود هستند. هر کدام نیروز‌ا‌هایی را با نام War Cry در خود جای داده‌اند که در حین بازی به هم‌تیمی‌‌هایتان کمک می‌کند. در این بازی شما با تشکیل تیم، سفر خود را در اروپایی که به دست نازی‌ها اشغال شده است شروع می‌کنید و در آن ماموریت‌هایی با محوریت‌های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران در این بازی شاهد سیستم شخصی‌سازی در بخش سلاح‌ها و یونیفروم‌ها هستند. برخی محیط‌های این بازی به طور واقع‌گرایانه از روی شهر لندن طراحی شده است. از طرفی حالت Operations نیز به کاربران اجازه می‌دهد که نسخه‌ای گسترش یافته از ماموریت‌هایی را با خط داستانی جدید تجربه کنند که در آن می‌توان روند بازی را نیز تغییر داد.

RAID World War II PC-CODEX

دانلود-بازی-RAID-World-War-II

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 بسته الحاقی Alien Myths که اولین بسته الحاقی پولی به قیمت ۹٫۹۹دلار برای دانلود بازی Raiders of the Broken Planet که عنوانی Free-to-Play می باشد، توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد. استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد. دانلود بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.  هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

Raiders of the Broken Planet Alien Myths PC-PLAZA

دانلود-بازی-Raiders-of-the-Broken-Planet-Alien-Myths



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 نسخه کرک شده و نهایی CODEX برای دانلود بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد. در دانلود بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

Project CARS 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۹٫۱GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Project-CARS-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 سرانجام دانلود بازی RUINER که اثری اکشن، خشونت آمیز و سایبرپانک می باشد، به همراه کرک RELOADED در تاریخ ۲۶سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. کمپانی Reikon Games وظیفه توسعه این بازی را به عهده داشته و Devolver Digital آن را منتشر کرده است. بازی Ruiner که در سبک شوتر اکشن است و زاویه دید بالا به پایین دارد در شهر فضایی رنگکاک در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. مانند تمامی شهر‌ها، شهر رنگکاک نیز محله‌های خطرناک و تاریک دارد که شما در تمامی آن محله‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا زمین‌های کشاورزی زیرزمینی حضور پیدا می‌کنید و به جنگ با دشمنان می‌روید. وظیفه شما نجات برادرتان است که توسط دشمنان ربوده شده و در جایی نامعلوم از این شهر پنهان شده است. این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون دشمنان همه آماده‌ی روبرو شدن با شما هستند و مخفی‌گاه‌های خود را از جنگجویان فضایی گرفته تا مین‌های مرگبار جای‌گذاری کرده‌اند. وظیفه شما از بین بردن مخفی‌گاه‌ها و دشمنان آن است.

 در مورد سلاح‌های سرد در دانلود بازی RUINER که در نبرد‌های تن به تن موثر است، می‌توان به ساده‌ترین آنها یعنی لوله آهنی اشاره کرد یا اگر سلاح قوی‌تری در نظر دارید می‌توانید از شمشیر برقی یا شمشیر سامورایی استفاده کنید، در غیر این صورت سلاح‌های زیادی در این بازی یافت می‌شود که بتواند نظر شما را به خود جلب کند. دو حالت کاربرد از سلاح‌های سرد در بازی تعبیه شده است که حالت اول به کاربر اجازه می‌دهد که با حمله و ضربه زدن به دشمن، آن را بی‌حرکت کنند که این امر می‌تواند به شما وقت زیادی برای نابودی آن دهد. حالت دوم که ضربات قوی را شامل می‌شود می‌تواند اثر تخریب جمعی داشته باشد و با یک ضربه به چند دشمن آسیب برساند.

RUINER PC-RELOADED

دانلود-بازی-RUINER



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 7 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

 قسمت سوم دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. داستان فصل دوم بازی Minecraft Story Mode از انتهای فصل اول آغاز می‌شود. جایی که جسی و گروهش Wither Storm را فتح کرده و توانستند دنیا را نجات بدهند. حال مدتی از وقایع می‌گذرد و جسی و دوستان‌اش در صلح و آرامش زندگی کرده و به ماجراجویی‌های خود ادامه داده‌اند تا اینکه در یکی از معبد‌های زیر آب، دست جسی در یک دستکش گیر می‌کند.حال ماجراجویی جدید برای وی و دوستان‌اش رقم می‌خورد و شاهد تصمیمی‌های مهمی در روند داستان بازی هستیم که بازیکنان آن‌ها را مدیریت خواهند کرد.

حال که جسی و دوستانش Wither Storm را از بین برده‌اند، دنیا را نجات داده‌اند و به قهرمانان مورد‌علاقه تبدیل شده‌اند، زندگی رنگ دیگری به خود گرفته است و کمی پیچیده‌تر شده است. مسئولیت آنها زیاد شده و زمانی برای ماجرا‌های جدید باقی نمانده است و همچنین دوستی‌های قدیمی آنها شروع به فرو‌پاشی کرده است. اما به تازگی دست جسی در دستکش مرموزی که متعلق به معبدی باستانی‌ در اعماق دریا است، گیر کرده است. وقت آن رسیده است که جسی و دوستانش دنبال راه‌حل بروند و ماجرا‌های زیادی انتظار آنها را می‌کشد. سازندگان همچنین اعلام کردند که در کنار محتوای داستانی جدید و سایر موارد، ویژگی Crowd Play نیز از بازی‌های قبلی استودیو تل‌تیل به فصل دوم این بازی راه پیدا خواهد کرد. ضمنا تصمیمات و انتخاب‌های شما از فصل پیشین در فصل دوم دخیل خواهد بود. برای دانلود بازی Minecraft Story Mode Season Two لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Minecraft Story Mode Season Two Episode 3 PC-RELOADED

دانلود-بازی-Minecraft-Story-Mode-Season-Two



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی No Mans Sky Atlas Rises که آپدیت به v1.3 بازی No Man’s Sky را به همراه دارد، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. این آپدت تغییرات گرافیکی بسیار زیادی را در بازی انجام داده است. جدای از تغییرات گرافیکی، شاهد ۳۰ ساعت محتویات جدید داستانی خواهیم بود. از زمان عرضه بازی No Man’s Sky، هواداران می‌خواستند که بخش چند نفره به بازی اضافه شود. پس از گذشت این همه مدت، بالاخره شاهد یک بخش تقریبا چند نفره هستیم. در Joint Exploration که همان بخش چند نفره‌ی بازی است، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به اکتشاف بپردازند. این بخش از ۱۶ بازیکن تشکیل شده و محدودیت‌هایی دارد.

بزرگ‌ترین محدودیت این بخش را می‌توان نمایش ندادن دانست. به جای بازیکن‌ها در طول بازی کردن، یک سری اورب را مشاهده خواهید کرد. در همین راستا استودیو هلوگیمز اعلام کرده که بخش چند نفره‌ی بازی از محدودیت‌هایی برخوردار است و آن‌ها فعلا اولین قدم را در حالت مشارکتی چند نفره بازی برداشته‌اند. احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن ویژگی‌های دیگری به Joint Exploration خواهیم بود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی No Mans Sky Atlas Rises می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. هم چنین، لیست کامل تغییرات این آپدیت را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

No Mans Sky Atlas Rises PC-CODEX

|آپدیت No.Mans.Sky.Atlas.Rises.Update.v1.37-CODEX اضافه شد|

دانلود-بازی-No-Mans-Sky-Atlas-Rises



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , سرگرم کننده , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

قسمت اول دانلود بازی HIVESWAP با عنوان Act 1 توسط گروه SKIDROW کرک و منتشر شد. بازی HIVESWAP در سبک ماجراجویی، اشاره و کلیک و با موسیقی متن غنی می باشد که توسط کمپانی What Pumpkin Games توسعه و انتشار داده شده است. دانلود بازی HIVESWAP با طراحی دستی شکل گرفته و یادآور عنوانی ماجراجویانه در دهه ۹۰میلادی با همین اسم می باشد. شما در نقش Joey Claire خواهید بود که پسری جوان با توانایی بسیار بالا در حل معماهای متعدد می باشد. داستان بازی از جایی شروع می شود که Joey Claire از دوره زندگی خود در سال ۱۹۹۴ بر روی کره زمین ربوده می شود و به سیاره ای ناشناخته که مملوء از آشفتگی می باشد فرستاده می شود. هیولاها در همه جای خانه شما هستند! برادر شما در این خانه درختی گیر افتاده و نمی تواند خیلی به شما کمک کند. شما باید خود را از این خانه نجات دهید. اما این هیولاها از کجا آمده اند؟ چگونه باید با آن ها مواجه شوید؟ قطعا نباید پنهان شوید چرا که پنهان کاری و فرار فقط برای ترسوها می باشد! طراحی محیط بازی به صورت دوبعدی و طراحی دستی می باشد. خانه های بیگانه برای ماجراجویی های شما تعبیه شده است که هر اتاق آن اسرار منحصر به فرد خود را دارد. جهان در دانلود بازی HIVESWAP زیبا و زنده می باشد و هر المان آن با جزئیات بسیار بالا طراحی شده است تا انیمیشن هایی با رندرهای بسیار زیبا را به ارمغان بیاورد.

HIVESWAP Act 1 PC-SKIDROW

دانلود-بازی-HIVESWAP-Act-1



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

همان طور که اطلاع دارید، دانلود بازی Impact Winter در ابتدای انتشار خود دارای باگ ها و مشکلات بسیار بسیار زیادی بود. به همین دلیل، کاربران زیادی به این بازی اعتراض کردند و نمرات بازی به شدت کاهش پیدا کرد. اما تیم توسعه دهنده دست از رفع مشکلات بازی برنداشته و سرانجام نسخه ای کاملا جدید و آپدیت شده بازی را تحت عنوان Impact Winter v2.0 منتشر کردند. در این نسخه عملکرد فریم ریت بازی در تمامی سیستم ها بهبود داده شده و باعث تفاوت چشمگیری با نسخه های پیشین شده است. مدت زمان بارگذاری بازی بسیار کاسته شده، سیستم کنترل بازی تعدیل و تنظیم شده، جهت یابی بازی دقیق تر شده و نشانه های عجیب و بی ربط بر روی رادار بازی حذف شده اند.

داستان بازی Impact Winter در مورد شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است.پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از ۳۰ روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت ۳۰ روز است، آیا آنها می‌توانند خود را زنده نگه دارند؟

Impact Winter v2.0 PC-PLAZA

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی v2.0 جایگزین شد|

دانلود-بازی-Impact-Winter-patch-v2.0



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Call of Duty Black Ops II به همراه کرک سالم nosTEAM و آموزش نصب کامل استفاده از بخش مالتی پلیر آفلاین و آنلاین به همراه پک کامل زامبی، در این پست قرار داده شده است. ندای وظیفه: بلک آپس ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Black Ops 2) یک بازی ویدیویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط تری‌آرچ ساخته و توسط اکتیویژن (اسکوئر انیکس در ژاپن) منتشر شد. بلک اپس ۲ نهمین قسمت از سری بازی‌های ندای وظیفه و داستان آن به دو بخش تقسیم شده‌است، بخش نخست ادامهٔ وقایع بلک اپس را دنبال می‌کند و بخش دوم در سال ۲۰۲۵ زمانی که سلاح‌های پیشرفته به وجود آمده‌است، رخ می‌دهد. بلک آپس ۲ اولین بازی از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که دارای تکنولوژی تسلیحاتی آینده بوده و همچنین برای اولین بار در این مجموعه، داستان بازی به چندین شاخه تقسیم می‌شود که کاربر می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند و ادامه دهد.

مبارزهٔ تک نفره در دانلود بازی Call of Duty Black Ops II دارای دو داستان بهم مرتبط است: اولین داستان در سال‌های دههٔ ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و داستان دیگر در سال ۲۰۲۵. قهرمان بازی‌های بلک آپس، الکس میسون بعنوان قهرمان داستان در بخش جنگ سرد مجدداً نقش آفرینی خواهد کرد، و در آنجا در جنگ‌های واسطه‌ای برای ایالات متحدهٔ امریکا در جنگ سرد می‌جنگد. محل‌های مشخص برای این بخش از بازی عبارتند از: محل‌های متعددی در امریکای مرکزی، افغانستان در زمان تهاجم شوروی و آنگولا. در این بخش از بازی، همچنین شاهد ظهور رسوایی دشمن اولیهٔ بازی، رائول منندز خواهیم بود. رائول، یک نارکو-تروریست با اصلیت نیکاراگوئه و رهبر “کوردیس دای” است. کوردیس دای یک جنبش مردمی است که بعنوان قهرمانان قربانی‌های نابرابری اقتصادی گرامی داشته می‌شود. دوست و همکار میسون با نام فرانک وود نیز بر می‌گردد و داستان را در قسمت مربوط به سال ۲۰۲۵ روایت می‌کند.


 

Call of Duty Black Ops 2 SP-MP-ZM_LAN-repack ^^nosTEAM^^

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Black-Ops-II



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

داستان دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare از سال ۲۰۵۴ آغاز می‌شود و مراحل مختلف بازی تا چند سال پس از آن را نیز روایت خواهد کرد. شما در نقش جک میچل (Jack Mitchell) عضو نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا مشغول به بازی خواهید شد. بازی طوفانی آغاز می‌شود و لحظه‌ای آرامش نخواهید داشت. نبردی در سئول با نیروهای کره شمالی رخ می‌دهد که در آن دوست صمیمی میچل یعنی ویل آیرونز و سرهنگ کورمک در کنار شما هستند. در انتهای نبرد و در حالی که تیم به اهداف خود رسیده، طی سانحه‌ای دست ویل در Gunship گیر می‌کند و ویل کشته می‌شود. بازی از همان ابتدا نشان می‌دهد که جنگ با کسی شوخی ندارد و قرار نیست تیم سه‌چهار نفره‌ی شما به راحتی لشگر دشمن را قتل عام کند!

ویل در مقابل دیدگان میچل از اول خداحافظی می کند و سرنوشت خود را می‌پذیرد! میچل در اثر انفجار دست چپ خود را از دست می‌دهد و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند. بازی با چنین صحنه‌ی تکان‌دهنده‌ای آغاز می‌شود و شما را غافلگیر می‌کند. میچل به یک سرباز از کار افتاده تبدیل می‌شود و به سوگ دوست خود می‌نشیند. اما در مراسم خاکسپاری ویل، پیشنهادی به او می‌شود که مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند. جاناتان آیرونز (Jonhatan irons) پدر ویل، که مدیر کمپانی بزرگ ATLAS است از میچل دعوت می‌کند تا به اون بپیوندد و شانس دوباره‌ای به او بدهد. به این ترتیب میچل دوباره دست خود را به کمک تکنولوژی پیشرفته‌ی ATLAS به دست می‌آورد و عضوی از کمپانی می‌شود.


 

Call of Duty Advanced Warfare Update 12 v1.22.0.1 PC-R.G. Mechanics

دانلود-بازی-Call-of-Duty-Advanced-Warfare-Gold-Edition



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Dishonored Death of the Outsider نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. نسخه ای که هم اکنون قرار گرفته است، نسخه فول آنلاک بازی بوده که فقط دیتای بازی می باشد و برای اجرای بازی توسط آن دو راه وجود دارد: استفاده از سی دی کی اوریجینال بازی یا انتظار برای انتشار نسخه کرک شده و استفاده از کرک بازی. تصمیم با شماست!‌ لطفا در دانلود دیتای بازی در حال حاضر، دقت داشته باشید. بسته الحاقی Death of the Outsider مستقل است و نیازی به بازی اصلی ندارد. بسته نام‌برده از اصول گیم‌پلی Dishonored 2 پیروی می‌کند و سبک و سیاق هنری آن هم به این بازی شبیه است. همچنین استودیو آرکین، خالق مجموعه، Death of the Outsider را علاوه بر طرفداران قدیمی، برای تازه‌واردین سری Dishonored هم انتخاب بسیار مناسبی می‌داند. بسته Death of the Outsider شخصیت قابل بازی Billie Lurk را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که این کاراکتر در محتوای دانلودی نسخه‌ی اول Dishonored و همچنین بازی دوم حضور داشت.

داستان بازی از جایی شروع می شود که بیلی لورک یا همان «مگان فاستر» (Megan Foster) قصد دارد با کمک استاد خود بزرگترین قتل ممکن را انجام دهد: کشتن خود «بیگانه» (Outsider). شخصییت بیگانه فردی بسیار قدرتمند است که چندین بار در دو نسخه از این بازی او را دیده‌ایم. هر چه شما بیشتر در بازی پیشروی کنید به راز بیشتری از این شخصیت پی‌ می‌برید و اصلیت او برای شما ملموس‌تر می‌شود. در بازی شما با دشمنان خطرناک و قدرت‌های باستانی نیز روبرو خواهید شد و گاهی اوقات تصمیمات شما، دنیای اطرافتان را به طور کلی تغییر می‌دهد.

Dishonored Death of the Outsider Full Unlocked PC-3DM

دانلود-بازی-Dishonored-Death-of-the-Outsider



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام پس از گذشت مدت بسیار طولانی، نسخه نهایی دانلود بازی Divinity Original Sin 2 منتشر شد! نسخه های متعدد آزمایشی برای این بازی منتشر شد تا تمامی باگ ها و مشکلات آن تا حد امکان برطرف شوند و گروه CODEX به محض انتشار این عنوان در شبکه استیم، آن را کرک کرده و منتشر نمود. بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده بود که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کرد.

دانلود بازی Divinity Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. همچنین استودیو لارین همزمان با اعلام تاریخ انتشار بازی، آپدیت جدیدی هم برای نسخه Early Access آن منتشر کرده است که روابط بین کاراکتر‌ها و سیستم ساخت آیتم‌ها و شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن دو منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.

Divinity Original Sin 2 PC-CODEX

دانلود-بازی-Divinity-Original-Sin-2



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی NBA 2K18 یا همان بسکتبال ان بی ای سال ۲۰۱۸ توسط گروه CODEX هم زمان با انتشار بازی، کرک و منتشر شد. متاسفانه این بازی نمره های بسیار کمی را بر روی پلتفرم کامپیوتر دریافت کرده و اکثر شکایت کاربران به دلیل عدم بهینه سازی مناسب این بازی برای کامپیوتر می باشد که باگ های بسیار بسیار فراوانی را به همراه داشته است. به همین دلیل، انتظار آپدیت های متعددی را مثل عنوان NBA 2K17 برای این نسخه از بازی نیز خواهیم داشت.

بر اساس تریلرهایی که تاکنون از دانلود بازی NBA 2K18 منتشر شده است، گرافیک بازی و طراحی دقیق چهره‌ها یکی از بهبودهای عظیم بازی نسبت به گذشته خواهد بود. تمامی چهره‌ها از سال گذشته تا به امروز دوباره بازسازی شده‌اند و این‌بار به ریزترین جزئیات نیز توجه خاصی شده است، به طوری که به راحتی می‌توانید تتوها و حتی کشیدگی ماهیچه‌های بازیکنان را هم مشاهده کنید. جدا از فیزیک بازیکنان، این‌بار دقت خاصی روی لباس و کفش‌های بسکتبالیست‌ها نیز انجام گرفته است. اتفاقی که نبودش کاملا احساس می‌شد. اگر بازی NBA 2K17 را تجربه کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که طراحی لباس‌ها آن حالت نرم و انعطاف‌پذیر لازم را ندارند و در بیشتر اوقات خشک و ثابت به نظر می‌رسند که شاید کمی توی ذوق می‌زند اما امسال توکی اسپورتس با اسکن لیزری تمام کفش‌ها و یونیفرم‌های تیم‌های حاضر در بازی، سعی کرده است تا این مشکل را نیز مرتفع کند.

NBA 2K18 PC-CODEX

دانلود-بازی-NBA-2K18



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه جدید بازی Cities عرضه شد! این نسخه از بازی با مخالفت شدید کاربران و منتقدان در سرتاسر دنیا روبرو شده است! باید دید که آیا این همه انتقاد مورد استحقاق این بازی بوده است یا خیر. طراحی، توسعه و مدیریت بزرگترین و گسترده ترین شهرهای دنیا را در بازی Cities XXL به دست خواهید گرفت. این نسخه از بازی دارای بهبودهای بسیاری در موتور بازی و ظاهری کاملا جدید می باشد که باعث می شود تا شما هرچه بیشتر با بازی احساس دوستی پیدا کرده و مدیریت خود را با حرفه ای گری بیشتری انجام دهید. بازی Cities XXL را می توان در دسته بازی های شبیه سازی، شهرسازی و اقتصادی دانست.

Cities XXL PC-RELOADED

|آپدیت Update.v.1.3-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Seeking Evil The Wendigo که عنوانی خشونت امیز، اکشن و ماجراجویی با قابلیت واقعیت مجازی (VR) می باشد، توسط گروه HI2U کرک و منتشر شد. بازی Seeking Evil: The Wendigo عنوانی با سرعت بالا و ترسناک می باشد که در جنگل های خالی از سکنه در شمال امریکا روایت می شود. این جنگل ها به خانه ای برای شکارچیان خونین و بی رحمی که با عنوان Wendigo شناخته می شوند، تبدیل شده است. این موجود بسیار باهوش، سریع و وحشی می باشد که برای بدست آوردن طعمه خود هرکاری می کند. برای رهایی از شر این موجود شما باید هر توتم که پیدا می کنید را بسوزانید تا این طلسم شکسته شود.

داستان بازی از جایی شروع می شود که شما خود را گیرافتاده در جنگل های وحشت زده ی امریکای شمالی می یابید. به نظر همه چیز آرام می رسد ولی گول نخورید! چرا که زمین های این جنگل ها نفرین شده هستند. شما تنها نیستید و موجودی طردشده در این جنگل ها زندگی می کند و نامش Wendigo است. شما باید از دست این موجود سالم و زنده فرار کنید. برای این منظور، باید فاصله دو نقطه را با سرعت هرچه تمام تر طی کنید تا از چشمان Wendigo پنهان بمانید و محیط اطراف خود را برای پیدا کردن توتم ها کاوش کنید.

Seeking Evil The Wendigo PC-HI2U

دانلود-بازی-Seeking-Evil-The-Wendigo



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

نسخه دمو برای دانلود فیفا ۱۸ در تاریخ ۱۳ سپتامبر منتشر شد! نسخه نهایی این بازی از تاریخ ۲۹سپتامبر ۲۰۱۷ قابل دسترس می باشد که برای کرک آن، احتمالا از Denuvo استفاده نکرده و فقط قفل گذاری انحصاری Origin استفاده شود. قفل گذاری که در آپدیت های جدید Mass Effect: Andromeda و Titanfall 2 به کار گرفته شد و گروه CODEX توانست از پس آن بربیاید! بازهم باید تا روز انتشار بازی منتظر ماند تا تصمیم نهایی گروه توسعه دهنده گرفته شود. در حال حاضر، نسخه آزمایشی این بازی منتشر شده است که می توانید با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب کامل، از دانلودها دریافت کنید.

نسخه دمو بازی قرار است شامل ۱۲ تیم و چهار استادیوم باشد. همچنین در این نسخه به حالت‌های Kick Off و بخش داستانی بازی (به‌صورت محدود) دسترسی خواهیم داشت. استادیوم‌های حاضر در این نسخه دمو، لا بومبونرا، سانتیاگو برنابئو، استاب‌هاب سنتر و استادیوم کینگ فهد هستند. تیم‌های نسخه دمو بازی FIFA 18 هم منچستر یونایتد، منچستر سیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، لس آنجلس گلکسی، تورنتو FC، بوکا جونیورز، گوادالاخارا و ویسل کوبه خواهند بود.

FIFA 18 DEMO PC-3DM

دانلود-بازی-FIFA-18



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام نسخه نهایی عنوان مورد انتظار دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه استیم منتشر شد. متاسفانه نسخه PES 2018 نیز از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند و به همین دلیل در حال حاضر کرک نمی باشد. ولی باتوجه به کرک به موقع و زودهنگام عناوین جدید توسط گروه CPY بسیار می توان به دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 با کرک سالم و نهایی امیدوار بود. اما این موضوع را نیز باید دقت داشت که هیچ چیزی قطعی نیست و شاید مثل سال پیش زمان زیادی برای کرک این عنوان بسیار محبوب طول بکشد! در هر صورت، در حال حاضر دیتای فول آنلاک بازی برای عزیزانی که تمایل به استفاده توسط سی دی کی اوریجینال دارند و یا می خواهند بعدا به محض انتشار کرک، بازی را کرک کنند قرار داده شده است.

کونامی گفته است که هیچ بخش از PES 2018 نیست که نسبت به شماره‌ی قبلی این مجموعه، پیشرفت نکرده باشد. از روند بازی گرفته تا بخش آنلاین آن و هم‌چنین سیستم Match-Making جدید، قرار است اتفاقات بزرگی برای بازی بیافتد. منوهای جدید، ظاهر پیشرفته کرده‌ی بازیکن‌ها و هم‌چنین تغییر کامل حالت نمایش بازی‌ها، فقط تعدادی از تغییرات Pro Evolution Soccer 2018 است.در پرو ۲۰۱۸، بخش PES League به تمام حالت‌های آنلاین بازی اضافه خواهد شد؛ مثل حالت سه به سه جدیدی که به صورت مسابقه‌ای هم برگزار خواهد شد. قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی هم امسال کیفیت‌اش بالاتر برود و شبیه به نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ شود.

این بار کونامی با بازی Pro Evolution Soccer 2018 قصد دارد گام جدیدی در بازی‌ فوتبال برداشته و یک شبیه‌ساز تمام عیار را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد؛ از نقل و اتقالات گرفته تا لایسنس تیم‌های مختلف و ویژگی‌های جدید در بازی که سبب می‌شوند مخاطب، تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را حس کند. اولین موردی که سازنده‌ها قول آن را در بازی PES 2018 داده‌اند، استادیوم و تیم‌های لایسنس شده بیشتر است. یکی از مشکلات عمده‌ی PES که از گذشته تا به امروز گریبان‌گیر آن بوده، لایسنس نبودن تیم‌ها و استادیوم‌های بازی است که چند سالی می‌شود که کونامی در جریان همکاری‌های مختلف، این ضعف را نسخه به نسخه بهتر کرده و در اینجا شاهد حضور تیم فولام انگلیس با تمام کیت‌های خود و استادیوم اختصاصی‌اش هستیم. همچنین تیم‌های دیگری نظیر والنسیا نیز با تمام کیت‌های خود در این بازی حضور دارد.

Pro Evolution Soccer 2018 Full Unlocked-3DM + DEMO-DLHA

|نسخه دمو رایگان بازی اضافه شد|

دانلود-بازی-Pro-Evolution-Soccer-2018



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

آپدیت جدید ورژن Update.v1.41 برای دانلود بازی Grand Theft Auto V یا همان GTA V توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. این آپدیت که در تاریخ ۴سپتامبر ۲۰۱۷ توسط گروه ریلودد کرک شده است، شامل تمامی آپدیت های پیشین برای این بازی می شود. شما تنها کافیست که Update v1.41 را بر روی نسخه اصلی بازی خود (که هیچ آپدیتی روی آن نصب نیست) نصب کنید و سپس بازی را اجرا کنید. هم چنین امکانات ویژه ای از قبیل هک پول، محتوای بازگشت پلیرها، وجود پچ Custom Patch برای فعال سازی حالت ذخیره سازی آفلاین پروژه های Rockstar Editor و آنلاک کردن تمامی بسته های مربوطه به بازی در این آپدیت توسط گروه RELOADED صورت گرفته است.

عنوان پیش رو بزرگترین بازی در سبک دنیای باز خواهد.ماموریتهای اصلی و فرعی و هزاران جزئیات متفاوت در شهر لس سانتوس.ویژه سازی اتومبیلها,تغییر البسه,خرید سلاح و…از ویژه گیهای بارز این سبک در دنیای بازیها هست.حال به نسخه قبلی این بازی بیایید و المانهایی چون شکار کوسه و گوزن و…را اضافه کنید.بیایید تصویری در ذهن خود از پرواز با هواپیماها,سوار شدن بر جت اسکی و قایق سواری,ماموریت در اعماق اقیانوسها و…را نیز اضافه کنید.خوب تمام این ویژه گیها ناشی از خلاقیت تیم سازنده نخواهد بود.سرمایه گذاری وحشتناک,تیمی بسیار حرفه ای و هماهنگ,همراه با قدرت ریسک پذیری و البته تحقیقاتی بسیار وسیع وجود خواهد داشت.نسخه قبلی این عنوان توانست امتیاز ۹۸ را از سایت متاکریتیک بدست آورد که میتوان گفت اعجاب انگیز است.

Grand Theft Auto V PC-RELOADED

|آپدیت بازی Grand.Theft.Auto.V.Update.v1.41 Build 1180.1-RELOADED اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید فیت گرل FitGirl با حجم ۳۷٫۹GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Grand-Theft-Auto-V



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های PC ,
:: بازدید از این مطلب : 1893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Tyranny Bastards Wound که به عنوان بسته الحاقی جدید عنوان موفق Tyranny می باشد، توسط گروه RELOADED کرک و منتشر شد. محتوای یاد شده مناطق جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین این بسته الحاقی، خط داستانی جدید را به همراه ماموریت‌های مختلف برای شخصیت‌های این بازی در نظر گرفته است. همینطور سازندگان خاطر نشان کردند که این محتوا تمرکز بیشتری روی گذشته تاریخ و فرهنگ Beastmen خواهد داشت. بسته الحاقی پیشین بازی Tyranny با نام Tales from the Tires به این بازی اضافه شد که در خود محتوای داستانی و آیتم‌های جدید جای داده بود. از طرفی این بازی با انتشار آپدیت‌ها، حالت‌های جدیدی نظیر New Game+ به همراه تنظیمات برای تجهیزات کاراکتر‌ها به این بازی اضافه کرده است.

محیط‌ها و ماموریت‌های جدیدی در دانلود بازی Tyranny Bastards Wound جای گرفته است که قرار است کاراکتر‌های زیادی را به این بازی اضافه کند. شما می‌توانید در طی بازی با آنها آشنا شوید و با آنها دوست شوید یا اینکه به آنها خیانت کنید و آنها را به قتل برسانید. اگر به دنبال آشناییت با همراهان خود هستید این DLC به شما اجازه می‌دهد که در طی ماموریت‌های جدید با تک‌تک آنها بیشتر آشنا شوید.

Tyranny Bastards Wound PC REPACK-RELOADED

دانلود-بازی-Tyranny-Bastards-Wound



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Arma 3 Laws of War به همراه تمامی بسته های الحاقی پیشین تا تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۷، توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بسته الحاقی Laws of War DLC در کاوش دیدگاهی متفاوت از میدان جنگ با حضور در جناح استان دوستانه شکل گرفته است. شما با خرید این بسته الحاقی به کمیته بین المللی صلیب سرخ کمک می کنید و مبلغ بیان شده توسط کمپانی Bohemia Interactive برابر با نصف سود فروش این بسته الحاقی می باشد. جناح جدیدی با عنوان IDAP (پروژه امداد و توسعه بین المللی) که یک ارگان غیر دولتی با تمرکز بر پاسخ بسیار سریع به بلایای انسانی می باشد در بسته الحاقی Laws of War قرار داده شده است. وقتی که در این جناح حضور پیدا کنید می توانید از لباس و گیرهای جدید شامل لباس مخصوص مرتبط با وظایف خود و ابزارها، تامین کننده ها و سایر آیتم ها استفاده کنید.

در بسته الحاقی Laws of War پلتفرم بازی به صورت کامل به روزرسانی شده است که شامل محتوا و ویژگی های اضافی بسیار زیادی می شود. این آپدیت پلتفرم برای تمامی خریداران بازی آرما ۳ رایگان خواهد بود. از جمله این ویژگی ها و محتویات می توان به UXO، مین ها،جزوه های آموزشی درمان بیماران، برگه توضیح قوانین جنگ های رزمی، دسترسی به منابع دارویی و درمان اضطراری، منابع آب و غذا و پتو، بمب های توده ای و … اشاره نمود. برای دانلود بازی Arma 3 Laws of War به همراه تمامی بسته های الحاقی پیشین و دیتای اصلی بازی، می توانید به ادامه مطلب در دانلودها مراجعه نمایید.

Arma 3 Laws of War PC-CODEX

دانلود-بازی-Arma-3-Laws-of-War



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

متاسفانه فصل دوم بازی Life is Strange Before the Storm از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. اما با این وجود، گروه Steam006 توانست کرکی دست و پاشکسته برای این عنوان را منتشر کند. جهت توضیحات این کرک و آموزش نصب و استفاده از آن به همراه دانلود بازی Life is Strange Before the Storm می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. این کرکر تنها با ویرایش جزئی فایل Native.dll همانند بازی White Day توانسته به طریقی امنیت Denuvo را دور بزند نه اینکه بازی را به صورت کامل کرک کرده و Denuvo را حذف کرده باشد! آپدیت: کرک رسمی و کاملا تاییدشده گروه CODEX جایگزین نسخه های قبلی شد.

بازی Life is Strange: Before the Storm پیش‌درآمدی بر داستان مکس و کلویی است که دیگر خبری از دستکاری زمان در آن نخواهد بود و داستانی انسانی‌تر را تجربه خواهیم کرد؛ داستانی از رابطه‌ی کلویی و ریچل امبر و اینکه دوستی این دو چطور در رابطه‌ی مکس و کلویی و اتفاقات خط زمانی اصلی بازی تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به آنچه تا به حال دیدیم، باز هم قرار است با انتخاب‌های اساسی مواجه شویم و بین قلب و منطق یکی را برگزینیم. انتخاب‌ها در Before the Storm سخت‌تر هم خواهند بود چرا که دیگر خبری از قابلیت برگرداندن زمان نیست و به یاد داریم که انتخاب‌هایمان در نسخه‌ی اصلی بازی چه تأثیرات گسترده‌ای (حداقل در بازه‌ی یک اپیزود) می‌توانست داشته باشد.

Life is Strange Before the Storm Episode 1 PC-CODEX

|نسخه کاملا تاییدشده CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-Life-is-Strange-Before-the-Storm



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود خطا در دانلود یا در اجرا با ما در تماس باشید , ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

سرانجام کرک Scene برای دانلود بازی تیکن ۷ توسط گروه CPY به همراه تمامی بسته های الحاقی و آپدیت ها تا تاریخ ۵سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد! هم چنین پک اختصاصی وبسایت دانلودها برای عزیزانی که قبلا نسخه فول آنلاک، فیت گرل یا کورپک قدیمی را دانلود کرده و می خواهند از آپدیت ها و بسته های الحاقی جدید بازی استفاده کنند نیز در ادامه مطلب آماده شده است. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

TEKKEN 7 PC-CPY

|نسخه CPY جایگزین شد|

دانلود-بازی-تیکن-7



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

دانلود-بازی-Starway-Fleet

کرک نهایی ریلودد دانلود بازی Starway Fleet به محض انتشار نسخه اصلی بازی، توسط گروه RELOADED منتشر شد. بازی Starway Fleet عنوانی اکشن، کژوال و شبیه سازی فضا می باشد که می توان توسط HTC Vive، Oculus Rift و هم چنین گیم پدهای رایج بازی های رایانه ای آن را انجام داد. در ماموریت های مختلفی که شامل شناسایی و پیگیری مسائل مختلف در نبردهای فضایی می باشد شرکت کنید، پشتیبان جنگی برای سفینه های باربری مهیا کنید یا به سفینه های آسیب دیده کمک کند تا اسکورت شده و به سلامت به مقصد برسند.

شما می توانید به صورت آفلاین ماموریت های خود را علیه دشمنان کنترل شده کامپیوتری یا در حالت آنلاین (تا بیش از ۳ پلیر) با دوستان خود در حالت مالتی پلیر انجام دهید. تمامی تلاش خود را برای محبوب و شماره یک شدن در سرتاسر کهکشان بکنید تا تمامی دنیا اسم شما را بر سر زبان بیاورند! جهت مطالعه ویژگی های دانلود بازی Starway Fleet و هم چنین اسکرین شات ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک سالم به همراه آپدیت برای دانلود بازی Project Remedium توسط گروه CODEX منتشر شد. بازی Project Remedium عنوانی داستان محور در سبک شوتر و اکشن می باشد که در درون بدن به هم ریخته انسانی که بر اثر مریضی و شرایط بد این بالاها بر سرش آمده، جریان دارد. شما در نقش نانوباتی با نام Nano+ هستید که تمام دنیایش در همین بدن انسان خلاصه می شود. این نانوبات می خواهد با اسلحه خود به رفع مشکلات بدن این انسان مریض بپردازد. دانلود بازی Project Remedium در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم توسط کمپانی Movie Games منتشر شد و وظیفه توسعه این عنوان بر عهده Atomic Jelly بوده است.

نانو+ با تجهیزات پزشکی خود حرکت می کند تا با دو اسلحه تطبیقی خود یعنی Energy Cannon و Remedium Sprayer و دست های چنگکی خود به سرعت در بدن این انسان مریض حرکت کند و با پاتوژن ها به نبرد مشغول شود. او باید با محیط منحصر به فرد خود تعامل داشته باشد، به درمان این مریض پرداخته و به دوستان خود کمک کند. نانو+ در این نبرد خود تنها نیست بلکه نانوبات ارتشی دیگری با نام SuperVisette هم همراهش هست تا او را در این سفر راهنمایی کند.

Project Remedium PC-CODEX

دانلود-بازی-Project-Remedium



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی CODEX پس از گذشت تنها چند دقیقه از دانلود بازی XCOM 2 War of the Chosen در شبکه استیم، منتشر شد. اندازه این محتوا دو برابر بسته‌های الحاقی پیشین بازی XCOM 2 می باشد. یکی از نیروهای خودی به نام The Reaper از یک حالت مخفی‌کاری تازه به نام Shadow Concealment استفاده می‌کند. این واحد می‌تواند با استفاده از Shadow Concealment پس از حمله، در حالت مخفی باقی بماند. واحد The Reaper به سلاح‌های دورزن قدرتمند و مین‌های کلیمور مجهز است که در صورت استفاده از کلیمور، هر سربازی که از روی مین رد شود، منفجر خواهد شد.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen سه جناح جدید به نام‌های The Reapers ،Skirmishers و Templars به بازی اضافه می‌کند. هر جناح جدید به مهارت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی مجهز است. هر یک از این جناح‌ها کلاس‌های سرباز جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند که می‌توان در نبردها از آن‌ها استفاده کرد. علاوه بر جناح‌های جدید، این بسته الحاقی شامل محیط جدید و ماموریت‌های تازه هم خواهد بود. بسته الحاقی War of the Chosen قرار است همزمان برای نسخه‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ بازی XCOM 2 منتشر شود.

دشمن جدیدی که در دانلود بازی XCOM 2 War of the Chosen در نظر گرفته شده، The Warlock نام دارد. وارلاک یک شخصیت شرور با قدرت‌های فرابشری است که به واسطه‌ی آن‌ها می‌تواند به انجام سحر و جادو بپردازد و کار‌هایی مانند زنده کردن اجساد انجام دهد. همچنین طبق اطلاعات موجود در تریلر، وارلاک توانایی آشکار سازی نقاط ضعف نیرو‌های مختلف و استفاده از آن‌ها را نیز دارد.

XCOM 2 War of the Chosen PC-CODEX + Fix

دانلود-بازی-XCOM-2-War-of-the-Chosen



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

پس از گذشت حدود ۲سال از نسخه Early Access برای دانلود بازی ARK Survival Evolved هم اکنون در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۷ نسخه نهایی بازی به صورت Day One Edition در شبکه استیم منتشر شد. بدون شک یکی از بزرگ ترین نکاتی که باعث شد Ark: Survival Evolved به محبوبیت نسبتا خوبی دست یابد، کنترل دایناسور ها و ارتباط با حیوانات درون بازی بود که این سبک گیم پلی، به خوبی توانست جای خود را میان دیگر عناوین پیدا کند.

دانلود بازی ARK Survival Evolved یک عنوان اول شخص جهان آزاد می باشد که شما در نقش یک انسان عریان در جزیره چشمان خود را باز کرده و خود را در جزیره دایناسورها می بینید. البته شما در این جزیره تنها نیستید؛ انسانهای دیگری نیز مثل شما در این جزیره حضور دارند و شما باید به مانند همه بازیهای این سبک، برای بقا بجنگید. جستجو برای یافتن غذا در آب و هوای وحشتناک این جزیره که روزهایی بسیار داغ و شب هایی بسیار سرد دارد و مملو از دایناسورها می باشد کار آسانی نیست و شما باید برای در امان ماندن از خطرات جزیره برای خود پناهگاهی بسازید و برای ساخت پناهگاه نیز نیاز به منابع دارید که مطمئنا بدست یافتن آن ها کاری بسیار دشوار است.

ARK Survival Evolved PC-CODEX

دانلود-بازی-ARK-Survival-Evolved



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی و کاملا سالم CPY برای دانلود بازی Agents of Mayhem در کمتر از ۱۰ روز پس از انتشار رسمی بازی منتشر شد! این قفل گذاری جدید که گروه CPY آن را Denuvo 4.5 x64 نامیده است نیز به راحتی شکسته شد و گویا هیچ چیز جلودار این گروه هکر ایتالیایی نیست! نسخه پیش رو دارای تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی بازی تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۷ می باشد. جهت دانلود بازی Agents of Mayhem برای کامپیوتر به همراه آموزش نصب و کرک نهایی سالم، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همان‌طور که از نام بازی هم مشخص است، دانلود بازی Agents of Mayhem هم مانند سری Saints Row بازی‌ای است که آشوب و هرج و مرج حرف اول را در آن می‌زند. از طرفی دیگر بازی در همان جهان خیالی جریان دارد که سری Saints Row هم در آن جریان داشت، اما این بار شاهد شخصیت‌های کاملا جدید و متفاوتی هستیم. در طول بازی شاهد چندین شخصیت متفاوت هستیم که داستان‌هایشان به نوعی به هم مرتبط می‌شوند. به طور دقیق‌تر، در بازی شاهد ۱۲ مامور هستیم که گیمر‌ها می‌توانند سه نفر از آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنند و ماموریت‌ها را انجام دهند.

هریک از این مامور‌ها قابلیت‌ها و شخصیت منحصر‌به‌فردی دارد و بازی کردن با هریک از آن‌ها، حس و حال متفاوتی به گیمر می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب بازی Agents of Mayhem، مرتبط بودن آن به بازی‌های Saints Row و Red Faction، ساخته‌های پیشین استودیو والیشن است. برای مثال، داستان بازی در مورد نهادی با نام M.A.Y.H.E.M است که توسط پرسفون بریمستون بنا شده که اگر بازی Saints Row: Get out of Hell را تجربه کرده باشید، با وی آشنایی دارید.

Agents of Mayhem PC-CPY

دانلود-بازی-Agents-of-Mayhem



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: بازی های رایانه ای بروز ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

و بازهم مشکلات و شکست متعدد Denuvo علیه کرکرها! کرک نهایی و سالم CODEX پس از کرک نسبتا کامل ALI213 برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School منتشر شد. البته ناگفته نماند که Denuvo شکسته نشده است بلکه به دلیل مشکلات امنیتی انجین بازی یعنی یونیتی، کرکر توانسته که unity.dll را bypass کرده و امنیت بازی را درواقع “دور” بزند. در هر صورت، پس از کرک ALI213 که نسخه ابتدایی بازی را کرک کرده و تمامی DLCها را شامل نمی شد و آپدیت های فیکس بازی را در بر نداشت، گروه CODEX کرکی جدید مبتنی بر نسخه آپدیت شده و به همراه تمامی بسته های الحاقی را منتشر کرد.

آغاز تحصیل در یک مدرسه جدید هیچوقت کار آسانی، خصوصا اگر آن مدرسه مملو از شایعات در مورد قتل‌های خشونت آمیز و روح‌های انتقام‌جو باشد. متاسفانه برای Hui-min Lee، تنها دو روز طول می‌کشد تا جدیدترین دانش‌آموز دبیرستان Yeondoo، شب را در مدرسه گیر افتاده – و با روح‌های بدخواهی که در راهروهای مدرسه پرسه می‌زنند، روبرو شود. داستان بسیار ساده و معصومانه شروع می‌شود: Hui-min Lee مخفیانه وارد مدرسه شده تا مقداری شکلات، در کمد درسی یکی از همکلاسی‌هایش پنهان کند.

اما به محض ورود وی به مدرسه، تمامی در و پنجره‌ها تا آغاز روز بعد بسته می‌شوند و او را در مدرسه‌ زندانی می‌کنند. مدرسه‌ای که در آن سرایداران تسخیر شده قصد کشتن تمامی مزاحمان را داشته، و روح‌های انتقام‌جو آماده بلیعدن انرژی زندگی Hui-min Lee هستند. آیا Hui-min Lee می‌تواند مخفیانه در مدرسه جابجا شده و راهی برای فرار پیدا کند؟ یا آنکه سرنوشت او این است تا به یک روح پرسه‌زن دیگر در کلاس‌های دبیرستان Yeondoo بدل شود؟ برای دانلود بازی White Day A Labyrinth Named School و هم چنین ادامه توضیحات لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

White Day A Labyrinth Named School PC-CODEX

|نسخه کرک نهایی CODEX جایگزین شد|

دانلود-بازی-White-Day-A-Labyrinth-Named-School



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

دانلود بازی Distrust را می توان عنوانی کاملا برگرفته از The Thing دانست. این بازی در سبک استراتژیک، ماجراجویی و خشونت آمیز توسط کمپانی Cheerdealers توسعه داده شده و Alawar Premium آن را در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر کرد. داستان بازی از جایی شروع می شود که هلیکوپتری که گروهی از محققین را به همراه خود داشته، در منطقه ای در قطب شمال با زمین اصابت می کند. محققین سعی در راهی برای بازگشت می کنند اما تلاش آن ها فقط باعث می شود تا بیشتر در تاریکی غرق شده و سناریویی ترسناک را برای خود رقم بزنند. وقتی که آن ها به خواب فرو می روند، نیرویی ترسناک را جذب می کنند که زندگی آن ها را از تنشان می تواند خارج کند! اما هرچه بیشتر برای بیدار ماندن تلاش می کنند، توانایی آن ها برای زنده ماندن کمتر می شود.

وقتی که این بازماندگان تلاش می کنند کمی استراحت کنند تا بدون مردن، خستگی آن ها برطرف شود، آرام آرام به جنون دست پیدا کرده و به نقطه ای می رسند که دیگر به احساسات خود هیچ اعتمادی ندارند. در این لحظه، آن ها حتی تفاوت حقیقت و خیال را متوجه نمی شوند! شما در دانلود بازی Distrust وظیفه راهبری این بازماندگان را خواهید داشت تا در منطقه ای که به صورت تصادفی در قطب شما تشکیل می شود، با مشکلات سخت جوی کنار آمده و آن ها را نجات دهید. از ویژگی های بازی می توان به هوای بسیار سرد با دشواری های مختص خود، ایجاد تصادفی مراحل بازی، وجود ۱۵ کاراکتر که هرکدام توانایی ها و مهارت های خود را داشته، ده ها مرحله و چالش در بازی و … اشاره نمود.

Distrust PC-CODEX

دانلود-بازی-Distrust



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: برترین بازی های کامپیوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

کرک نهایی RELOADED برای دانلود بازی Darkwood به محض انتشار آن در شبکه استیم، منتشر شد. بازی Darkwood در سبک بقا ساخته شده و زاویه دید بازیکن در آن از بالا به پایین خواهد بود. در این بازی شما باید سعی کنید از روشنایی روز بهره ببرید و هرآن‌چه را که می‌توانید جمع‌آوری کنید. علاوه بر آن در این بازی شما نیاز به اسلحه نیز خواهید داشت؛ چرا که با فرا رسیدن شب، سر و کله دشمنان شما نیز کم‌کم پیدا می‌شود. برای جان به در بردن از محیط پرخطر شب، شما باید برای خود سرپناهی بیابید، سنگر بسازید و برای موجودات پلید سرگردان در شب، دام پهن کنید.

علاوه بر این، شما باید سعی کنید در محیط این بازی که دائما به صورت خودکار پردازش می‌شود، ابزار لازم برای ارتقاء سطح توانایی‌های خود را نیز به دست آورید تا بلکه بتوانید از این محیط پرخطر جان سالم به در ببرید. البته برای زنده ماندن در این بازی، علاوه بر موارد ذکر شده باید مراقب تصمیم‌گیری‌های خود نیز باشید؛ چرا که تصمیمات شما در طول بازی علاوه بر خودتان بر سرنوشت سایر شخصیت‌های بازی نیز تاثیر خواهد داشت. بازی ترسناک Darkwood هم‌اکنون در سایت‌های استیم، GOG‌ و Humble Store با قیمت ۱۳.۴۹ دلار عرضه شده است.

Darkwood PC-RELOADED

|هات فیکس بازی Darkwood.Hotifx-BAT اضافه شد|

دانلود-بازی-Darkwood



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , اکشن , رقابتی , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

بسته الحاقی جدید Concerts برای دانلود بازی Cities Skylines توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. در این بسته الحاقی شما توانایی برنامه ریزی و اجرای کنسرت های مختلف را خواهید داشت. تصاویری از گروه های مختلف راک، پاپ، فولکز و EDM در اختیار شما قرار گرفته و ایستگاه رادیویی جدیدی که تمرکز خود را بر روی آثار موسیقی گذاشته است نیز به بازی اضافه شده. همان طور که می دانید، کنسرت ها اجزای ملودیک بیشتری را به اصوات شهری می بخشند. شما تنها کنسرت برگزار نمی کنید. بلکه ساخت سازه های جدید برای اجرای کنسرت ها، مدیریت فستیوال ها، تبلیغ برای فروش بلیط بیشتر، توسعه کمپین های بازرگانی، کنترل محبوبیت گروه های موسیقی، بهینه سازی بودجه های امنیتی و … همه به عهده شما خواهد بود!

Cities Skylines Concerts PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۳٫۲GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Cities-Skylines-Concerts



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , استراتژیک , رقابتی , سرگرم کننده , معمایی , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mahdi

یک بار دیگر قفل گذاری جدید Denuvo شکست خورد و دانلود بازی Hunting Simulator توسط گروه CPY کرک و منتشر شد! همان طور که اطلاع دارید حدود ۲ماه پیش کرکر معروف یعنی BALDMAN اعلام کرد که در بازی Hunting Sumulator از قفل گذاری جدیدی توسط Denuvo استفاده شده است که نیاز به زمان دارد. اما CPY زودتر دست به کار شده و این قفل گذاری جدید را نیز پشت سر گذاشت. با این وجود، می توان به کرک شدن عناوین جدیدی که از اواخر آگوست و سایر ماه های آینده آماده انتشار هستند و از Denuvo استفاده می کنند امیدوارتر شد.

بازی شبیه سازی شکار (به انگلیسی: Hunting Simulator) از همان ابتدا با انتقاد شدید کاربران مواجه شد. اول به خاطر قیمت بالای این بازی و در وحله بعد، به دلیل مشکل در هوش مصنوعی که در بازی استفاده شده است. کاربران بسیار زیادی از هوش مصنوعی حیوانات در بازی شاکی هستند و هنوز هم این مشکل برطرف نشده است. به هر حال، دانلود بازی Hunting Simulator عنوانی در سبک شبیه سازی، ورزشی و ماجراجویی می باشد که در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ در شبکه استیم منتشر شد. ساعت ها در جهان آزاد بازی به صورت تک نفره و چندنفره به کاوش بپردازید تا طعمه های شکار خود را پیدا کنید. بازی Hunting Simulator از موتور بازی سازی Unreal 4 Engine استفاده می کند. از مکان های معروفی که در بازی استفاده شده می توان به کوه های کولورادو، جنگل های فرانسه و سرزمین های سرتاسر برف آلاسکا اشاره نمود. هر منطقه دارای حیوانات بومی و منحصر به فرد خود می باشد که رفتارهای متفاوتی را دارند و شما باید در تلاش برای شکار آن ها، از روش های متفاوتی استفاده کنید.

Hunting Simulator PC-CPY

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Hunting-Simulator



:: موضوعات مرتبط: بازی های PC , , رقابتی , تیراندازی , سرگرم کننده , پلاتفرمر , ,
:: برچسب‌ها: درصورت وجود مشکل در دانلود یا در اجری بازی به ما اطلاع دهید , (تماس با ما) ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1396 | نظرات ()